globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RST 1000 - směs
28.4.2009 v 10:40
Zdravím všechny motorkáře... Mám tento problém: Dle zabarvení svíček jsem zjistil, že mám bohatou směs, první co jsem zkontroloval byl senzor otočení klapek, který jsem ohmicky proměřil a je v pořádku.1,2kohm- 2,4kohm +/- 10%. Ale přesto zde mám první nesrovnalost. U modelu RSV byl tento senzor stavitelný. A to tak ,že se spojil servisní konektor a senzor se natočil tak aby byla na displeji 0. Takto to je popsáno i v italském servisním manuálu Futury(v anglickém to již není), ovšem realita je jiná. Snímač vůbec není nastavitelný a displej ukazuje stále 1.( Již jsem to ověřoval u dalších dvou futur a tam ta jednička byla taky) Což by u RSV znamenalo bohatou směs... Otázka zní setkali jste se někdy někdo s tímto snímačem, který nejde nastavit? Jak se nastavuj v takovém případě směs? Dále bych chtěl požádat další majitele futur, aby zkusily spojit servisní konektor pod sedlem a zjistili co jim ukazuje pravý dolní displej za hodnotu a napsali mi. Nevíte někdo co tato jednička u Futury znamená? Jsem vděčný za každé rozumné názory...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RST 1000 - směs

26.5.2009 v 08:38 | Nahoru | #1
No to je práve asi ten problém, čím delší jízda tím je baterka horší, když jsme dělali nedávno delší šňůru v Rakousku, tak jsem po 250 km už nenastaroval, musel jsem se nechat roztlačit.Mám podezření na to dobíjecí relé, zkusím ho vyněnit.Mám také změřeno, že na volnoběh dává alternátor a přes relé jde do okruhu větší napětí než ve vyšších otáčkách.

(reakce na) Aprilia RST 1000 - směs

26.5.2009 v 08:54 | Nahoru | #2
acol> Originální regulátor je stavěn na dlouhé štreky tzn. s relativně nízkým nabíjecím proudem, aby se baterka nepřebíjela. Nicméně je u nás povinnost jezdit trvale se zapnutými světly a při těchto podmínkách bohužel regulátor nedává dost. Správně by mělo být nabíjecí napětí při zapnutých světlech:
a: volnoběh víc jak 13,6V
b: 4000ot víc jak 14,2V
Pomůže následující:
a: zkontrolovat ukostření (na motoru-očistit kontakty)
B. přidat dráty a projit regulátor přímo s baterií
c: přepájet všechny svorky na hnědém i bílem konektoru
d: jestli ani toto nepomůže pak je nutné koupit upgradovaný regulátor s jinou nabíjecí charakteristikou.
Sám jsem tento problém vyřešil tím, že jsem koupil přes AF1racing.com nový regulátor a motka mi teď trvale dává víc jak 14,5V.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motodíly Aprilia RST 1000 Futura Jarek100 5 24.8.2023 v 19:32 Jarek100
Ložisko zadního kola Aprilia RST 1000 Futura Kubánec85 5 3.6.2023 v 17:36 taxisprint
motor točí ale nenastartuje Aprilia RST 1000 Futura cxmtd 12 25.5.2023 v 23:59 Julip2
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... Kejbls 54 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst
Barva Aprilia RST 1000 futura Aprilia RST 1000 Futura divocaci. 2 23.4.2022 v 22:46 divocaci.


TOPlist