Téma: ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?
 
21.4.2009 v 09:46
Cili Honda vs Yamaha vs Kawasaki....?Suzuki nic nenabizi,nebo se pletu?
Ktera z techto technologickych vychytavek je nejlepsi a presvedcila by vas koupit prave onu znacku?

2 reakcí na tento příspěvek ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

21.4.2009 v 11:39 | Nahoru | #1
big ben je pre normalneho cloveka uplna chujovina respektive reklamny tah. bavil som sa s Robom Schanelom ktory jazdi stocky 1000 majster slovenska a tak..
mal R1 a ma momentalne R1 09. nova R1 ma cca o 10koni po upravach menej ako predchadzajuca R1, cize o cistom vykone to nebude.
prepinanie map na GSXR no to je teda vyhra asi rovnaka ako trakcna pri ZX10
a ABS?! komu je to na co na litrovom supersporte? asi pre tych co na tom jazdia dlhe turisticke trasy
vysledok?! ak chces trakcnu musis zainvestovat, ak chces programovat upravovat a prepinat mapy tak si kup poriadnu riadiacu jednotu
ABS ako take nema zmysel pre jazdenie na ktore su tieto motorky urcene
Big Ben je vec ktoru dokaze vyuzit minimum ludi :) aj ked ten zvuk je vazne zaujimavy...
kludne si mozes vybrat motorku podla farby urcite bude perfektna ale nie kvoli tymto "technologiam"

(reakce na) ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

21.4.2009 v 12:13 | Nahoru | #2

nerd> ...
ABS ako take nema zmysel pre jazdenie na ktore su tieto motorky urcene ...



to uz jsme u toho, jestli ma ta motorka svym urcenim co delat na silnici - ja treba na okruhu nebyl a zrejme nebudu po lesnich cestach s R1 nejezdim - takze musim svoje jezdeni prizpusobit tak rikajic civilni doprave

bude to mozna prekvapeni, ale tam nejezdim sam :) obcas clovek jede za mokra apod. tim se mi opravdu bezpecna jizda limitne blizi jizde krokem

z ceho mam osobne nejvetsi vitr, ze mi tam nekdo vjede a nebude kam uhnout - ostatne drtiva vetsina jezdcu jde stejne na brzdy - snad to nebude znit blbe, ale i takovy Lelek, kteryho vsichni meli za pana jezdce za sebou nechal brzdny pruh

co tim chci rict, argument opravdu zkuseneho jezdce nezabere a kazdy kilometr o ktery stihnu zpomalit bude i v pripade nevyhnutelny crashe k dobru

muzeme polemizovat o tom, ze to ma byt vypinatelne, budiz, ale jiny duvod, proc by to na motorce byt nemohlo nevidim - argument vahy mi prijde u motorek pro civilni jezdeni s konmi vs kilogramy v pomeru 1:1 (a vic ) naprosto zcestny

(reakce na) ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

22.4.2009 v 07:50 | Nahoru | #3

nerd>big ben je pre normalneho cloveka uplna chujovina respektive reklamny tah. bavil som sa s Robom Schanelom ktory jazdi stocky 1000 majster slovenska a tak..
mal R1 a ma momentalne R1 09. nova R1 ma cca o 10koni po upravach menej ako predchadzajuca R1, cize o cistom vykone to nebude.
prepinanie map na GSXR no to je teda vyhra asi rovnaka ako trakcna pri ZX10
a ABS?! komu je to na co na litrovom supersporte? asi pre tych co na tom jazdia dlhe turisticke trasy
vysledok?! ak chces trakcnu musis zainvestovat, ak chces programovat upravovat a prepinat mapy tak si kup poriadnu riadiacu jednotu
ABS ako take nema zmysel pre jazdenie na ktore su tieto motorky urcene
Big Ben je vec ktoru dokaze vyuzit minimum ludi :) aj ked ten zvuk je vazne zaujimavy...
kludne si mozes vybrat motorku podla farby urcite bude perfektna ale nie kvoli tymto "technologiam"



prvni vec je ze yamaha opravdu nema opravdickej bigbang ale neco mezi... vyhoda tohodle systemu poradi zapaleni valcu neni ve vetsim vykonu - ono totiz na okruhu nejde vzdy o top power, ale o jeho snadnejsim a kontrolovatelnejsim prenosu na asfalt, tyhle motorky uz maji vykonu ze nikdo nevi co s nim a plnej na vyjezdu znamena hajsajdra... takze tahle koncepce ma prinest lepsi predvidavost trakce jako maji dvouvalce s tim ze se spickovej vykon blizi konvencnim ctyrvalcum...

TC mi neprijde jako takova blbost... a mapy.. to bych asi neuzil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist