globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ložisko u předního kola
15.4.2009 v 19:35
jak tu svini dostanu ven, je to tam za tepla nebo za studena nalisovaný?

A když se mi to podaří vyndat tak jak ho tam dam z5 .

dik za radu
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Ložisko u předního kola

15.4.2009 v 19:37 | Nahoru | #1
hoť to na třy dni do mrašaku a pag ho enem fiklepnješ !!

Ložisko u předního kola

15.4.2009 v 19:42 | Nahoru | #2
100%to tam bude za tepla nalisovany.

(reakce na) Ložisko u předního kola

15.4.2009 v 19:43 | Nahoru | #3
Dina> bych musel vyhazet vepřový a to neudělám !

Ložisko u předního kola

15.4.2009 v 19:44 | Nahoru | #4
no a co s tim teda - vyjlepnout jo.

1 reakcí na tento příspěvek Ložisko u předního kola

15.4.2009 v 19:48 | Nahoru | #5
Já to dělám takhle, ale je to destruktivní metoda. Vezmu svářečku, navařím na vnitřní kruh kus pasoviny, potom do toho z druhý strany klepnu a ložisko je venku. Když to budeš všelijak páčit a vyklat s tím, tak akorát zničíč kulovitost díry a nový ložisko nebude držet. je to lisovaný určitě za tepla. Proč ho chceš vyndat?

Ložisko u předního kola

15.4.2009 v 19:51 | Nahoru | #6
zvenku nahřát horkovzdušnou pistolí, ložisko ochladit stlačeným co2 plynem (koupíš třeba v potřebách pro fotografy - odfuk prachu z negativu za 5 peněz) a pak to ložisko vyloupneš ven :)

nejlepší je ovšem stahovák na ložiska :)

no a zandat ho je stejný proces, vraž ho přez noc do mražáku a ráno tam padne jak ()() na hrnec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložisko u předního kola

15.4.2009 v 19:55 | Nahoru | #7
Poggy> páč odešlo do věčných lovišť

(reakce na) Ložisko u předního kola

15.4.2009 v 19:58 | Nahoru | #8
šmudla>
Aha, tak destruktivní metoda by šla, ale Medvědův postup zdáse býti jaksi lepšejší a šetrnější.

2 reakcí na tento příspěvek Ložisko u předního kola

15.4.2009 v 20:06 | Nahoru | #9
Vyklepni ho. Operace na 3 minuty, mozna 4 kdyz jsi nejvetsi blbec na zemekouli
Vyklonis tu rozpernou trubicku, kulatinku, tak 10mm, dve tri rany na vnitrni krouzek a je venku, to druhe uz pak snadno.

Kdyz nepujde trubka vyklonit, pak odvrtej klec jednoho loziska, kulicky k sobe, vnitrni krouzek ven, vyklepnout protilehle lozisko, sessadit opet lozisko a vyklepnout ho. Easy.

(reakce na) Ložisko u předního kola

15.4.2009 v 21:03 | Nahoru | #10
Dawe02> tak tak, klasický postup

(reakce na) Ložisko u předního kola

15.4.2009 v 21:17 | Nahoru | #11
tak tak, trubička by měla jít vyklonit páč se dělá drobet kratší než je vzdálenost lůžek ložisek, každopádně tam jde téměř vždy něco strčit, tak aby se to za vnitřní kroužek zachytlo, někde mám i grafické znázornění

1 reakcí na tento příspěvek Ložisko u předního kola

16.4.2009 v 09:05 | Nahoru | #12
no tak jdu na to jsem na to zvlast zvedavej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložisko u předního kola

16.4.2009 v 19:20 | Nahoru | #13
šmudla> tak jak ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložisko u předního kola

16.4.2009 v 19:27 | Nahoru | #14
Midloch2> no průser - abych mohl vyndat kolo musí dolu brzdiče a ty šrouby nějak nejdou povolit asi sou na loktitu nebo nevim dělám to celej den a nic. Jenom jestli tam neni levej zavit
ale to snad ne .

Takze jsem skoncil na brzdičích.

Ložisko u předního kola

16.4.2009 v 19:44 | Nahoru | #15
ohřát ohřát...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložisko u předního kola

16.4.2009 v 21:25 | Nahoru | #16
šmudla> kvalitní cajk a nebát se, závity jsou úplně suchý a držej (hlavně je pak nemaž), jak píše mikro ohřát by mohlo pomoct

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložisko u předního kola

17.4.2009 v 12:06 | Nahoru | #17
Midloch2> hlavy těch dutejch šroubů jsou ve věčných lovištích, budu muset použít kančí zub a nebo dusík.

Zatím jsem pořád na začátku

(reakce na) Ložisko u předního kola

17.4.2009 v 12:27 | Nahoru | #18
šmudla> tak to je na prd, heftni na ně nový hlavy COčkem, jestli je teda budeš měnit

1 reakcí na tento příspěvek Ložisko u předního kola

17.4.2009 v 12:31 | Nahoru | #19
podobnou věc jsem jednou dělal tak, že jsem ty hlavy drobet roztemoval kladivem,pak jsem na to naklep golu a povolil to, ale to už byly fakt KO a bylo předem jasný že se musí vyměnit

(reakce na) Ložisko u předního kola

17.4.2009 v 12:34 | Nahoru | #20

šmudla>Midloch2> hlavy těch dutejch šroubů jsou ve věčných lovištích, budu muset použít kančí zub a nebo dusík.

Zatím jsem pořád na začátku



jj prilozit matku na hlavu toho sroubu a privarit COckem, pak jde sroub snadno ven...

ty srouby bejvaj na loctite ....

jinak me jde na TL vytahnout kolo i bez sundani trmenu... ale vim ze kupa lidi sundava trmeny tak sem asi vyjimka:)

jinak lozisko opravu jen vyklepnes kladivem... a zpatky ho taky jen naklepne.. pres drevenej spalik, hlinikovej apod aby to neomlatil kladivem :)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložisko u předního kola

17.4.2009 v 12:35 | Nahoru | #21

Midloch2>podobnou věc jsem jednou dělal tak, že jsem ty hlavy drobet roztemoval kladivem,pak jsem na to naklep golu a povolil to, ale to už byly fakt KO a bylo předem jasný že se musí vyměnit



jo ale to sou takovy zbytecne zdlouhavy a destruktivni zpusoby, to s tim COckem je super, jak to ten sroub rozzhavy jde pak i mnohem lip povolit...

(reakce na) Ložisko u předního kola

17.4.2009 v 12:42 | Nahoru | #22

šmudla>Midloch2> no průser - abych mohl vyndat kolo musí dolu brzdiče a ty šrouby nějak nejdou povolit asi sou na loktitu nebo nevim dělám to celej den a nic. Jenom jestli tam neni levej zavit
ale to snad ne .

Takze jsem skoncil na brzdičích.



nasaď na imbus nějakou trubku a musí to jít. Jsou z pevnostní oceli takže by se neměly rozžvejkat. A až budeš dávat brzdiče zpátky, dej tam nový šrouby, v manuálu mám napsáno že se maj měnit a není to tam pro nic za nic. Já když je utahoval, jeden se ukroutil, a to jsem utahoval stejnou (ne moc velkou) silou jako ostatní.

1 reakcí na tento příspěvek Ložisko u předního kola

17.4.2009 v 12:43 | Nahoru | #23
Většina kol jde ven i bez sundání třmenů jen to chce sundat blaník, vytáhnout osu kola a kolo spustit co to jde až se brzdiče opřou o ráfek. Pak by mělo jít zatočit vidlicema aby si třmen jakoby vyklonil z kola ven.

Naposledy editováno 17.04.2009 12:44:01

1 reakcí na tento příspěvek Ložisko u předního kola

17.4.2009 v 12:44 | Nahoru | #24
aha, tak čtu že hlavy šroubů už jsou v háji ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložisko u předního kola

17.4.2009 v 12:52 | Nahoru | #25

Prda1>Většina kol jde ven i bez sundání třmenů jen to chce sundat blaník, vytáhnout osu kola a kolo spustit co to jde až se brzdiče opřou o ráfek. Pak by mělo jít zatočit vidlicema aby si třmen jakoby vyklonil z kola ven.



jj presne tak to mam ja...

nekdo ale misto 4sroubu na blatniku povoli 4 na brzdicich...

(reakce na) Ložisko u předního kola

17.4.2009 v 12:55 | Nahoru | #26

Stev>aha, tak čtu že hlavy šroubů už jsou v háji ...



jj:) chce to kvalitni naradi, nepospichat a klic zaklepnout az na dno apod... sam sem takhle strhnul kdyz sem rychle rychle sundaval saci hrdla sroub co je drzel... a to bylo modleni kdyz jsem se ho uvnitr ramu pokousel z karteru odvrtat:) nakonec stacilo odvrtat hlavu , sundat hrdlo a za zbytek sroubu uz sem to povolil...

dalsi ale uz sem povoloval s poradnym inbusem (ne nastavcem cinske goly) a s poklepanim:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložisko u předního kola

17.4.2009 v 13:06 | Nahoru | #27
assassin> ja to kolo přes ty třmeny nedostanu ven - a neverim ani tomu ze kdyz otocim vidle ze by to slo. Postupuju podle manualu .

Ty 6písty jsou docela mohutný jakoby dovnitř.

(reakce na) Ložisko u předního kola

17.4.2009 v 13:09 | Nahoru | #28

šmudla>assassin> ja to kolo přes ty třmeny nedostanu ven - a neverim ani tomu ze kdyz otocim vidle ze by to slo. Postupuju podle manualu .

Ty 6písty jsou docela mohutný jakoby dovnitř.



jj mozny to je, oni sou to hodne podobny vidle jako ma TL a i ty brzdy(temer totozne) a kolo je taky stejny... ale ja mam ty sestipisty jine .. ale kdyz je vytocim do stran tak to jde...

(reakce na) Ložisko u předního kola

17.4.2009 v 13:11 | Nahoru | #29
šmudla> to máš jedno, třmeny potřebuješ vyřešit tak jako tak, podle mě to stačí odvrtat, když se dostaneš dost hluboko sundáš je pak bez problémů, a potřebuješ stejně nový šrouby.

edit: už nic ...

Naposledy editováno 17.04.2009 13:15:28

1 reakcí na tento příspěvek Ložisko u předního kola

17.4.2009 v 13:18 | Nahoru | #30
ty šrouby mají dřík nebo závitaž do konce? je to M8 nebo M10 ?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4115 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist