bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.
30.4.2009 v 18:10
Ahoj vsem, chtel bych se vas zeptat, zda mate nekdo zkusenosti s otevrenim vykonu tohoto motocyklu. Muj kamarad si koupil tuto motorku, v TP zapsano 25kW. Prodavajici tvrdi, ze je otevrena. Dodal k tomu 2 podlozky (patrne restriktory ze saciho potrubi). Je to vse, co staci k dosazeni vykonu otevrene verze? Nebo je zde jeste neco navic (napr. doraz plynu, preprog. RJ, atd....). Bohuzel to nemame s cim porovnat, nikdo v okoli nema tu stejnou a otevrenou verzi. Vsem dekuji za informace.

Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

30.4.2009 v 18:30 | Nahoru | #1
řek bych že stříkačkové SVčko se škrtí řídící jednotkou,náký podložky jsou asi kravina

Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

30.4.2009 v 18:37 | Nahoru | #2
podívej se na maximálku do TP a vyzkoušejte někde tu opravdovou - nejlepší porovnání

Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

30.4.2009 v 18:50 | Nahoru | #3
Škrcená max 170km/h odškrcená 220+ km/h

Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

30.4.2009 v 20:12 | Nahoru | #4
minulí týden sem se na to ptal přímo v suzuce,protože můj brcha jí chce naopak zavřít a řikali mi tam že se to řeší přes řídicí jednotku. Nebo ať to nechá někde změřit na brzdě

Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

30.4.2009 v 20:20 | Nahoru | #5
s SVčkama je to složitý,řídící jednotka stojí přes 20 táců

Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

30.4.2009 v 20:29 | Nahoru | #6
fazer se skrti dorazem a jednim dratkem nevidim duvod proc by sv nemohlo bejt skrceny dvema pliskama..

Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

30.4.2009 v 20:34 | Nahoru | #7
Uškrcení Kawasaki ER6-n 2007 jenom řídící jednotka a doraz na plyn, nic víc.
Cena všeho i s prací 3000 Kč, myslím, že to bude u všech motorek j řídící jednotkou podobný.

Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

30.4.2009 v 22:16 | Nahoru | #8
U SV jak je to stříkačka 03+ tak se to odškrtí nebo zaškrtí jenom řídící jednotkou. Jinak pokud má zaškrcenou jednotku, tak na suzukisv.cz je návod, kdy odstřihneš nějaký drátek, kterej tam vede a máš plnej výkon. Podložky jsou blbost.

Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

1.5.2009 v 08:12 | Nahoru | #9
přesně... podložka ja blbost... u stříkačky se škrcená verze dá odškrtit jen jedinym pinem na konektoru na řídítcí jednotce... bud je spojenej a je tam střikovací mapa na 25kw nebo je rozpojenej a je tam ta plná 53kw.
otevřená ale zavřít nejde... ale jde zavřenou otevřít a zase zavřít...

ted nevim možná je to opačně - jako kdy je spojenej a rozpojenej tak jestli tam je ta skrcena nebo otevrena...

Naposledy editováno 01.05.2009 08:18:00

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

1.5.2009 v 11:50 | Nahoru | #10
Dekuji za vase rady, s tou maximalni rychlosti by se to dalo zkusit. Bohuzel, jak jsem psal, jine SV tu v okoli nemame na porovnani. Takze si myslite, ze restriktory v sani (ty 2 podlozky) jsou nepravdepodobne?

(reakce na) Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

1.5.2009 v 12:11 | Nahoru | #11

yjedli>Dekuji za vase rady, s tou maximalni rychlosti by se to dalo zkusit. Bohuzel, jak jsem psal, jine SV tu v okoli nemame na porovnani. Takze si myslite, ze restriktory v sani (ty 2 podlozky) jsou nepravdepodobne?



Ne nepravděpodobné, ale je to nesmysl...škrcení je provedeno řídící jednotkou, nic jinýho na tom nevymyslíš...

Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

1.5.2009 v 12:14 | Nahoru | #12
Vytáhni z ŘJ drát pin č. 25. Černo-hnědej tuším nic jinýho by tam nemělo být

Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

1.5.2009 v 14:12 | Nahoru | #13
nejdřív vyzkoušej jestli zrychluje rychle a sahnes na rychlosti pres 180 tak je otevrena a nic neřeš... pokud jede min a chces ji otevrit pak ten kabel č.25...

Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

2.5.2009 v 17:54 | Nahoru | #14
Tak jsme to vcera zkouseli, tech 170 - 180 max...... takze pin 25 to jisti Do toho ovsem zacala motorka pri jizde vynechavat a zdechat, neudrzi ani volnobeh. Tak prvne odstranime toto (mame podezreni na nove svicky). Zacalo to delat po prujezdu mistem, kde predtim prselo, tak mozna nekam zatekla voda a ted to zlobi.

Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

3.5.2009 v 08:27 | Nahoru | #15
na levy strane mas mezi vzpěrama v ramu volnobeznej šroub... je to křížák ke kterýmu vede bovden ten pootočíš a zvedneš volnoběžný otáčky... to najdes :) je v takovym držáčku..

Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

12.5.2009 v 09:51 | Nahoru | #16
Tak jsme vcera zkontrolovali kabely, svicky, pridali na volnobehu a motor slape jak hodinky. Ve finale jsme precvakli kabel 25 a motor je mnohem zivejsi/ ostrejsi (zkouseli jsme to pouze na parkovisti ale). Je ted dost bohata, podle smradu z vyfuku a semtam si streli do vyfuku. Pri pridani plynu na jednicku pekne zatahne a pujde i na zadni asi. Zkouska probehne koncem tydne

Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

15.5.2009 v 13:14 | Nahoru | #17
Blbost to být nemusí, pokud je dotažená z jiný země, tak je možný, že se to u nich řeší takto. Třebas v Neměcku nebo Rakousku jsou stříkačky řešený pomocí dorazem tuším

Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

20.5.2009 v 16:00 | Nahoru | #18
ted sem si nechával zavrít svéčko r.v. 2000 na 25kw a dělali mi to nějakejma vložkama v karbecu,přěz řídící jednotku se dělá 2003+

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

4.6.2009 v 14:49 | Nahoru | #19
čau nechci radit a píšu sem po prve ale když ji takle otevřeš tak to pro motor nebude nic dobrýho měl bys to nechat seřídit v servisu kvůli směsi paliva, ale je to na tobě i u laděných vejfuku to musíš nechat seřidit a ty zvednou výkon jen o trochu ,ale sv víborná motorka taky do ní chci jit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

7.6.2009 v 21:29 | Nahoru | #20
no tak já to mám taky psaný na 25 kw a max v TP mám 205 km/h, při 7100 otáčkách ale podle toho to tolik nejelo, nezkoušel sem to naplno

(reakce na) Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

7.6.2009 v 21:50 | Nahoru | #21

DrinaPavel>no tak já to mám taky psaný na 25 kw a max v TP mám 205 km/h, při 7100 otáčkách ale podle toho to tolik nejelo, nezkoušel sem to naplno

Jsi si tím opravdu jistý? Já bych řekl že to takhle může jet, ale tak maximálně na stojanu...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

7.6.2009 v 22:25 | Nahoru | #22
stříkačkové sv a strom 650 jsou opravdu škrceny řj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

7.6.2009 v 22:36 | Nahoru | #23

Dědóch>stříkačkové sv a strom 650 jsou opravdu škrceny řj


Jj, je tam jiná řídící jednotka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

7.6.2009 v 22:40 | Nahoru | #24

BlackSabbath>Dědóch>stříkačkové sv a strom 650 jsou opravdu škrceny řj
Jj, je tam jiná řídící jednotka...


suzuki nasral sis do ruky

(reakce na) Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

7.6.2009 v 22:44 | Nahoru | #25
Dědóch> Já teda ne...

Suzuki SV 650 S 2004/2005 25kW.

9.6.2009 v 05:10 | Nahoru | #26
s to maximálkou s 25kw tak to se mi nezdá já mám v TP psané 35kw a dá se to tak točit na 210kmh ale to už naní fučí jak blázen
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist