globalmoto_kveten





Téma: Zavodeni a mytus jak je to drahe...
 
9.5.2009 v 09:50
Dost casto se tu vedou debaty o tom kolik stoji jezdit zavody na okruhu,ze je to tak drahe a nedostupne a o statisicovych rozpoctech na sezonu.A to kluky odradi a stale zustavaji na okrskach a zavodi treba tam.
Nebudu mluvit o tom na jaky vysledek by kdo chtel zavody jezdit(to uz je pak na vas).A jestli to jde vubec jet na nejaky dobry vysledek si muze udelat predstavu kazdy sam.Treba podle toho,jak jsem dojel ja se svym maximalne uspornym programem v zavodech CEC2 a CMNcup.Ale v prvni rade jde o to si proste poradne zazavodit za relativne bezpecnych podminek.
V kostce shrnu,na kolik me tyto dva zavodni dny vysli:
Priprava motorky a moje doporuceni:
Nutna: Americka paska 200kc
Doporucena: Laminaty-moje 1350kc jinak pouzite asi od 3000-7000 na starsi motorku
Beru v uvahu,ze jezdite vsichni i v provozu a tudiz mate motorku v poradku(kapaliny,desky,gumy)
Ale presto uvedu kolik me stal nejnutnejsi material:
Desky: jedny nove(vydrzi x zavodu)1800kc
Gumy: Predni pouzite 1x slick-500kc CEC2,1x Pirelli Diablo 1000kc CMN
Zadni pouzite 2x Pirelli Diablo cena dohromady 3000kc oba zavody dohromady vcetne cesty po ose)a obe dve zadni gumy jsou jeste v dobrem stavu k prodeji po 1200kc na dolitani na silnici!
Benzin(pocitam pri spotrebe 10l/100km= 3kc/km:
cesta Brno 400km+250km po okruhu 1950kc
cesta Most 200km+130km po okruhu 990kc
Tady jen upozornuju,ze v pripade ze bych nejel zavody,tak bych stejne nekde jezdil na motorce ,ujel +- za dva dny vikendu tyto kilometry taky a tim padem to vubec nepovazuju jako vydaje na zavody.
Startovne:
CEC2 6000kc(pro dva lidi)+ 1000kc pronajem boxu(neni nutne)=3500kc na osobu
CMN 2500kc
Jidlo nepocitam...jist budete ikdyby jste sedeli doma u bedny ne?
Vedlejsi vydaje: 2x prezuti gumy na okruhu 300kc a nejaky stahovaci pasky(jsem ukradl Majklovi) a 2x striknuti sprejem na retez 100kc.
No a ted si to sami spocitejte co jsou a nejsou pro vas nutne vydaje a jestli je to opravdu tak draha a financne narocna zabava?A jestli by nestalo za to to nekdy zkusit.
Jo jinak zavodnici kdo jste to jeli...prosim uvedte jen na porovnani na kolik vas vysli tyto dva zavody podle vasich kalkulacek.At si muze kazdy udelat predstavu diky!


Naposledy editováno 09.05.2009 10:13:53

(reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 11:04 | Nahoru | #91

kaczer>Šindik... ještě dodej steroidní kuuru u strejch vran u Amanna:)) a treningy po Evropě:)

nekamenuj mě Dane... Kluci jedou parádně.. jen to nebude tak levný jak řikáš.



Honzo, kdybys to cetl cele, tak jsem se nijak upgradem RSV netajil, taky jsem psal, ze letosek vcetne uprav nas vyjde na cca 200tis.a o treninkach jsem psal taky takze ver nebo ne, letosni sezona cela, pokud neprijde nejaky kor blby pad, tak je rozpocetr toto.
Co se tyce helmy, neresim cenu, resim funkcnost a prekvapive Dainese za 1500Kc i s postou se plne osvedcila a to nekolikrat, ano Ondra mel dva pady kvuli tech.problemum, jednou, loni, brzdova pumpa, letos zasekly plyn, bohuzel jsem prehledl pri kontrole moto praskly bovden na lanku, zase dalsi zkusenost, bohuzel nas stala prvni misto v kategorii

(reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 11:09 | Nahoru | #92

pepazdepa-84>DanMagna>NoFear4>DanMagna> jen to, ze mu seberes predni vidli a das to uplnou serii ho stoji 2-3vteriny na kolo.

Jsi zapomněl, že ta vidlice stojí kolem 250tis (aspoň co vím co tam má třeba Svoboda)

Jinak jsem rád, že jsi potvrdil můj předběžný rozpočet a že si zas tak nevyskakuji.



Pepo, ta vidle zas neni tak draha, nezapomen, ze se bavime o stocku, t.j. jedine co s tou shovou muzes udelat je prehazet vnitrek, kdyz se podivas na Zuppina a nebo Andreaniho(tu jede jak Vosty, tak my ), tak zas takovy nesmysl to neni a bohuzel Honda na ukor sportu ma predni vidly moc cestovni, amo cely podvozek stoji mnohem vic, neb zadni centrala stoji nfakt repu ve srovnani s predkem, proto ji tam nemame

1 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 11:11 | Nahoru | #93
Dane, šel by ten rozpočet nějak rozkrýt? Toho prvního místa je škoda, ale třetí na nováčky neni vůbec špatný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 11:18 | Nahoru | #94

NoFear4>Indigo>Brno se dá na čisté sériovce zajet za 2:06. Teď to tam zajel nějaký Němec. Takže do úprav motory bych neinvestoval a spíše bych to vrazil do trénnku.

Tak tomu bohuzel neverim ani nahodou...mozna Rossi by to na seriovce dal...v tomhle case


Nevím..říkal to instruktor na Yamaha dnu, že tam přijel borec z Německa na sériové motorce( myslím R1) a jezdil tam tenhle čas. Nevím, jak moc to může být reálné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 11:19 | Nahoru | #95

kaczer>Dane, šel by ten rozpočet nějak rozkrýt? Toho prvního místa je škoda, ale třetí na nováčky neni vůbec špatný



urcite, budu to delat na Italjeta.
uprava moto na letosek 80tis., pneu 50tis., startovne vc. pojisteni 30tis. treninky 60tis., no vidis a je to vic, ne 200, ale 220tis. tak se omlouvam za omyl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 11:20 | Nahoru | #96

pepazdepa-84>NoFear4> Nevím o kom jsi mluvil s těma nahřívákama, stojanama ap. Ale řeknu ti za lidi z mého okolí, že tohle až tolik peněz nestálo a většina volných prachů jde do ježdění. Majkl už ti to na jiném vlákně dokonce i počítal, takže to tvoje tvrzení je liché pokud jsi nemluvil třeba o Perňovi (ale to by jsis snad nedovolil)



No myslel jsem vas.... ale je pravda ze jsem moc nesledoval,kolik vas vsechny ty serepeticky vlastne stali.Treba to az takova raketa nebyla no.Ale to je proste uz o tom,ze chcete zavodit a tim padem furt pomalicku budete dokupovat a vylepsovat a nenapadne se to bude splhat k vysokym castkam.
Hele ja bych si to taky asi chtel koupit vsechno,ale co bych kupoval pak,az bych se na nejakych casech zastavil a uz to neslo dolu?Nemel bych co.Takhle vim...ze kdyz treba nekdy investuju do zadni rozety 1000kc,tak od toho budu ocekavat zrychleni,moznost zarazeni sestky a budu se na to tesit jak to s tim pujde chapes? Ale tady ma kazdej druhej rychlorazeni,rychlopal,520ku retez....to ja ani nevim co je.Ale az na to vsechno prijdu,tak teprv poletim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 11:24 | Nahoru | #97

Indigo>NoFear4>Indigo>Brno se dá na čisté sériovce zajet za 2:06. Teď to tam zajel nějaký Němec. Takže do úprav motory bych neinvestoval a spíše bych to vrazil do trénnku.

Tak tomu bohuzel neverim ani nahodou...mozna Rossi by to na seriovce dal...v tomhle case
Nevím..říkal to instruktor na Yamaha dnu, že tam přijel borec z Německa na sériové motorce( myslím R1) a jezdil tam tenhle čas. Nevím, jak moc to může být reálné.



Jako ze na cesky Yamaha den prijel borec z Nemcka po ose,vysekl tam 2:06 a zas jel zpatky na Berlin Ze bych mel az takoveho konkurenta?Asi jim pojedu zajet rekord okruhu na Lausitz,jestli me naserou
Jinak ono je otazka,co tady kdo vubec povazuje za seriovou motorku??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 11:29 | Nahoru | #98

NoFear4>]
Jinak ono je otazka,co tady kdo vubec povazuje za seriovou motorku??



Presne tak, otazka je co je a co uz neni serie, ale na to kdyz tak zaloz dalsi vlakno
podle me jhe serie jen a pouze to, kdyz je moto v origo stavu z vyroby bez jakychkoliv uprav, at uz k lepsimu a nebo horsimu

(reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 11:36 | Nahoru | #99

DanMagna>NoFear4>]
Jinak ono je otazka,co tady kdo vubec povazuje za seriovou motorku??

Presne tak, otazka je co je a co uz neni serie, ale na to kdyz tak zaloz dalsi vlakno
podle me jhe serie jen a pouze to, kdyz je moto v origo stavu z vyroby bez jakychkoliv uprav, at uz k lepsimu a nebo horsimu



Vice mene souhlasim...ikdyz ale vemu v potaz co vsechno se da s motorem a motorkou udelat oproti serii,tak bych nejaky maly drobnosti preci jen nepovazoval jako ze uz to neni serie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 11:41 | Nahoru | #100

DanMagna>kaczer>Dane, šel by ten rozpočet nějak rozkrýt? Toho prvního místa je škoda, ale třetí na nováčky neni vůbec špatný
uprava moto na letosek 80tis., pneu 50tis., startovne vc. pojisteni 30tis. treninky 60tis., no vidis a je to vic, ne 200, ale 220tis. tak se omlouvam za omyl.



No tak to je DaneMagno super, vůbec jsem netušil, že Vám Amman upravil ty motorky tak, že nežerou benzín, destičky a ostatní náplně a navíc Vám v ceně úpravy zaplatil i dopravy na závody včetně bydlení a opravy po pádech. Jo a když vidím úpravu moto na letošek, kterou avizuješ za 80 tisíc, jednoznačně Ti musím pogratulovat, že se Ti evidentně podařilo koupit EURo ještě výhodněji, než jsem ho sehnal já, kterej jsem ho koupil vloni v létě za 22 CZK

1 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 11:48 | Nahoru | #101
Hlavne se mi tu nezacnete hadat kdo do ceho vrazil mene ci vice
Na me proste nemate

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 11:49 | Nahoru | #102

Plejba jr.>DanMagna>kaczer>Dane, šel by ten rozpočet nějak rozkrýt? Toho prvního místa je škoda, ale třetí na nováčky neni vůbec špatný
uprava moto na letosek 80tis., pneu 50tis., startovne vc. pojisteni 30tis. treninky 60tis., no vidis a je to vic, ne 200, ale 220tis. tak se omlouvam za omyl.

No tak to je DaneMagno super, vůbec jsem netušil, že Vám Amman upravil ty motorky tak, že nežerou benzín, destičky a ostatní náplně a navíc Vám v ceně úpravy zaplatil i dopravy na závody včetně bydlení a opravy po pádech. Jo a když vidím úpravu moto na letošek, kterou avizuješ za 80 tisíc, jednoznačně Ti musím pogratulovat, že se Ti evidentně podařilo koupit EURo ještě výhodněji, než jsem ho sehnal já, kterej jsem ho koupil vloni v létě za 22 CZK



Honzo, kdyz uz se v tom takhle pitvas, tak benziny a desticky jsou v cene treninku, letos spime bud v autech a nebo u pribuznych a Amann nam dal diky tomu, ze to byly tri motky slusnou slevu, coz ti ostatne muze potvrdit i Spagi, cena treninku u Italjeta je 500e Cartagena a pak veci kolem IV a BP, jak dobre vis, tak krom Cartageny a Lausitzu se treninky deli mezi vsechny tri jezdce, aspon v pripade Italjeta, takze letos Cartagena a Lausitz celkem 660e, pak uz jen par dnu po 100e, dejmu tomu +5 takze treninky samotne jsou za nejakych 1200e.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 11:51 | Nahoru | #103

NoFear4>Hlavne se mi tu nezacnete hadat kdo do ceho vrazil mene ci vice
Na me proste nemate



Souhlas, mels z prdele kliku, ale celou sezonu bys takhle neodjel, to vime Martine oba, ale to nijak nezmensuje to cos predvedl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 11:57 | Nahoru | #104
NoFear4> sem myslel, ze gumy prezouvas sam nebo mekanik tak za co ty 300?

(reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 12:07 | Nahoru | #105

DanMagna>NoFear4>Hlavne se mi tu nezacnete hadat kdo do ceho vrazil mene ci vice
Na me proste nemate

Souhlas, mels z prdele kliku, ale celou sezonu bys takhle neodjel, to vime Martine oba, ale to nijak nezmensuje to cos predvedl



Neprovokuj me,nebo to fakt odjedu oba sampionaty a cele solo a s jeste mensima nakladama nez jsem avizoval!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 12:09 | Nahoru | #106

Uvalak>NoFear4> sem myslel, ze gumy prezouvas sam nebo mekanik tak za co ty 300?



Jo gumy mi sundal mechanik z jineho tymu Ruck ale prezout se to na rychlo muselo v Pirelli stanu vis a tam stoji kolo 150kc

(reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 12:25 | Nahoru | #107
NoFear4> aha, tohle my z off zavodu nezname takovej luxus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 12:40 | Nahoru | #108

DanMagna>Plejba jr.>DanMagna>kaczer>
Honzo, kdyz uz se v tom takhle pitvas, tak benziny a desticky jsou v cene treninku, letos spime bud v autech a nebo u pribuznych a Amann nam dal diky tomu, ze to byly tri motky slusnou slevu, coz ti ostatne muze potvrdit i Spagi, cena treninku u Italjeta je 500e Cartagena a pak veci kolem IV a BP, jak dobre vis, tak krom Cartageny a Lausitzu se treninky deli mezi vsechny tri jezdce, aspon v pripade Italjeta, takze letos Cartagena a Lausitz celkem 660e, pak uz jen par dnu po 100e, dejmu tomu +5 takze treninky samotne jsou za nejakych 1200e.



Kdepak Dane, já v tom určitě pitvat nehodlám, to je Vaše věc, ale protože jsem s klukama dva předchozí roky závodil, vím že to je jinak, než píšeš.

Jenom idiot Ti může věřit, že jsi 5 dní v Cartageně pořídil za 500éé all in, tzn. včetně destiček, benzínu do motky, nafty do dodávky či dálničních poplatků jak jsi napsal výše.

Cenu úprav jednotlivých bajků znám a proto jsem Ti už gratuloval v příspěvku výše k tomu, že si EURo sehnal výhodně lehce přes dvacku.

(reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 12:50 | Nahoru | #109
Plejba jr.> Honzo, nemam Cartagenu spocitanou do koruny, samotne jezdeni stalo 500e za 5dnu, cesta tam zpet byla v rezii kluku a delili se naklady 2, desticky vydrzeli cely tyden, pokud nutne potrebujes presnou cenu, zkusim to kvuli tobe nekdy spocitat a pokud budu jeste po skonceni sezony funkcni, tak sem pak klidne hodim uplne presne naklady, zatim je nejaky rozpocet, ktery se tak nejak dari naplnovat, presne castky, resp. celkovou cifru za celou sezonu sem pak mohu dat a jeste k uprave cela uprava vysla na to co jsem zde psal, nezapomen, ze jsme meli vetsinu periferii jiz osazenu, myslim PC, filtr, vyfuk atd. jasne nezahrnuji tam opravu-vymenu olej. cerpadla stejne jako bych v pripade Koldy nezahrnoval vymenu kliky, lozisek, cerpadla atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 13:58 | Nahoru | #110
NoFear4> Někde ti to počítal Majkl a celá úprava ho vyšla kolem 6 - 8 tis. Takže si nemyslím, že by to byl takovej randál. Asi každej není takovej střelec a tak vyježděnej aby to mohl dělat jako ty. Jak jsem psal víše určitě jeden dva závody se dají takto absolvovat uričtě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 14:13 | Nahoru | #111

pepazdepa-84>NoFear4> Někde ti to počítal Majkl a celá úprava ho vyšla kolem 6 - 8 tis. Takže si nemyslím, že by to byl takovej randál. Asi každej není takovej střelec a tak vyježděnej aby to mohl dělat jako ty. Jak jsem psal víše určitě jeden dva závody se dají takto absolvovat uričtě



No jenze mezi nama kamo...jestli to ma Majkl tak levne.Tak to je sice hezke,ale on je zase taky na rozdil do zbytku sveta na tom temer stejne jako ja,protoze tu motorku prestrojuje zpatky na silnici a tech uprav tam moc nema.
Ale jeste proc uz tu ponekolikate padlo,ze takhle to slo udelat jen na jeden nebo dva zavody?Co se jako financne zmeni,kdyz uplne stejne tak odjedu dalsi CEC2 a CMN??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 15:27 | Nahoru | #112

NoFear4>Ale jeste proc uz tu ponekolikate padlo,ze takhle to slo udelat jen na jeden nebo dva zavody?Co se jako financne zmeni,kdyz uplne stejne tak odjedu dalsi CEC2 a CMN??



Martine, kdyz pominu nelegalnost tveho pocinani tim myslim presuny bez svetel atd., tak za sebe si myslim, ze driv nebo pozdeji te chytne dest a jsi v pr...at uz pri zavode a nebo a to by bylo mnohem horsi pri ceste tam a nebo zpet, coz na slickach bych ti fakt nepral ani "magor" typu Pepa Srsen to na suchych nedal a ze moc chtel , proste ten tvuj sporo program nemuze absolutne trvale fungovat, ale neres to je to jen muj nazor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 16:39 | Nahoru | #113

DanMagna>NoFear4>Ale jeste proc uz tu ponekolikate padlo,ze takhle to slo udelat jen na jeden nebo dva zavody?Co se jako financne zmeni,kdyz uplne stejne tak odjedu dalsi CEC2 a CMN??

Martine, kdyz pominu nelegalnost tveho pocinani tim myslim presuny bez svetel atd., tak za sebe si myslim, ze driv nebo pozdeji te chytne dest a jsi v pr...at uz pri zavode a nebo a to by bylo mnohem horsi pri ceste tam a nebo zpet, coz na slickach bych ti fakt nepral ani "magor" typu Pepa Srsen to na suchych nedal a ze moc chtel , proste ten tvuj sporo program nemuze absolutne trvale fungovat, ale neres to je to jen muj nazor



No hele tobe to reknu,ale nikde to nesir...jedna vec byla na celem akci opravdu o hubu.Nejel jsem na slickach domu,ale klasika supercorsy.Jenze opravdu velky problem nastal,ze jsem jel druhy den a hodne jsem se spozdil az do vecera.Mlada me sice doprovazela autem,ale asi 50km pred prahou zacalo brutalne chcat a navic uz byla skoro tma...nekdy okolo pul osme.....takze jsem se utrhl a myslim ze vsechny auta kterych jsem si vzdycky na posledni chvili vsiml a pres nanosy vody je predjizdel si museli myslet,ze se jim jen zdam a ze je to nejaky prizrak.proste ani osvetlene auto nebylo videt,natoz ja na cerne motce... To uznavam ze uz bylo za hranici slusneho chovani na silnici,ale nejak jsem to uz dojet musel no Preci to neopru nekde u jihlavy o svodidla a nedojedu si to jako panicka v aute
jinak po x-te k tomu solo pokusu.Nekdo to tam dokocne jet solo musel uz od startu z duvodu padu kolegy.Sice krouzil nekde okolo 2:35,mel toho plne kecky ale dojel v pohode.Ja jsem odjel asi 28kol(pulka zavodu) v prumernem case 2:22 asi a byl jsem uplne v pohode.Nemuzu posoudit jak je na tom Srsen psychicky a hlavne fyzicky,ale pokud si clovek vlastne muze celou dobu regulovat tempo jizdy podle potreby,setrit sily a neradit tolik a tak...tak se to urcite da i bez rizika padu.samozrejme ze kdyby mi odeslo predlokti,tak bych radsi vzdal,nez dopadl jako Srsen.Ale proste mi to neprijde nejak tezke v tom Brne.V moste bych to ale asi nedal...ten je mnohem narocnejsi.jo jinak te uklidnim,kdybych se nahodou mel nekde vyskytnout v zavode kde by melo prset.Tak mam jednu mokrou gumu za levny penize pripravenou u Kukacky

3 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 16:53 | Nahoru | #114
Nevím přesně, zda to byl přesně čas 2:06, ale tak nějak to bylo. Nejel tam ale po ose a nebyl to jen tak někdo. To jména jest Andras Meclau a ten zná Brno jak své boty. Možná líp

(reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 16:59 | Nahoru | #115

kawabusa>Nevím přesně, zda to byl přesně čas 2:06, ale tak nějak to bylo. Nejel tam ale po ose a nebyl to jen tak někdo. To jména jest Andras Meclau a ten zná Brno jak své boty. Možná líp



a takhle se sirej famy.neznamy zbloudily nemec na seriovce zajel na Jamaha dni 2:06,ale kdyz podepisoval cestne prohlaseni,tak se podepsal Maclau Tak tim padem uz je to jasne.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 17:09 | Nahoru | #116

NoFear4>DanMagna>NoFear4>Ale jeste proc uz tu ponekolikate padlo,ze takhle to slo udelat jen na jeden nebo dva zavody?Co se jako financne zmeni,kdyz uplne stejne tak odjedu dalsi CEC2 a CMN??

Martine, kdyz pominu nelegalnost tveho pocinani tim myslim presuny bez svetel atd., tak za sebe si myslim, ze driv nebo pozdeji te chytne dest a jsi v pr...at uz pri zavode a nebo a to by bylo mnohem horsi pri ceste tam a nebo zpet, coz na slickach bych ti fakt nepral ani "magor" typu Pepa Srsen to na suchych nedal a ze moc chtel , proste ten tvuj sporo program nemuze absolutne trvale fungovat, ale neres to je to jen muj nazor

No hele tobe to reknu,ale nikde to nesir...jedna vec byla na celem akci opravdu o hubu.Nejel jsem na slickach domu,ale klasika supercorsy.Jenze opravdu velky problem nastal,ze jsem jel druhy den a hodne jsem se spozdil az do vecera.Mlada me sice doprovazela autem,ale asi 50km pred prahou zacalo brutalne chcat a navic uz byla skoro tma...nekdy okolo pul osme.....takze jsem se utrhl a myslim ze vsechny auta kterych jsem si vzdycky na posledni chvili vsiml a pres nanosy vody je predjizdel si museli myslet,ze se jim jen zdam a ze je to nejaky prizrak.proste ani osvetlene auto nebylo videt,natoz ja na cerne motce... To uznavam ze uz bylo za hranici slusneho chovani na silnici,ale nejak jsem to uz dojet musel no Preci to neopru nekde u jihlavy o svodidla a nedojedu si to jako panicka v aute
jinak po x-te k tomu solo pokusu.Nekdo to tam dokocne jet solo musel uz od startu z duvodu padu kolegy.Sice krouzil nekde okolo 2:35,mel toho plne kecky ale dojel v pohode.Ja jsem odjel asi 28kol(pulka zavodu) v prumernem case 2:22 asi a byl jsem uplne v pohode.Nemuzu posoudit jak je na tom Srsen psychicky a hlavne fyzicky,ale pokud si clovek vlastne muze celou dobu regulovat tempo jizdy podle potreby,setrit sily a neradit tolik a tak...tak se to urcite da i bez rizika padu.samozrejme ze kdyby mi odeslo predlokti,tak bych radsi vzdal,nez dopadl jako Srsen.Ale proste mi to neprijde nejak tezke v tom Brne.V moste bych to ale asi nedal...ten je mnohem narocnejsi.jo jinak te uklidnim,kdybych se nahodou mel nekde vyskytnout v zavode kde by melo prset.Tak mam jednu mokrou gumu za levny penize pripravenou u Kukacky



Ja o voze ty o koze , takze jen k Pepovi Srsnu, psychicky je na tom urcite dobre, prelozeno, vetsi vyhrablo neznam fyzicky je taky 100%, ale ja si ho bral do huby kvuli desti a jizde na suchych gumach, Pepa je schopen urcite odjet dvouhodinovy zavod v tahu a troufam si tvrdit, ze i 4hod.
Co se tyce toho uvodu, jen ti preji, at se ten tvuj andel strazny neunavi, pac takoveho blba jako ty je tezke hlidat

Naposledy editováno 10.05.2009 17:18:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 17:12 | Nahoru | #117

kawabusa>Nevím přesně, zda to byl přesně čas 2:06, ale tak nějak to bylo. Nejel tam ale po ose a nebyl to jen tak někdo. To jména jest Andras Meclau a ten zná Brno jak své boty. Možná líp



Tak Andy opravdu okruh zna a na 99% nejel na seriove moto, tu snad ani nema

(reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

10.5.2009 v 23:27 | Nahoru | #118

kawabusa>Nevím přesně, zda to byl přesně čas 2:06, ale tak nějak to bylo. Nejel tam ale po ose a nebyl to jen tak někdo. To jména jest Andras Meclau a ten zná Brno jak své boty. Možná líp


takze k te seriove motorce - neco v tomhle smyslu prave o Meklauovi rikali, ale bylo to ve spojeni s gumama - ze to jezdi na "seriovych" gumach, tedy to co si kazdej normalne koupi v kseftu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 07:38 | Nahoru | #119

DanMagna>kawabusa>Nevím přesně, zda to byl přesně čas 2:06, ale tak nějak to bylo. Nejel tam ale po ose a nebyl to jen tak někdo. To jména jest Andras Meclau a ten zná Brno jak své boty. Možná líp

Tak Andy opravdu okruh zna a na 99% nejel na seriove moto, tu snad ani nema

$

...seriovka to skutečně je jen trochu

[img]

Naposledy editováno 11.05.2009 07:46:16

2 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 08:42 | Nahoru | #120
první foto - ty velikonoční vejce to je mazec

jo jo na týhle motorce je seriovej snad jen klíček, budíky a transponder
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist