Nebudu mluvit o tom na jaky vysledek by kdo chtel zavody jezdit(to uz je pak na vas).A jestli to jde vubec jet na nejaky dobry vysledek si muze udelat predstavu kazdy sam.Treba podle toho,jak jsem dojel ja se svym maximalne uspornym programem v zavodech CEC2 a CMNcup.Ale v prvni rade jde o to si proste poradne zazavodit za relativne bezpecnych podminek.
V kostce shrnu,na kolik me tyto dva zavodni dny vysli:
Priprava motorky a moje doporuceni:
Nutna: Americka paska 200kc
Doporucena: Laminaty-moje 1350kc jinak pouzite asi od 3000-7000 na starsi motorku
Beru v uvahu,ze jezdite vsichni i v provozu a tudiz mate motorku v poradku(kapaliny,desky,gumy)
Ale presto uvedu kolik me stal nejnutnejsi material:
Desky: jedny nove(vydrzi x zavodu)1800kc
Gumy: Predni pouzite 1x slick-500kc CEC2,1x Pirelli Diablo 1000kc CMN
Zadni pouzite 2x Pirelli Diablo cena dohromady 3000kc oba zavody dohromady vcetne cesty po ose)a obe dve zadni gumy jsou jeste v dobrem stavu k prodeji po 1200kc na dolitani na silnici!
Benzin(pocitam pri spotrebe 10l/100km= 3kc/km:
cesta Brno 400km+250km po okruhu 1950kc
cesta Most 200km+130km po okruhu 990kc
Tady jen upozornuju,ze v pripade ze bych nejel zavody,tak bych stejne nekde jezdil na motorce ,ujel +- za dva dny vikendu tyto kilometry taky a tim padem to vubec nepovazuju jako vydaje na zavody.
Startovne:
CEC2 6000kc(pro dva lidi)+ 1000kc pronajem boxu(neni nutne)=3500kc na osobu
CMN 2500kc
Jidlo nepocitam...jist budete ikdyby jste sedeli doma u bedny ne?
Vedlejsi vydaje: 2x prezuti gumy na okruhu 300kc a nejaky stahovaci pasky(jsem ukradl Majklovi) a 2x striknuti sprejem na retez 100kc.
No a ted si to sami spocitejte co jsou a nejsou pro vas nutne vydaje a jestli je to opravdu tak draha a financne narocna zabava?A jestli by nestalo za to to nekdy zkusit.
Jo jinak zavodnici kdo jste to jeli...prosim uvedte jen na porovnani na kolik vas vysli tyto dva zavody podle vasich kalkulacek.At si muze kazdy udelat predstavu diky!
Naposledy editováno 09.05.2009 10:13:53
1 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...
1 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
Daloss>V případě že si to chceš pouze a jen zkusit souhlasím. :\
V pripade,ze si to chces opravdu jen zkusit,tak ty vydaje budou jeste o dost mensi.Ja jsem preci jen uz parkrat na okruhu jel a tak jsem musel treba ty nove desky,pripadne lepsi nez uplne mrtve gumy koupit.Ale Bubrak to jel uplne bez pripravy motorky,jen za cenu startovneho a benzinu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
1 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...
Zatím jsem sice závod nejel, ale chystám se na druhej CEC2 do Brna.
Moje investice do matroše:
lamináty 4500,- Kč
Vše ostatní (gumy, desky, atd.) patří do běžné spotřeby a každý kdo má motorku, by s těmito výdaji stejně měl počítat. Takže jedny desky navíc a jetá sada rozpočet nezboří.
Ale je jasné, že kdo chce jet na výsledky, tak ho to bude stát víc (víc trénování, lepší gumy, lepší race vybavení motorky, atd.)
Jenom NoFear4 jezdí na bednu i bez toho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
Co se tyce hazeni zacatecnika rovnou do zavodni vody,mas castecne pravdu,ale zas prave od toho tyto zavody jsou a myslim ze vice nez tretina lidi tam jsou opravdu vice mene zavodnicky amateri a zacatecnici.Tak bych se toho tak nebal.A to ze nekdo obcas spadne,to k tomu bohuzel patri stejne tak jak se pada na okrskach.
1 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
Jete respektive hodne spatne gumy jsou urcite na hovno,ale ted si budu oproti vsem svym tvrzenim protirecit.Muzes jet vice mene na jake gume chces,,,temer vzdycky je to jen a jen tvoje chyba ze spadnes.Vcetne 2LEKA.Hodne se svaluje vina na gumy a jine veci.Ale uz nikdo nepriznava,ze chce jet na spatnych gumach stejne rychle jako na novych,nebo jako nekdo jiny kdo treba umi jet mnohem lepe.mel jsem moznost se svezt a honit se strelci na uplne KO gumach a pak stejne tak alepson na docela dobrych jetych.A kdybych spadnul,vzdycky to byla jen a jen moje chyba...ne chyba te gumy.Musis prizpusobit rychlost a jizdy tomu na cem jedes.
S tim ze muzes spadnout souhlasim a je to bohuzel pravda a deje se to dost casto.Ale zase...velice malokdy se stane,ze nekdo srazi tebe.Vetsinou je to nase chyba.Cili...chci jezdit zavody,chci jet rychle ano.Ale hlavne se chci svezt a jeste hlavneji chci zase odjet domu.Takze tomu se ma prizpusobit jizda na okruhu.A myslim ze to jde,jen to tam v tom zapalu boje kazdy zapomene.
Daloss>Zní to všechno lákavě, ale když ti v závodě začne pršet? Buď odstoupíš nebo přezuješ na mokro a to je hned jiná investice.
Ano pravda,kdyz zacne prset....pojedu na stejnych gumach jak posranej,anebo ozelim startovne a pojedu radsi domu. na mokry gumy prdim
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
lumberjack1>NoFear4> v tom mas pravdu ale ja mel na mysli to ze by ti kluci mely nejdriv parkrat absolovovat neco jako bylo ted v moste to stop nehodam (dal jsi mi 22.4. ve 14 h. kolo ) aby zjistili co okruh obnasi a pak skocit teprve do zavodu.co se tyka financi tak je pravdou ze hodne zalezi jestli chces jezdit pro radost nebo pro vysledky ...ono se to stejne casem srovna
Tak jasny,kazdy kolo na okruhu se ti bude hodit jak v nejakym zavode,tak i treba pak na okrsce.Takze souhlas.Ze jsem te predjel o kolo?Hmm promin jsem nechtel
Pro vysledky jezdi par lidi co se dostanou na bednu treba alespon v MCR...zbytek jezdi pro radost ne?
1 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
1 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...
cca před rokem psal někam plejba jr. o rozpočtu jednoho člověka na celou sezonu cec...a bylo to hrubě přes kilo
edit: jelikož závodí čtvrtou nebo pátou sezonu a ty jsi jenom přičuchl, věřím plejbovi
Naposledy editováno 09.05.2009 10:57:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
A.F.I.>jenomže do toho počítáš vyloženě jenom výdaje na závod, přidej k tomu volný jízdy, ježdění s agenturama v "mezičase" mezi závodama ... mně z toho vychází třeba veškerá dovolená vyčerpaná jenom na okruh a prakticky všechno sypu do motorky ... kdo třeba živí rodinu tak to zas taková sranda není si myslim
To je ale uz neco jineho.To ze jezdis trenovat na volny jizdy nema se zavodama a vydajema na ne uz nic poslecneho.jedine co to ma spolecne je to,ze se chces pro ten zavod pripravit,natrenovat a zlepsovat se.Pro jine vcetne me trenovani neni vubec podminkou a nutnosti a volnymi jizdami travim na okruhu jen velice malo z celorocniho pohledu.
pepazdepa-84>NoFear4> Jet rovnou do závodu bez jakékoliv průpravy na okruhu je blbost. Viz. bigbang a ty.
Jak se to vezme...ona situace vznikla chybou poradatele(spatne rozdelili jezdce do treninku)
Ale jestli nekdo zavodi na okrsce jako ja,ty,nebo spousta dalsich na sportech...tak muze klidne rovnou zavodit na okruhu.Nevidim v tom zadny problem.Problem muze byt,kdyz chce rovnou zavodit nekdo...kdo nikdy neporusil dopravni predpisy.
1 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...
mariano>když jedeš jeden závod, pak ano
cca před rokem psal někam plejba jr. o rozpočtu jednoho člověka na celou sezonu cec...a bylo to hrubě přes kilo
edit: jelikož závodí čtvrtou nebo pátou sezonu a ty jsi jenom přičuchl, věřím plejbovi
Nevim co psal Plejba a jak se k zavodum postavil...moje ex ktera jela cely rocnik ces v casech posledniho mista mela rozpocet za celou sezonu jezdeni na okruhu asi 300000...
me nestoji jeden den jezdeni vic nez 5000kc ani kdyz bych tech zavodu jel stejne jako Plejba.Cili 5x6=30tis
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
Mike.46>Co maj společného dopravní předpisy s rychlostí na trati?
Neveril bys tomu,ale hodne....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
NoFear4>Mike.46>Co maj společného dopravní předpisy s rychlostí na trati?
Neveril bys tomu,ale hodne....
Jasně, ale podle mě neplatí, že člověk, který jezdí na silnici zodpovědně=člověk, který neumí jezdit, případně nemůže být rychlý na trati.
NoFear4>A.F.I.>jenomže do toho počítáš vyloženě jenom výdaje na závod, přidej k tomu volný jízdy, ježdění s agenturama v "mezičase" mezi závodama ... mně z toho vychází třeba veškerá dovolená vyčerpaná jenom na okruh a prakticky všechno sypu do motorky ... kdo třeba živí rodinu tak to zas taková sranda není si myslim
To je ale uz neco jineho.To ze jezdis trenovat na volny jizdy nema se zavodama a vydajema na ne uz nic poslecneho.jedine co to ma spolecne je to,ze se chces pro ten zavod pripravit,natrenovat a zlepsovat se.Pro jine vcetne me trenovani neni vubec podminkou a nutnosti a volnymi jizdami travim na okruhu jen velice malo z celorocniho pohledu.
Jo, když to bereš takhle odděleně, tak by to nějak mohlo vycházet. Což u mě nejde, protože zas nějak nemám na prvním místě samotnej závod, ale když už jsem se přihlásila, tak se chci aspoň někam posouvat a to bez volnejch jízd nejde ... a zrovna já jako lůzr jezdim všude po ose a přiznávám, že po 2cecu v Brně a cestě domů jsem toho měla plný brejle Strašně nerada ty výdaje počítám, ale tak včetně gum jsem mohla do prvního závodu zahučet kolem sedmičky sakumprásk i s benálem a hektolitrama redbullů
Někomu se to zalíbí natolik že se na okresky uplně vybodne a bude jezdit pouze okruhově !!!
Další věc jsou rizika spojená se závoděním na okreskách jak píšeš výše !!!Policie, případný crasch !!! to jsou pak náklady které se s rospočtem na okruhovou sezonu můžou klidně rovnat :\
Další věc je do jaké míry tomu propadneš
a to jak jezdecky nebo finančně
Každopádně akce jako jsou CEC 2 nebo čmn a jiné agenturní ježdění vítám
k káždému doporučím pozávodit si raději na okruhu nežli na okreskách ať to stoji co to stojí