Zdravim...Asi jsem udelal peknou blbost a chtel bych vedet jak moc velkou a jak z ni ven..Vcera se mi u R1 na chvilku rozblikla kontrolka na olej,cca po sto metrech zhasla a uz se nerozsvitila.Volal jsem klukovi co ji ma a rikal ze kdyz ma oleje min nez pulku v oknu tak mu problikne pri naklonu nebo brzdeni,tedy jako me.Pro jistotu jsem volal i mechanikovi jak to je a ten mi popsal ze u jine motorky by to problem byl ale R1 je v pohode protoze ma cidlo na hladinu a nejaky svuj zapeklity system..Doporucil mi at mam dost oleje v oknu a je po problemu.Ja mel cca ctvrtku az pulku okna takze jsem dojel na benzinu (SHELL) a vzal "castecne synteticky olej 10W 40 ."Nalil jsem cca ctvrt az pul litru a pohoda po cca 80 km se kontrolka rozsvitila znovu a uz nezhasla.Chviklu po nastartovani zhasne pak se ale hned rozsviti.Kdyz jsem ted zacal studovat krybyci od oleje je na ni napsano ze jde o SYNTETICKY!Co mi takl udela ten rozdil POLO vs. PLNA syntetika?Zkurvi mi to jen cidlo?Nebo je to na odstaveni motorky vymenu oleje a filtru??Nebo muzu jezdit a pri dalsim doliti nalit polosyntetiku a hotovo.Nebo to cidlo s tim nesouvisi a muze bejt v haji dratek(nedavno jsem meli s kamosem plasty dole a hledali sme kde je jake cidlo takj jestli neni v haji dratek?Kde to cidlo vubec je?Jak se teda pozna ze R1 nemaze kdyz je kontrolka na hladinu?To jako kdyz prestane rozstrikovat po valcich olej je ho ve vane moc a kontrolka sviti?Je m ozne ze ho tam mam o kapku vic a proto to sviti?Ze zustava neco ve vane a cidlo si mysli ze nemaze?..Diky.Nenapadlo me precist krabici..precetl jsem listecek a sel...Chjo takova kokotina...Diky moc