Téma: Zavodeni a mytus jak je to drahe...
 
9.5.2009 v 09:50
Dost casto se tu vedou debaty o tom kolik stoji jezdit zavody na okruhu,ze je to tak drahe a nedostupne a o statisicovych rozpoctech na sezonu.A to kluky odradi a stale zustavaji na okrskach a zavodi treba tam.
Nebudu mluvit o tom na jaky vysledek by kdo chtel zavody jezdit(to uz je pak na vas).A jestli to jde vubec jet na nejaky dobry vysledek si muze udelat predstavu kazdy sam.Treba podle toho,jak jsem dojel ja se svym maximalne uspornym programem v zavodech CEC2 a CMNcup.Ale v prvni rade jde o to si proste poradne zazavodit za relativne bezpecnych podminek.
V kostce shrnu,na kolik me tyto dva zavodni dny vysli:
Priprava motorky a moje doporuceni:
Nutna: Americka paska 200kc
Doporucena: Laminaty-moje 1350kc jinak pouzite asi od 3000-7000 na starsi motorku
Beru v uvahu,ze jezdite vsichni i v provozu a tudiz mate motorku v poradku(kapaliny,desky,gumy)
Ale presto uvedu kolik me stal nejnutnejsi material:
Desky: jedny nove(vydrzi x zavodu)1800kc
Gumy: Predni pouzite 1x slick-500kc CEC2,1x Pirelli Diablo 1000kc CMN
Zadni pouzite 2x Pirelli Diablo cena dohromady 3000kc oba zavody dohromady vcetne cesty po ose)a obe dve zadni gumy jsou jeste v dobrem stavu k prodeji po 1200kc na dolitani na silnici!
Benzin(pocitam pri spotrebe 10l/100km= 3kc/km:
cesta Brno 400km+250km po okruhu 1950kc
cesta Most 200km+130km po okruhu 990kc
Tady jen upozornuju,ze v pripade ze bych nejel zavody,tak bych stejne nekde jezdil na motorce ,ujel +- za dva dny vikendu tyto kilometry taky a tim padem to vubec nepovazuju jako vydaje na zavody.
Startovne:
CEC2 6000kc(pro dva lidi)+ 1000kc pronajem boxu(neni nutne)=3500kc na osobu
CMN 2500kc
Jidlo nepocitam...jist budete ikdyby jste sedeli doma u bedny ne?
Vedlejsi vydaje: 2x prezuti gumy na okruhu 300kc a nejaky stahovaci pasky(jsem ukradl Majklovi) a 2x striknuti sprejem na retez 100kc.
No a ted si to sami spocitejte co jsou a nejsou pro vas nutne vydaje a jestli je to opravdu tak draha a financne narocna zabava?A jestli by nestalo za to to nekdy zkusit.
Jo jinak zavodnici kdo jste to jeli...prosim uvedte jen na porovnani na kolik vas vysli tyto dva zavody podle vasich kalkulacek.At si muze kazdy udelat predstavu diky!

Naposledy editováno 09.05.2009 10:13:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 09:02 | Nahoru | #1
NoFear4> v tom s tebou souhlasim ale beru to podle sebe :kdyz jsem se po revoluci vratil k motokrosu tak jsem koupil olitanou CR 250 hondu za par slupek co fungovala,par hopsacek jen tak na trati a sup do hobiku,dalsi sezonu kraj a tady uz to do penez lezlo fest,dalsi sezonu uz republika a to uz zacalo. nakup karavanu,druha moto (nova suzuki 250)gumy,tohleto a tamhleto a dalsi sezona uz open (2x ctyrtakt 525 KTM) ... kdyz jsem to po sezonach secetl tak jsem sel do vejvrtky ... bylo to pres mega (pocitano se vsim vsudy vcetne toho ze jsem tahal vsude rodinu)... a to jsem si rikal to same co ty,parkrat se svezu za par korun ... ale jak uz tu nekdo psal,je to zavislost :o)))...to same bylo s okruhem a autem...par vonych a za rok puma od charouze a vytrvalostni zavody ... tam jsou penize ale jeste horsi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 09:08 | Nahoru | #2
lumberjack1> no tak to ses do toho dobre uvrtal..to mu se urcite nestane
Ale jeden rozdil oproti krosce,pripadne autum tu je v tech investicich....na silnicni motorce se preci jen docela dost pada a nemale procento tech padu je velice financne narocne.A to pak muzou vsechny ambice vzit rychle za sve,kdyz ti to treba 2x v mesici udela panna orel....a je po zavodeni.
To se ti v motokrosu stat myslim nemuze ne a invistice do stroje jsou temer neznicitelne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist