globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Školácká chyba, jednou jsem nepředvídal

15.4.2009 v 00:40
Je krásně, sobota 11.4., pojedu na chalupu, cesta super, počasí taky, za sebou už 60 km z vyjížďky, tak si tak jedu na kochačku po hlavní, 50 m před sebou vidím Daewoo Tico na vedlejší jak stojí, krásnej den, určitě mi dává přednost : , jsem přece na hlavní, jsem 20-30 m před křižovatkou, Tico se dává do pohybu, jdu na brzdy, na obě, brzdím i očima cca 2-3 m před Ticem hamtnu ještě víc na předek, smyk z nouze, už to nedobrzdím, opouštím Telátko na levou stranu, hlava,prdel,hlava,prdel, koleno, kyčel a rameno, vstávám , Tico v pangejtu, řidič se asi lekl a sjel tam, taková mrda to nemohla bejt. Jsem nasranej jak nikdy, jak na sebe tak na Tico, kopu do zbytků kapot a jiných trsátek směrem ke krajnici, přijíždějí auta, začínají nám pomáhat, dědu už tahají z auta, spíš má šok než by mu něco bylo, přijel motorkář, obsypává místo hlínou dopadu motorky, aby jsme uvolnili silnici pro ostatní, začíná mě pekelně bolet rameno, pán z auta co zastavil mi dává pít , je pekelný vedro, díky mooc. Silnice je uvolněna, motorkář se ještě ptá zda něco nepotřebuju, já že ne tak ještě zmrdá čumily ať tam dají trojúhelníky a s pozdravem odjíždí. Já si sedám na pole a za pomoci nějaké paní si svlékám vrchní polovinu kombošky než se rameno vzpamatuje a už přijíždí policie a sanitka. Dávají mi dejchnout, čistý, pohoda, záchranáři mě zvedají v tu chvíli je bolest ramene mega nesnesitelná a podlamují se mi haxny, musí mě naložit na nosítka a hoděj mě do sanitky, za chvíli přisedá řidič osobáku, povídá: já mám papíry už od roku 1939, jednoduchým propočtem zjistím, že je mu cca 90let, jdou na mě mdloby a radši kecám s doktorkou, která mě napíchla nějakou dobrotu, pak se dovídám že je to fyziologický roztok kvůli dehydrataci, taková Dobrá voda nitrožilně . No a pak jen rentgen, diagnóza zní zlomená klíční kost, fixace ortézou, podepisuju reverz a jedu autem 20 km do cíle své cesty. Jinak chci poděkovat všem co zastavili a pomohli nám, moc si toho vážím, díky mooc. Dávejte bacha, hlavně na vedlejší, já jsem toto poprvé podcenil a myslel jsem že o mě ten pán ví, ale myslet znamená hovno vědět Jak to viděl bulvár.

16.4.2009 v 12:45 | Nahoru | #121
tak to jsem se fakt pobavil, hlavne tim clankem Blesku. Ten pener co to psal asi nedochodil ani zakladku, protoze jinak by mel aspon zakladni znalost fyziky. Odstrelit auto masinou da dost prace a hlavne z ty masiny a obvykle ridice nic nezbude Je az neuveritelny, kolik lidi ma jeste praci. Ale bude hur, az i to bude drahy. Bude nam psat clanky nejaky Ind a podobne a to se teprve budeme divit
Tak za mesic na masine hoj !

16.4.2009 v 15:30 | Nahoru | #122
Ty vole,to si ještě užiješ,hlavně,že ti nic važneho není.A ten článek???Škoda něco psát...

16.4.2009 v 15:55 | Nahoru | #123

Milosek.m>sharkis> mi povidej me jenom stve ze o tom pisou kdyz vi pikacu a jeste je to napsany tak,ze motorkari jsou litajici projektily touzici po sebevrazde...

přesně tak...taky me to štve a to samý je to i v tv zprávách...dělají z motorkářů idioty bez rozumu co jen hledají nejákou plechovku o kterou by se mohli rozmáznout

16.4.2009 v 16:13 | Nahoru | #124

rraol>Číkus>rraol> Cyklista patří do lesa nebo na hřbitov. Na silnici nepatří.

Nezklamal
A ještě definuj cyklistu - je to jednostopák se šlapkama nebo přídavným motůrkem do 999 ccm, že jo???

do druheho pripadu by se cikus taky nevesel... teleti do 1000ccm par ccm chybi:)

cikus provokuje, ale ono teda skoro souhlasim.. na kole muze na nase silnice vyjet jen sebevrah.. a vetsina cyklistu na silnici se tak chova... a to sem docela zapalenej cyklista, do kola sem utopil spousty penez ... ale jinde nez v "terenu" je to nuda...

16.4.2009 v 16:18 | Nahoru | #125
dewwil: z fotek to vypada docel v pohode, klasika - leseni,budiky,kapoty, svetlo ... vidle vydrzi hodne, spis koukni peclive na ram, ten diky tem pevnejm vidlim krupne driv... aby se to neprehlidlo pri vycisleni skody...

dily se jeste sehnat daj, kdyztak pres ebay, jestli s tim nemas zkusenosti tak pak klido napis pomoh bych ti s tim..

akorat uz to i takhle vyjde jako totalka.. uvidis jak ti to panove z pojistoven napocitaj... doufam ze to teda vyjde jako ze ses poskozenej, protoze podle stavu auta a motorky si rychle nejel, z meho pohledu jasne nedani prednosti...

16.4.2009 v 18:54 | Nahoru | #126
assassin> díky moc, na ten rám juknu, a až budu shánět ty díly, tak se ozvu

16.4.2009 v 19:03 | Nahoru | #127
ať je TeLe v cajku a ty taky

16.4.2009 v 19:03 | Nahoru | #128
Mimochodem u Mýta mám chatu, vůbec nemůžu poznat kde to je podle fotek..

16.4.2009 v 19:06 | Nahoru | #129
KARDAN> dík

16.4.2009 v 19:11 | Nahoru | #130
Brusíno> je to jak jedeš po hlavní od prahy, pak vyjedeš z lesa, je za ním hned křižovatka a pak ta delší rovina podél dálnice a je tam nějakej domek se třema střechama, nejspíš trafo stanice.

16.4.2009 v 19:18 | Nahoru | #131
dewwil> Jo jo vim, tim lesem to vždycky mažu ale před touhle křižovatkou dost zpomaluju, nějak podvědomě tam vždycky čekám takovou akci co se ti stala.. jinak chatu mam v Medovym Újezdu..mezi Mýtem a Holoubkovem. Klička ti sroste a zbytek jsou jen "plechy" ještě že se nestalo nic horšího.

16.4.2009 v 19:22 | Nahoru | #132
Brusíno> jo já tam taky nevalím, ale že je tam ještě jedna vedlejší na krchov hned za ní vlevo cca 100-150 m před tou rovinkou jsem netušil

16.4.2009 v 19:24 | Nahoru | #133
Tam je fakt odbočka na KRCHOV? To sem si nevšim, optimistický

16.4.2009 v 19:34 | Nahoru | #134
Brusíno> No je no, pán se byl asi podívat do čeho jde, s jeho stylem jízdy

16.4.2009 v 20:43 | Nahoru | #135
dewwil> Ahoj hlavne at se z toho dostanes ja kdyz vidim jak jezdej mlady radoby ridici tak kdyz si predstavim ze za volant sedaj 90 lety slepy tak me jima hruza.Tak preji rychly uzdraveni

17.4.2009 v 00:01 | Nahoru | #136
Taky se přidávám k přání brzkého uzdravení.Něco podobného se mi stalo dnes na kruháči,ale naštěstí jsem včas zajel na kostky,když to vedle mě zamířil mladej klučina ve 120ce.Hlavně ať se dostaneš brzo na silnici(abys mohl jezdit).

17.4.2009 v 13:28 | Nahoru | #137
Vítej mezi námi. Já zas předjížděl vozidlo co zastavovalo u krajnice... Jenže on zastavoval, protože se chtěl bez blinkru otáčet... moto v pohodě, ale já se o něj opřel ramenem a taky zlomená klíční kost
Je to už 14. dní a po tejdnu mi v ní přestalo lupat a srostlo to. Osmičku budu mít na zádech do konce měsíce... Tak držim palce ať se ti to taky brzo chytne.

Naposledy editováno 17.04.2009 13:29:53

17.4.2009 v 16:16 | Nahoru | #138
Jako na ty situaci nic zabavnyho neni, a preju brzke uzdraveni. Ovsem ten clanek to je bomna to fakt rvu. Ze se nestydis!!! Odhodit staryho pana i s autem do skarpy ty pirate!!!

17.4.2009 v 18:17 | Nahoru | #139
Melkor> Ahoj tak jestli to sroste takhle brzy, tak je to super To bych se ještě mohl letos projet , zítra jedu pro moto, tak uvidím jak je na tom, co vím tak jsou budíky, světlo, a kapoty s chladičem na sračky, ale vidle ok no jsem zvědavej za kolik se do toho vysypu, mohl bych koupit jinou ale k TLR mám citový vazby, pak už jedině Busu nebo SP, ale to je Honda (i když se mi líbí)já mám rád Suzuki

17.4.2009 v 18:28 | Nahoru | #140
dreamerCZ> No jsem hrozně zlý motocyklista, tak se není čemu divit, co mi vjede do cesty tak zahodím stranou

Teď už se tomu směju, jsem rád že žiju

17.4.2009 v 18:59 | Nahoru | #141
Ty jseš teda zlej motocyklista.Hodit bobka dědu s pičitkem do přikopy. Hodně zdaru chlopie při léčení.A brzy na asfaltě čus

17.4.2009 v 19:10 | Nahoru | #142
strelec.dejv> díkes

17.4.2009 v 19:28 | Nahoru | #143
Přeju ti taky ať se ti ta klíční kost brzo sroste.Já vím jak to bolí, ale jen pár dní, potom už se to dá vydržet.

17.4.2009 v 19:35 | Nahoru | #144
Taky ti přeji brzké uzdravení.....zajímavé počtení...

17.4.2009 v 19:53 | Nahoru | #145
no zatím mi to rameno hraje všema barvama, ale už je to lepší ještě kdyby se takhle hojily motorky :\

17.4.2009 v 20:01 | Nahoru | #146
dewwil> dneska mi zrovna Tvůj brácha přezoval gumy (úplnou náhodou) , a říkal že bys chtěl zkusit SP. Ale co jsem viděl tu fotku tak myslím že by byla škoda to nedat do kupy, ten náraz snad pochytalo lešení a na vidle to asi nešlo. Mám s tím zkušenosti

17.4.2009 v 22:17 | Nahoru | #147
Stev> zdar, jsem u něj dneska taky byl, jen tak z nudy pokecat, tlr dám do kupy, taky si myslím že to nebude tak hrozný, jen jsem chtěl zjistit jestli je SP v něčem lepší než TLR, ale kromě váhy si myslím že asi v ničem

17.4.2009 v 22:46 | Nahoru | #148
Přeji brzké uzdravení,
jel jsem okolo nehody a stavěl jsem jestli nepotřebujete pomoc.Stříbrný golf se žebříkem.Potom jsem stavěl u Kařeza policejní auto a posílal jsem policistku zajistit místo nehody.Je to zákeřný a nepřehledný úsek.Tolik aut co projelo a nezastavilo-no nechápu....Jezdím na mot.28let a taky jsem se potkal s asfaltem a bohužel i motorkářem.Propadající je ten kdo nedá přednost!Motorka se opraví,hlavně tělo ať nebolí!

18.4.2009 v 06:09 | Nahoru | #149
dewwil> čau, bohužel jsem nejel ani na jednom a efko asi zkoušet nemusíš Ale bral bych jí hned, koukal jsem jak si ta mrcha pořád drží cenu. Každopádně je to krásná motorka kterejch moc není, stejně jako Tele.

18.4.2009 v 09:07 | Nahoru | #150
kawa-gpz> Máš můj velký dík chlape , ty auta taky nechápu, já pomalu zastavuju i když vidím že si třeba motorkář dává u krajnice cígo jestli nemá poruchu. Tak se měj super a kdyby jsi někdy něco potřeboval tak mě najdeš tady. ještě jednou dík