globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je to 4 takt a udajně jde otevřit
21.4.2009 v 08:54
Zdark mam hyosung GT 125, na technické mi řekli že je zavřený na 9kw a že jde otevřít na 11w asi je skutečně zavřený protože jede max. 100km za hod. ale kde sem se ptal tak mi řikali že to neni možné a že otevřít nepůjde. Nevite někdo co stím když ma v zakladu jet 110-120.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 09:09 | Nahoru | #1
Jak na to na technický přišli? Tam maj brzdu?

(reakce na) Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 09:26 | Nahoru | #2
Tafi.xXx> měl stáhnutý krk...řízení

Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 09:27 | Nahoru | #3
to sou mi věci

Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 09:30 | Nahoru | #4
Půjde otevřít až na 112kW, prostým a jednoduchým trikem - koupí erjednapyčowoe

Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 09:31 | Nahoru | #5
to je mazec :D

Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 11:51 | Nahoru | #6
má ale pravdu Hyonoskunk jede kolem těch 120

Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 12:37 | Nahoru | #7
To bych nedělal, otevřeš to z 9 na 11kW a to bude takovej mazec, že se na tom ani neudržíš.Tak bacha.

1 reakcí na tento příspěvek Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 13:26 | Nahoru | #8
Mi ale moc nedochazi proc by to zavirali na 9Kw dyt 11Kw je mezinarodni standart ne? Se prave 125ccm skrti na 11Kw aby to mohli splnit.. tak proc 9? Jinak 125ccm vs maximalka taky rozhoduje tvoje telesna vaha..

2 reakcí na tento příspěvek Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 13:44 | Nahoru | #9
Dneska se bavím výpočty z fyziky, tak tady je ještě jeden.
Naprosto rozhodující odpor proti jízdě na motocyklu je odpor vzduchu, který roste s kvadrátem rychlosti.
Takový motocyklista má součinitel odporu cca 0,8.
Plochu odhadneme 1 metr čtvereční.
Na rychlost 102 km/h je pak potřeba výkon 9 kW, na rychlost 109 km/h je potřeba 11 kW a na 120 km/h je potřeba už 15 kW.
Jak to, že to někomu jede 120 km/h, i když nemá 15 kW?
No - umí zalehnout za řídítka, čímž sníží součinitel odporu třeba na 0,7 a plochu na 0.7 metru čtverečního. Pak - pokud má vhodné převody - mu na rychlost 120 stačí výkon už těch 9 kW.

Čtyřtakt 125 ccm se neotevírá!
U takového superstroje se jen dělají zoufalé pokusy o zvýšení výkonu. Většinou marně.

(reakce na) Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 13:44 | Nahoru | #10
anims> nekde sem tu cetl ze ty nemecky sjou seskrceny, ale nevim co je na tom pravdy

Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 14:29 | Nahoru | #11
Já mam motorku taky dovezenou z německa, a ton že by byla zavřená na 9kw se mi zdá jako úplný nesmysl. Když je motorka uškrcená tak většinou +- kolem 6kw což mám napsaný i v techničáku. Když jsem jí kupoval měla najeto 10,5k a to se skrceným motorem takže se dá říct že motor je velmi zachovalý. Škrcená mámaximálku někde kolem 80-85 km/h. Proto se mi nezdá že by byla škrcená zrovna na 9kw , 2kw není už takový závratný rozdíl a kort na 125.Ale můžu se mílit

PS: z těchle některých "inteligentů" co sem chodí si nic nedělej, beztak sem polovina lidí chodí jen proto aby si mohli před někym zamachrovat a shodit tě před ostatníma, to se tu děje skoro denně.Z vyprávění se dá říct že ježdění není už to co bývalo dřív, dneska má motorku každý Jouda...
Chci upozornit že na nikoho konkrétního nepoukazuju....

Naposledy editováno 21.04.2009 14:40:21

1 reakcí na tento příspěvek Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 14:50 | Nahoru | #12
Je mě dost divný že všichni kdo maji hyosung GT 125 maji v TP 11 či 10,6kw a jede jim to těch 125............načeš ja mam v TP 9kw a jede mě to 100..............................................................vahou to nebude, važim ani ne 70kg a když si lehnu na nadrž tak abych měl co nejmenší odpor tak tona rychlosti nic nepřidá.
Kdyby někdo věděl jak na to dejte prosím vědět. Díky moc za vaše všechny názory.

(reakce na) Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 15:02 | Nahoru | #13

650ccm>Dneska se bavím výpočty z fyziky, tak tady je ještě jeden.
Naprosto rozhodující odpor proti jízdě na motocyklu je odpor vzduchu, který roste s kvadrátem rychlosti.
Takový motocyklista má součinitel odporu cca 0,8.
Plochu odhadneme 1 metr čtvereční.
Na rychlost 102 km/h je pak potřeba výkon 9 kW, na rychlost 109 km/h je potřeba 11 kW a na 120 km/h je potřeba už 15 kW.
Jak to, že to někomu jede 120 km/h, i když nemá 15 kW?
No - umí zalehnout za řídítka, čímž sníží součinitel odporu třeba na 0,7 a plochu na 0.7 metru čtverečního. Pak - pokud má vhodné převody - mu na rychlost 120 stačí výkon už těch 9 kW.

Čtyřtakt 125 ccm se neotevírá!
U takového superstroje se jen dělají zoufalé pokusy o zvýšení výkonu. Většinou marně.



Skvěle napsaný - Má pravdu ten chlapec

Jinak tady záleží jestli fouká vítr proti tobě nebo do zad, to v téhle rychlosti udělá kar km/h, taky jestli jedeš mírně z kopečka nebo dokopečka.... je zde moc faktorů...

Nevím jak na motorce ale u auta se říká že 20 procent veškerého paliva jde na překonání valivého odporu pneumatik = gumy taky pohltí trošku energie a záleží na tom jaké máš obutí.
(samo že u motorky to nebude tak veliké číslo)

Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 15:04 | Nahoru | #14
Ještě, že už mám takové starosti za sebou, mě zase trápilo, že mi 748 na tachu ukazovala jen 210 a ve finále jela 250...

(reakce na) Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 16:22 | Nahoru | #15
Jirka125> máš motorku původem z ČR?

2 reakcí na tento příspěvek Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 16:27 | Nahoru | #16
Já mam v TP taky 9 kW a jede mi to 120

1 reakcí na tento příspěvek Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 16:43 | Nahoru | #17
ne vyroba je z jižni korei a dovezena z německa.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 16:47 | Nahoru | #18
maras> S větrem v zádech a z kopečka dolů co??

(reakce na) Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 16:58 | Nahoru | #19

Jirka125>ne vyroba je z jižni korei a dovezena z německa.

tak to bude někde lehce přiškrcený... pravděpodobně buď na saní a nebo na karburátoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 16:59 | Nahoru | #20

maras>Já mam v TP taky 9 kW a jede mi to 120

no a ve skutěčnosti 17

(reakce na) Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 17:13 | Nahoru | #21
PosMiros> no tak 17kw to už je něco jinyho.

(reakce na) Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 17:14 | Nahoru | #22
Peci> no jo asi to někde kolem karbecu bude,ale ja sem nic nenašel

(reakce na) Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 17:18 | Nahoru | #23

Peci>maras> S větrem v zádech a z kopečka dolů co??



Skoro jo, ale jede

2 reakcí na tento příspěvek Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 17:44 | Nahoru | #24
Moje cbr bylo přiškrcené v karbeci- klasika škrticí kroužek, vyndání otázka 20 minut.
Maximálka je někde kolem 135 tachometrově, 4-5 proměřuje tachometr, nedá se přesně určit protože i ty měřicě rychlosti ve vsích ukazují každý jinak, takže rychlest kolem 130-132kmh na 10,5tis(začátek červené do červeného vůbec nejezdím) z mírného kopce zalehnutej na nádrži.Cestovní optimální rychlost 115 a 8,5tis otáček na 6 stupeň

Ten valivý odpor je dobrý upozornění, pokud se nepletu GT má větší gumu než cbr, tudíž větší "pložka"(deformace) kolem středu okamžitýho otáčení. Maximálně mě napadá máš dofouklý gumy ? :D Dezén může dělat taky hodně. Další klidně O-kroužkovej řetěz, ten taky ubere ňákej KM/h... Je tu víc možností. Za předpokladu že není motorka opravdu přiškrcená

Naposledy editováno 21.04.2009 17:47:29

(reakce na) Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 18:12 | Nahoru | #25
Hrasek32> kola sou dofoukli fest, a jak si to myslel s ti řetězem?

(reakce na) Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 18:13 | Nahoru | #26
Hrasek32> a jak bych poznal ten kroužek v karburátorech.........bohužel sou tam ještě ktomu dva že

Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 18:23 | Nahoru | #27
Pokud by byl uškrcenej karbec, po odšroubování "víčka" je na víku nalepenej plastovej černej kroužek. Ten pouze odlomíš rukou nebo šroubovákem. Tak to bylo aspoň na mé motorce

1 reakcí na tento příspěvek Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 19:33 | Nahoru | #28
Replika Hyosunku? No sakra teda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 19:33 | Nahoru | #29
fugien> a jaky tam maš upravy a kolik to jelo v zakladu?

(reakce na) Je to 4 takt a udajně jde otevřit

21.4.2009 v 19:54 | Nahoru | #30

Jirka125>fugien> a jaky tam maš upravy a kolik to jelo v zakladu?

keca,neboj
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozvody Hyosung GT 125 Comet dolezel 1 21.9.2023 v 19:58 ja1
Chcipe za studena Hyosung GT 125 Comet hranolky 1 13.9.2021 v 20:25 udinar
Rychlost Hyosung GT 125 Comet hranolky 12 6.9.2021 v 20:03 kerut
Vysoký volnoběh Hyosung GT 125 Comet AvangerCZ1 0 30.4.2021 v 08:46 AvangerCZ1
Motorka nedrží volnoběh, pomalu pad... Hyosung GT 125 Comet AvangerCZ1 9 10.9.2020 v 08:21 AvangerCZ1


TOPlist