globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky
15.4.2009 v 12:52
Italofilové, je to relativně mladá mašina, ale pokukuji po ní jako k protipólu k mojí S4RS (abych se mohl na něčem "tak nějak trochu normálně nostalgicky povozit" . Nějaké testíky na motorkářích sem tu našel, ale spíše mně zajímá, na které konkrétní věci se mám zaměřit při koupi. Jo a taky mám prosbu, nemáte někdo doma srovnávací testík co vyšel v motocyklu 3/2007, kde jej srovnávali s baworem R1200S. Nebo podobné testy z toho ročníku kdy vyšla? Díky DUCDUC (jak je to DUCDUC vlastně po GUZZICKU?)
Anketa: Motor-Šli by jste do klasického 2ventilu, nebo do nového 4v?
2 Ventil
56%
15
4 Ventil
44%
12
Předchozí
1 2 3
Následující

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 13:53 | Nahoru | #1
Pokud chceš motku na povození, tak si kup Griso Sportka je samozřejmě dobrá, ale moc připomíná Brevu, a to je podle mě nejošklivější Guzzi za hooooooodně dlouho. A Griso ve srovnáváku posekalo i novýho Monstera 1100

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 14:08 | Nahoru | #2
za mě: chceš li se povozit sám, kup si Griso. Chceš li se vozit ve více lidech, kup si sportku... Jel jsem na Brevě1100 v Kořenově a hned poté na Sportce tu samou trasu. Nebe a dudy. Sportka tě nutí díky širokým řidítkům pořádně zalehnout, víc pracuješ, víc se soustředíš a díky tomu je jízda o poznání zábavnější než na Brevě do kterž zapadneš jak do babiččina ušáku...

takže asi tak.

2 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 14:10 | Nahoru | #3
Horten > No mě se líbí zrovna více Sportka, ta její budka a světlo, to je nádhera. Ale samorřejmě, že Griso převálcuje Sportku levou zadní ve všem a i konkurenci, ale právě o to mi nejde. (Na to mám Monstera). Chci něco moderního, ale takového, co má klasickou ba přímo starou techniku, ze které srší taková ta era starých mašin, na kterých hučely královské hřídele, syčely spojky a cinkaly rozvody... Na normální bublání dejme tomu do 130 km/hod. Prostě stylovku a pohodku s pohodlně naladěným podvozkem, protože tady u nás na severní moravě to jsou kurva cesty tak pro enduro.

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 14:14 | Nahoru | #4
takže něco jako:

nerozbalená nádhera :)

Naposledy editováno 15.04.2009 14:15:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 14:14 | Nahoru | #5
Šuty> Tak v tom případě si kup sportku, ale dvouventila. A prosím tě, hlavně černou!!! Ta červená je hrozná!!!)) Přesně jak píše Medvěd, na Brevě se snad ani nedá jet rychle, jakmile na ní sedneš, tak zestárneš o dvacet let, pak se najednou nachytáš, že jsi si koupil velký plexi a jezdíš na spotřebu a nakonec začneš nadávat na laďáky a jezdit v hadrový bundě. Prostě hrob)))))))))))))))))))))

(reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 14:15 | Nahoru | #6

Horten>Šuty> Tak v tom případě si kup sportku, ale dvouventila. A prosím tě, hlavně černou!!! Ta červená je hrozná!!!)) Přesně jak píše Medvěd, na Brevě se snad ani nedá jet rychle, jakmile na ní sedneš, tak zestárneš o dvacet let, pak se najednou nachytáš, že jsi si koupil velký plexi a jezdíš na spotřebu a nakonec začneš nadávat na laďáky a jezdit v hadrový bundě. Prostě hrob)))))))))))))))))))))



hehe, to je přesný

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 14:18 | Nahoru | #7
Černá jasně, aby to ladilo s S4RS ne

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 14:23 | Nahoru | #8
a co třeba....

Guzzi V11 Scura-R na ebayi

1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 14:29 | Nahoru | #9
Grizly> Ta je krásná, ale sportka mě prostě dostala, ta budka vepředu ta by měla dostat nějakou cenu za design.....monster by musel sklopit uši.
Nemáš náhodou ten test, Guzzisto?

(reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 14:36 | Nahoru | #10

Šuty>Grizly> Ta je krásná, ale sportka mě prostě dostala, ta budka vepředu ta by měla dostat nějakou cenu za design.....monster by musel sklopit uši.
Nemáš náhodou ten test, Guzzisto?



nemám a pokud náhodou je, tak je na záchodě a má slepený stránky :) Pokud si ale pamatuju tak tam kritizovali že Bmw má lepší výkon, podvozek, není to ital apod. Takže vlastně klasika :)))

1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 14:44 | Nahoru | #11
Mědvěd> Jak je to s tím kardanem. Určitě není bezproblémový jak se všude píše. Křízové klouby se musejí taky přece nějak mazat. A ten zadní převod taky. Tam je trvalá náplň nebo se to vyměňuje po nějakých km? Kolik to ozubení cca vydrží? Ventily to bude asi klasika jako ve škudce 120 co?

A jak se na tom otevře suchá spojka?

(reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 14:50 | Nahoru | #12

Šuty>Mědvěd> Jak je to s tím kardanem. Určitě není bezproblémový jak se všude píše. Křízové klouby se musejí taky přece nějak mazat. A ten zadní převod taky. Tam je trvalá náplň nebo se to vyměňuje po nějakých km? Kolik to ozubení cca vydrží? Ventily to bude asi klasika jako ve škudce 120 co?

A jak se na tom otevře suchá spojka?



v karanu máš nějaký 3dcl Rotry nebo jinýho GL5 převoďáku... celý je to schovaný takže jen jednou za rok za dva vyměníš olej, to není jako na V11 kdy právě mažeš kříže apod.

Kolik to vydrží? Víc než ty Na Brevě750 jsem zuby na hrušce vylámal, jenže to se ukázalo jako vada materiálu (bylo vyměněno v rámci záruky) Ventily jsou jako na škodovce

suchou spojku otevřeš třeba takto:



Naposledy editováno 15.04.2009 14:54:28

1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 14:55 | Nahoru | #13
Italofilmedvídek> Díky za info.
Ještě by mě zajímalo, jak otevřu tu spojku jak na dukati. Ale to nějak vykuťím

(reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 14:56 | Nahoru | #14

Šuty>Italofilmedvídek> Díky za info.
Ještě by mě zajímalo, jak otevřu tu spojku jak na dukati. Ale to nějak vykuťím



k čemu je to dobrý otvírat netuším, ale podíváš li se pozorně na tu krasavici o patro výš tak uvidíš vyhoblovaný díly do karteru převodovky na spojení s skříní motoru

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 15:08 | Nahoru | #15
Medvěd: Vím vím, dělal jsem si trochu prdel, samozřejmě, je to podélně uložený motor......

(reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 15:53 | Nahoru | #16

Šuty>Horten > No mě se líbí zrovna více Sportka, ta její budka a světlo, to je nádhera. Ale samorřejmě, že Griso převálcuje Sportku levou zadní ve všem a i konkurenci, ale právě o to mi nejde. (Na to mám Monstera). Chci něco moderního, ale takového, co má klasickou ba přímo starou techniku, ze které srší taková ta era starých mašin, na kterých hučely královské hřídele, syčely spojky a cinkaly rozvody... Na normální bublání dejme tomu do 130 km/hod. Prostě stylovku a pohodku s pohodlně naladěným podvozkem, protože tady u nás na severní moravě to jsou kurva cesty tak pro enduro.



a co třeba triumph thruxton

2 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 16:06 | Nahoru | #17
Memphis> Ten je samozřejmě taky krásný, ale já jsem rozhodnutý už o sportce. Prostě to uspořádání motoru, kardan, suchá spojka, italský šmrnc a taky musí být schopná jízdy ve dvou třeba k moři. Nehledám tu motku, ale konkrétní informace o téhle guzzi. Thruxton je taky neobyčejně stylová motka o tom žádná.

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 16:10 | Nahoru | #18
Memphis> než tohle tak radší Ducnu Sport1000

(reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 16:10 | Nahoru | #19
Šuty> jestli seš rozhodnuté, je to dobře a neni co řešit, pokud seš rozhodnuté pro sportku, běž do ní, srdce muchy odpouští
já jsem si na něho vzpomněl akorát kdyžs popisoval to co od toho očekáváš. ale guzzi jsou výborný stroje
takže kup guzzinu a pak sem svý závěry napiš sám

1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 16:32 | Nahoru | #20
Ahoj všichni,

měl jsem možnost sedlat dva víkendy na Moto Guzzi 1200 Sport. Napřed loni na podzim 560km a pak tento víkend, kdy jsem na ní dal 700km. Z toho bylo 550km za sobotu. Pro změnu od podzimu teď měla originál laděné výfuky. Při převzetí měla jinak 3050km.

Co se týče jizdních vlastností, motor jede odspodu, v nižších kvaltech je to jak zetor - řve to a nejede, na pátý a šestý rchlostní stupeň se děje něco i v otáčkách.
Na cestování vcelku dobrý, při nižších rychlostech v zatáčkách neohrabaný a těžký.
Při vyšších rychlostech to jde, ale sneslo by to nastavitelnost tvrdosti předních tlumičů.
Až na ten úžasněj krouťák jsem nepochopil nápis sport, když při mírně větším klopení v zatáčce chytne řidič minimálně nohou, když nebrousí stupačky. Ale asi jsem moc zhýčkaný z Buellu.
Tedy můj názor - cestovní motorka, relativně pohodlná, co si tak normálně pápne, s rychlostí tak do 190km/h, pak už se nic moc neděje
Pro malou ukázku přidávám fotku toho mastodonta

(reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 21:10 | Nahoru | #21
Bond_age> mám jí druhou sezonu a všude jezdím oklikou,protože se mi z ní nechce slézat

(reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 21:32 | Nahoru | #22
Šuty>mám najeto poměrně málo,asi 6500 takže nevím nic o závadách a ůdržbě,je v záruce a po první garančce,kupoval jsem jen výfuk a kufry,na moje poměry jede až až a řekl bych,že proti ducati je to taková dáma,necuká,nedivočí,ale když za ní vemeš,taky hezky vyrazí a je to zatím jediná motorka na který jsem jel,kde není skoro žádný rozdíl.jestli jedeš sám,nebo ve dvou,asi už při té váze nějakých 60 kilo nehraje roli.

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

15.4.2009 v 22:34 | Nahoru | #23
Motocvok, Bond_age>Díky chlapi na informace.

2 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

30.4.2009 v 10:17 | Nahoru | #24
Tak kdyby někdo chtěl, tak je k mání Moto Guzzi 1200 Sport - origo laděné výfuky, rok stará, najeto 4.tis.km, koupená v ČR, první majitel.
Cena k jednání je 270 000 Kč

Naposledy editováno 30.04.2009 10:17:32

(reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

2.5.2009 v 17:42 | Nahoru | #25
Bond_age> to je super cena,nová 2009 stojí jen o 45000 míň

(reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

2.5.2009 v 17:44 | Nahoru | #26
Bond_age> s daní na tipmotu 225 000 s DPH RENCAR

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

2.5.2009 v 18:00 | Nahoru | #27
Ale tamtu uz mas zajetou

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

2.5.2009 v 20:46 | Nahoru | #28
já to říkám pořád,že je to tak dobrá motorka,že stoupá v ceně o čtrtinu za rok,jsem rád,že jí mám,Není to málo,nechat si za zajíždění zaplatit jen 11kč za kilák?

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

4.5.2009 v 15:02 | Nahoru | #29
No tu motorku neprovdávám já, ale kamarád. Jinak ta motorka má kromě serie sadu originálních laděných výfuků, proto je cena taková jaká je.

Ale jsem rád, že se bavíte

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

5.5.2009 v 13:57 | Nahoru | #30
Jak psal Bondage, motka je to výborná a celkem i pohodlná, ale to Sport v názvu je nutný brát s rezervou. Chybí jí tak 20 kobyl a přebejvá asi 30kg, ale na vzduchem chlazenej dvouventil dobrý. S tím novým čtyřventilem bude to svezení možná lepší, ale nemůřu posoudit. Bohužel jsem neměl tu čest projet ani to nový Griso.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Co je na tehle Sportce spatne Moto Guzzi Sport 1200 Animals21 26 23.7.2023 v 21:33 Ozzy_
sedlo moto guzzi 1200 Sport Moto Guzzi Sport 1200 2val 5 24.1.2019 v 11:18 Gahan37
moto guzzi 1200 sport 4V nebo 8V? Moto Guzzi Sport 1200, Moto Guzzi Sport 1200 4V, Mot... Kawa75 2 14.8.2016 v 09:25 dva_hrnce
Moto guzzi sport 1200 4V či 8V? Moto Guzzi Sport 1200, Moto Guzzi Sport 1200 4V, Mot... Kawa75 4 15.7.2016 v 13:55 Tom-K
Zvuk Guzzi - konkrétně Brevy 1100 -... [1, 2] Moto Guzzi Breva 750, Moto Guzzi Breva 1100, Moto Gu... The_Rock 51 13.3.2016 v 23:56 XTZka


TOPlist