Téma: ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?
 
21.4.2009 v 09:46
Cili Honda vs Yamaha vs Kawasaki....?Suzuki nic nenabizi,nebo se pletu?
Ktera z techto technologickych vychytavek je nejlepsi a presvedcila by vas koupit prave onu znacku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

22.4.2009 v 07:45 | Nahoru | #1

MirekSV>assassin>MirekSV>Za me teda rozhodne kontrola trakce ...kdybych nekdy kupoval litra, tak takhle vychytavka by hodne ovlivnila moje rozhodovani.
Ale az prihodej big bang R1 i s kontrolou trakce tak to bude jasna volba .

no zase kontrola trakce v podobe v jake ji ma ta kawa - se da poridit v podobe ridici jednotky Bazzaz - to je powercommander, rychlorazeni a kontrola trakce v jednom - v podstate do libovolneho sportu... v prepoctu pod cca 30tis ... coz kdyz sectes powercommander, quickshiffter a TC... tak je to slusna cena...

takze jen kvuli kontrole trakce nema smysl brat kawu, kdyz to jde dat na GSXR i CBR, me by ABS bylo k nicemu, stejne bych se nenaucil mackat paku nadoraz...

podle me je ze soucasnejch sportu top R1 ...

Hm, tak o takovym systemu slysim poprve, ale jestli je to jak rikas, tak mi to za ty prachy prijde jako docela dobra investice .
A jak funguje ta kontrola trakce u kawy?



no plnohodnotny TC funguje tak ze ma na kolech snimace podobne jako ABS a primo kontroluje jak se kola toci a z rozdilu mezi otackama prevodovky a kol vi v jakym "rezimu" se prave motorka nachazi a podle toho zasahuje do vsech moznych casti vozidla...

u kawy to funguje presne jako funguje to bazzaz - nema to zadna doplnkova cidla na kolech ale sleduje to jak rychle se rozbiha motor vs rychlost jako motorka jede vs par dalsich "vstupu" a z toho vyhodnoti jestli se kolo protaci nebo ne a kdyz ano tak ubere vykon - myslim ze kawa konkretne sahne do predstihu zapalovani...

u toho bazzaz jdou nastavovat nejake konstanty ktere specifikuji jakej prokluz to dovoli - u kawy je to napevno - tzn je mozne ze se na ni bude ta TC chovat trosku jinak kdyz se zmenej pneu,sekundarni prevod atd.....

(reakce na) ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

22.4.2009 v 16:31 | Nahoru | #2

assassin>MirekSV>assassin>MirekSV>Za me teda rozhodne kontrola trakce ...kdybych nekdy kupoval litra, tak takhle vychytavka by hodne ovlivnila moje rozhodovani.
Ale az prihodej big bang R1 i s kontrolou trakce tak to bude jasna volba .

no zase kontrola trakce v podobe v jake ji ma ta kawa - se da poridit v podobe ridici jednotky Bazzaz - to je powercommander, rychlorazeni a kontrola trakce v jednom - v podstate do libovolneho sportu... v prepoctu pod cca 30tis ... coz kdyz sectes powercommander, quickshiffter a TC... tak je to slusna cena...

takze jen kvuli kontrole trakce nema smysl brat kawu, kdyz to jde dat na GSXR i CBR, me by ABS bylo k nicemu, stejne bych se nenaucil mackat paku nadoraz...

podle me je ze soucasnejch sportu top R1 ...

Hm, tak o takovym systemu slysim poprve, ale jestli je to jak rikas, tak mi to za ty prachy prijde jako docela dobra investice .
A jak funguje ta kontrola trakce u kawy?

no plnohodnotny TC funguje tak ze ma na kolech snimace podobne jako ABS a primo kontroluje jak se kola toci a z rozdilu mezi otackama prevodovky a kol vi v jakym "rezimu" se prave motorka nachazi a podle toho zasahuje do vsech moznych casti vozidla...

u kawy to funguje presne jako funguje to bazzaz - nema to zadna doplnkova cidla na kolech ale sleduje to jak rychle se rozbiha motor vs rychlost jako motorka jede vs par dalsich "vstupu" a z toho vyhodnoti jestli se kolo protaci nebo ne a kdyz ano tak ubere vykon - myslim ze kawa konkretne sahne do predstihu zapalovani...

u toho bazzaz jdou nastavovat nejake konstanty ktere specifikuji jakej prokluz to dovoli - u kawy je to napevno - tzn je mozne ze se na ni bude ta TC chovat trosku jinak kdyz se zmenej pneu,sekundarni prevod atd.....



. No sem na to zvedavej, snad se mi nekdy postesti a dostane se mi tahle káwa do ruky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist