Téma: Zavodeni a mytus jak je to drahe...
 
9.5.2009 v 09:50
Dost casto se tu vedou debaty o tom kolik stoji jezdit zavody na okruhu,ze je to tak drahe a nedostupne a o statisicovych rozpoctech na sezonu.A to kluky odradi a stale zustavaji na okrskach a zavodi treba tam.
Nebudu mluvit o tom na jaky vysledek by kdo chtel zavody jezdit(to uz je pak na vas).A jestli to jde vubec jet na nejaky dobry vysledek si muze udelat predstavu kazdy sam.Treba podle toho,jak jsem dojel ja se svym maximalne uspornym programem v zavodech CEC2 a CMNcup.Ale v prvni rade jde o to si proste poradne zazavodit za relativne bezpecnych podminek.
V kostce shrnu,na kolik me tyto dva zavodni dny vysli:
Priprava motorky a moje doporuceni:
Nutna: Americka paska 200kc
Doporucena: Laminaty-moje 1350kc jinak pouzite asi od 3000-7000 na starsi motorku
Beru v uvahu,ze jezdite vsichni i v provozu a tudiz mate motorku v poradku(kapaliny,desky,gumy)
Ale presto uvedu kolik me stal nejnutnejsi material:
Desky: jedny nove(vydrzi x zavodu)1800kc
Gumy: Predni pouzite 1x slick-500kc CEC2,1x Pirelli Diablo 1000kc CMN
Zadni pouzite 2x Pirelli Diablo cena dohromady 3000kc oba zavody dohromady vcetne cesty po ose)a obe dve zadni gumy jsou jeste v dobrem stavu k prodeji po 1200kc na dolitani na silnici!
Benzin(pocitam pri spotrebe 10l/100km= 3kc/km:
cesta Brno 400km+250km po okruhu 1950kc
cesta Most 200km+130km po okruhu 990kc
Tady jen upozornuju,ze v pripade ze bych nejel zavody,tak bych stejne nekde jezdil na motorce ,ujel +- za dva dny vikendu tyto kilometry taky a tim padem to vubec nepovazuju jako vydaje na zavody.
Startovne:
CEC2 6000kc(pro dva lidi)+ 1000kc pronajem boxu(neni nutne)=3500kc na osobu
CMN 2500kc
Jidlo nepocitam...jist budete ikdyby jste sedeli doma u bedny ne?
Vedlejsi vydaje: 2x prezuti gumy na okruhu 300kc a nejaky stahovaci pasky(jsem ukradl Majklovi) a 2x striknuti sprejem na retez 100kc.
No a ted si to sami spocitejte co jsou a nejsou pro vas nutne vydaje a jestli je to opravdu tak draha a financne narocna zabava?A jestli by nestalo za to to nekdy zkusit.
Jo jinak zavodnici kdo jste to jeli...prosim uvedte jen na porovnani na kolik vas vysli tyto dva zavody podle vasich kalkulacek.At si muze kazdy udelat predstavu diky!

Naposledy editováno 09.05.2009 10:13:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 17:09 | Nahoru | #1

NoFear4>DanMagna>NoFear4>Ale jeste proc uz tu ponekolikate padlo,ze takhle to slo udelat jen na jeden nebo dva zavody?Co se jako financne zmeni,kdyz uplne stejne tak odjedu dalsi CEC2 a CMN??

Martine, kdyz pominu nelegalnost tveho pocinani tim myslim presuny bez svetel atd., tak za sebe si myslim, ze driv nebo pozdeji te chytne dest a jsi v pr...at uz pri zavode a nebo a to by bylo mnohem horsi pri ceste tam a nebo zpet, coz na slickach bych ti fakt nepral ani "magor" typu Pepa Srsen to na suchych nedal a ze moc chtel , proste ten tvuj sporo program nemuze absolutne trvale fungovat, ale neres to je to jen muj nazor

No hele tobe to reknu,ale nikde to nesir...jedna vec byla na celem akci opravdu o hubu.Nejel jsem na slickach domu,ale klasika supercorsy.Jenze opravdu velky problem nastal,ze jsem jel druhy den a hodne jsem se spozdil az do vecera.Mlada me sice doprovazela autem,ale asi 50km pred prahou zacalo brutalne chcat a navic uz byla skoro tma...nekdy okolo pul osme.....takze jsem se utrhl a myslim ze vsechny auta kterych jsem si vzdycky na posledni chvili vsiml a pres nanosy vody je predjizdel si museli myslet,ze se jim jen zdam a ze je to nejaky prizrak.proste ani osvetlene auto nebylo videt,natoz ja na cerne motce... To uznavam ze uz bylo za hranici slusneho chovani na silnici,ale nejak jsem to uz dojet musel no Preci to neopru nekde u jihlavy o svodidla a nedojedu si to jako panicka v aute
jinak po x-te k tomu solo pokusu.Nekdo to tam dokocne jet solo musel uz od startu z duvodu padu kolegy.Sice krouzil nekde okolo 2:35,mel toho plne kecky ale dojel v pohode.Ja jsem odjel asi 28kol(pulka zavodu) v prumernem case 2:22 asi a byl jsem uplne v pohode.Nemuzu posoudit jak je na tom Srsen psychicky a hlavne fyzicky,ale pokud si clovek vlastne muze celou dobu regulovat tempo jizdy podle potreby,setrit sily a neradit tolik a tak...tak se to urcite da i bez rizika padu.samozrejme ze kdyby mi odeslo predlokti,tak bych radsi vzdal,nez dopadl jako Srsen.Ale proste mi to neprijde nejak tezke v tom Brne.V moste bych to ale asi nedal...ten je mnohem narocnejsi.jo jinak te uklidnim,kdybych se nahodou mel nekde vyskytnout v zavode kde by melo prset.Tak mam jednu mokrou gumu za levny penize pripravenou u Kukacky



Ja o voze ty o koze , takze jen k Pepovi Srsnu, psychicky je na tom urcite dobre, prelozeno, vetsi vyhrablo neznam fyzicky je taky 100%, ale ja si ho bral do huby kvuli desti a jizde na suchych gumach, Pepa je schopen urcite odjet dvouhodinovy zavod v tahu a troufam si tvrdit, ze i 4hod.
Co se tyce toho uvodu, jen ti preji, at se ten tvuj andel strazny neunavi, pac takoveho blba jako ty je tezke hlidat

Naposledy editováno 10.05.2009 17:18:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 17:01 | Nahoru | #2
Co se tyce toho uvodu, jen ti preji, at se ten tvuj andel strazny neunavi, pac takoveho blba jako ty je tezke hlidat [/quote]

Co pak Tebe = jsi svého štěstí strůjcem, ale až trefíš na silnici nebo na okruhu někoho, kdo k tomu přijde jako slepý k houslím (viz. loni v září Zdenda Vrabců v Brně)....?!
Je vidět, že s věkem přichází rozum a Ty jsi výjimka potvrzující pravidlo !
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist