bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: NGK vs. Brisk
11.4.2009 v 11:54
Uvažuji o výměně svíček u GSX 600F modelový rok 1998+
Můžu tam buď dát Brisk A10S za 136kč kus a nebo NGK CR9EK za 225 kus. Máte s tím někdo zkušenosti bude tam nějaký rozdíl krom ceny ? Nějaký důvod proč nedávat Brisky
Anketa: Brisk nebo NGK
Brisk A10S
55%
31
NGK CR9EK
29%
16
Něco jiného, Co?
14%
8
Nevím
2%
1

NGK vs. Brisk

23.6.2009 v 21:38 | Nahoru | #31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK vs. Brisk

23.6.2009 v 22:14 | Nahoru | #32
Bailey: Můžeš poslat odkaz, kde jsi to na netu zjišťoval? Kterou svíčku Brisk za kterou NGK jsi měnil?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK vs. Brisk

24.6.2009 v 08:02 | Nahoru | #33
1100Virago> ...o stránku zpět jsem dával srovnávací tabulku...

NGK vs. Brisk

24.6.2009 v 08:57 | Nahoru | #34
poslední dobou mě NGK dost zklamali, odešli mi 4 kousky za měsíc v různejch strojích včetně scootera. Briskovku jsem tam měl cca 5let a v poho

(reakce na) NGK vs. Brisk

24.6.2009 v 10:19 | Nahoru | #35
rancher: Mě zajímá ten zdroj od Baileye, protože na srovnávací tabulky jsem narazil v různých verzích a lišily se. Jednu dobu měli chyby dokonce přímo na stránkách Brisku, kdy jako náhradu za NGK se závitem 10 nabízeli kus se závitem 14. Takže to možná nevědomky přece jen osazoval špatně.

(reakce na) NGK vs. Brisk

25.6.2009 v 09:34 | Nahoru | #36
Bludevil> hej je to sada ze? co jsi s tim udelal? ja vyvratnikem ale nez jsem na to prisel .... tydny v slazach :(

1 reakcí na tento příspěvek NGK vs. Brisk

30.1.2010 v 15:01 | Nahoru | #37
Brisk,nebo Denso.Nevim proč,ale NGKčka maj tendenci se ulejvat.Aspoň tedy moje zkušenost


EDIT:Písmenka

Naposledy editováno 30.01.2010 17:28:59

NGK vs. Brisk

30.1.2010 v 15:02 | Nahoru | #38
značkuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK vs. Brisk

30.1.2010 v 15:23 | Nahoru | #39

Haesty>Brisk,nebo Dednsko.Nevim proč,ale NGKčka maj tenulejvat.Aspoň tedy moje zkušenost



Denso nebrat, jeden čas jsem je dával do auta, co nádrž, tak nový svíčky...

NGK vs. Brisk

30.1.2010 v 15:52 | Nahoru | #40
Taky znám špatnou zkušenost s Briskem kdy upadivší elektroda znamenala destrukci motoru

NGK vs. Brisk

30.1.2010 v 16:56 | Nahoru | #41
V tom případě si sežeňtě křesadlo

NGK vs. Brisk

30.1.2010 v 19:21 | Nahoru | #42
Brisky mam v motorce hlavne proto, ze za tu cenu si klidne koupim jedny za sezonu, ale ze by byly super, to zas ne, uz mi odesly tolikrat. Typicky barva jak ma byt a prestanou po 9tis km se spravnym odtrhem dobre startovat, chyta se valec po valci a nakonec to s nima jede jak v omezovaci. Kdysi v ziguliku mi po par stovkach km prasknul podelne izolator a dalsi svice v 2T prestaly palit pod tlakem taky po treba 2tis km. Tata bejval konstrukter v Brisku a kolem roku 2000 kdyz znechucenej odchazel spolu s jednim znamym, tak poreferoval, jak to je s temi bajecnymi modely svicek(mysleno vsechny ostatni nez standartni typy). Brisk se snazil dodavat svice do Skodovky a za 7 let co byl tata v Brisku, jim nekolikrat z duvodu kvality vypovedeli dodavky, aby to nasledne vedeni zehlilo a procpalo je zpet. Dal mival zdarma svice po OTK pred balenim a jezdilo se na ne doma se strikackou Favoritem(stav A1 zadnej kepl). Treba jedna serie DR svicek s trojitym jiskristem odesla totalne upalena po 10tis km(pry zvysena zivotnost na 50tis km) a kdyz to prisel ukazat do vyvoje svicek, tak si mysleli, ze maj nalitano 60tis km. Podobny zkusenosti mam se svickama na LPG, x-krat drazsi jak standartni a po par tkm odchazej, standartni fungujou daleko lip. Takze kdyz to shrnu, tak at si kdo chce co chce rika, Brisk je vyhodnej hlavne cenou, kvalita je silne kolisava, neda se na ni zrovna spolihat, ale aspon jsou v motoru stale novy svice

Naposledy editováno 30.01.2010 19:22:48

(reakce na) NGK vs. Brisk

30.1.2010 v 20:30 | Nahoru | #43

rancher>Denso nebrat, jeden čas jsem je dával do auta, co nádrž, tak nový svíčky...


druhej rok jezdim v suze densa, reknu ti ze oproti ngk ktery jsem menil klidne co 1000km je tohle pohoda, nahodit moto po zime s ngk neresitelnej problem, loni s densama na druhe otoceni starteru krasne vrcela

NGK vs. Brisk

30.1.2010 v 20:34 | Nahoru | #44
Densa sou japonský, NGK taky, žabožroutský nebrat. A Brisk taky není špatnej. A soudit dle jedné zkušenosti se nedá, to bych mohl pomlouvat Bosch, že ano

2 reakcí na tento příspěvek NGK vs. Brisk

30.1.2010 v 22:52 | Nahoru | #45
V motce mam normální předepsaný NGK, zkoušel jsem i studenější (v manualu pro větší zátěž), ale na ty to nefungovalo i když teď po go by mohlo.

Seriový Densa stojej kilo kus tak je asi zkusim. Na iridium nějak nemam 4*500 :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK vs. Brisk

30.1.2010 v 23:19 | Nahoru | #46

m8rinek>... Na iridium nějak nemam 4*500 :/


kdybys nekupoval u zdejsich loupezniku, tak neporebujes 2 litry... loni jsem kupoval z bikebanditu iridiovy NGK po 10 dolarech (levnejsi nez obycejny u nas )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK vs. Brisk

30.1.2010 v 23:27 | Nahoru | #47
Skalda> v čechách levněji než 501Kč neseženu, nicméně budu muset pořešit nějaký lepší (určitě studenější) svíce kvuli KP 11/1 místo 9,4/1

(reakce na) NGK vs. Brisk

30.1.2010 v 23:30 | Nahoru | #48
m8rinek> vim, nekde chteji i necelych 7 stovek za kus

1 reakcí na tento příspěvek NGK vs. Brisk

30.1.2010 v 23:56 | Nahoru | #49
Jedine Brisk A10S, NGK se mi snadno ulevaly a diky tomu brzo odesly, Brisky to snasi rozhodne lepe a hlavne jsou levnejsi a vubec celkove se mi zdaji lepsi, hlavne pri startech. NGK kolikrat na 3 valce, pak chytla, ale Brisky hned...

To jest moje zkusenost zatim, no...

(reakce na) NGK vs. Brisk

31.1.2010 v 00:03 | Nahoru | #50

Gripstone>Jedine Brisk A10S, NGK se mi snadno ulevaly a diky tomu brzo odesly, Brisky to snasi rozhodne lepe a hlavne jsou levnejsi a vubec celkove se mi zdaji lepsi, hlavne pri startech. NGK kolikrat na 3 valce, pak chytla, ale Brisky hned...

To jest moje zkusenost zatim, no...



A10S má stříbrnou elektrodu a jestli sem to z materiálů Brisku pochopil správně je to Silver Racing a měla by vydžet 50 motohodin.

NGK vs. Brisk

31.1.2010 v 00:07 | Nahoru | #51
A koukal jsem k Brisku a firecracker by tam měl dávat AR10S.

NGK vs. Brisk

31.1.2010 v 12:50 | Nahoru | #52
Denso , měl jsem je v Kawasaki ER5, Husabergu FE 501, teď ducati monster 600 a nikde žádný problém...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK vs. Brisk

31.1.2010 v 12:54 | Nahoru | #53
m8rinek> mezi obyčejnou a iridiovou denso je ještě jedna řada svíček za 250 kč/ks zhruba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK vs. Brisk

31.1.2010 v 13:02 | Nahoru | #54
Treable> Na moji motku jiný nemaj :( Denso Ještě zkusim hledat dle typu NGK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK vs. Brisk

31.1.2010 v 13:16 | Nahoru | #55
m8rinek> jaky typ ngk mas?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK vs. Brisk

31.1.2010 v 13:26 | Nahoru | #56

DRN>m8rinek> jaky typ ngk mas?

No měl by tam mít DPR8EA-9. Ekvivalent Denso je ten jeho uvedený X24EPR-U9. A Brisk dělá BR12YC. Všechno to jsou obyčejné univerzální svíčky co jsou laciné a spolehlivé a není důvod kupovat nějké iriové ptákoviny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK vs. Brisk

31.1.2010 v 14:04 | Nahoru | #57

Dingo>No měl by tam mít DPR8EA-9. Ekvivalent Denso je ten jeho uvedený X24EPR-U9. A Brisk dělá BR12YC. Všechno to jsou obyčejné univerzální svíčky co jsou laciné a spolehlivé a není důvod kupovat nějké iriové ptákoviny.



taky by me zajimalo, k cemu cpat nejaky supr copr drahy iridiovy svice, kdyz zcela jiste nevydrzi nasobek svoji kupni hodnoty a lip to opravdu s nima nepojede

NGK vs. Brisk

31.1.2010 v 14:06 | Nahoru | #58
Brisk je risk !

(reakce na) NGK vs. Brisk

31.1.2010 v 14:09 | Nahoru | #59
Jindra650> tento problem odpada, pokud je moznost jejich nakupu za cenu stejnou jako za obycejne v CR (jak jsem psal vyse)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK vs. Brisk

31.1.2010 v 14:11 | Nahoru | #60
Dingo> proč? Protože jak jsem psal mam zvýšenej KP z 9,4/1 na 11/1 takže až se oteplí tak bych zkusil studenější (DPR9EA-9, pro nízký teploty jsou doporučený DPR7EA-9, teď mam serie), proto bych rád volil lepší svíce stavěný na větší tlak a teplotu, tak proto, nerad bych upálenou elektrodou zlikvidoval pul motoru
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist