globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: NGK vs. Brisk
11.4.2009 v 11:54
Uvažuji o výměně svíček u GSX 600F modelový rok 1998+
Můžu tam buď dát Brisk A10S za 136kč kus a nebo NGK CR9EK za 225 kus. Máte s tím někdo zkušenosti bude tam nějaký rozdíl krom ceny ? Nějaký důvod proč nedávat Brisky
Anketa: Brisk nebo NGK
Brisk A10S
55%
31
NGK CR9EK
29%
16
Něco jiného, Co?
14%
8
Nevím
2%
1
Předchozí
1 2 3 4
Následující

NGK vs. Brisk

11.4.2009 v 12:23 | Nahoru | #1
Myslím, že svíčkama Brisk nemůžeš nic pokazit, spíš naopak. Brisky se používají i v motokárách, a ne proto, že by byly levnější, ale proto, protože líp jedou než základní typy NGK a navíc stoji polovinu peněz.
Samozřejmě, že na Hi-End typy NGK nemají, ale ty taky stojí víc než 10x-20x víc než Brisky.
Brisk je dneska úplně někde jinde, než dřív, a lidi, co říkají, že Brisky jsou na nic, je buď nikdy nejeli nebo tomu nerozumí.

1 reakcí na tento příspěvek NGK vs. Brisk

11.4.2009 v 12:35 | Nahoru | #2
denso

(reakce na) NGK vs. Brisk

11.4.2009 v 12:43 | Nahoru | #3
kawarer> proč ne, ale proč jo?
Jinými slovy proč právě Densa

Naposledy editováno 11.04.2009 12:43:19

NGK vs. Brisk

11.4.2009 v 12:44 | Nahoru | #4
taky by mě to zajímalo Brisk/NGK...engékáčka se prej hrozně snadno uchlastaj a pak jdou do kopru

Naposledy editováno 11.04.2009 12:46:55

1 reakcí na tento příspěvek NGK vs. Brisk

11.4.2009 v 12:49 | Nahoru | #5
nevim, všichni nadávají na NGK, že se uchlastávají apod, já s něma nemám jedinou špatnou zkušenost, absolutně v poho, navíc je doporučuje výrobce, nemám důvod jim nevěřit....

1 reakcí na tento příspěvek NGK vs. Brisk

11.4.2009 v 13:04 | Nahoru | #6
dopln tam jeste ty densa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK vs. Brisk

11.4.2009 v 13:30 | Nahoru | #7
DRN> no jenomže to by se mě restartovala celá ta anketa kdo je pro densa tak může vložit příspěvek

(reakce na) NGK vs. Brisk

11.4.2009 v 13:40 | Nahoru | #8

firecracker>DRN> no jenomže to by se mě restartovala celá ta anketa kdo je pro densa tak může vložit příspěvek


jo takhle, tak ok, ja abych neudelal chybu, ale asi ne

NGK vs. Brisk

11.4.2009 v 14:54 | Nahoru | #9
No nevím,měl jsem v Bigu Denso (cca 6tis km) a už se tomu nechtělo startovat,nedrželo to volnoběh... vyměnil jsem jen svíce za NGK a uplně v pohodě,chytá na 1. otočení,drží volnoběh...

NGK vs. Brisk

11.4.2009 v 18:06 | Nahoru | #10
Mám Guzzinu a NGK jsem musela vyměnit hned. Problém se startováním-trochu víc plynu a ulily se. Po výměně za "stříbrné" Brisky je vše naprosto v pohodě. (Sorry,ale označení Brisků nevím )
Ale slyšela jsem,že japonské motky jezdí lépe na NGK (ale to jsem jen slyšela)

NGK vs. Brisk

11.4.2009 v 18:27 | Nahoru | #11
Taky uvazuju ze bych ted vymenil u GSXR K6 NGK za Brisk.Ale nejsem si jist zda bych necemu neuskodil....

1 reakcí na tento příspěvek NGK vs. Brisk

11.4.2009 v 19:41 | Nahoru | #12
mám Brisk A10S ve všem lepší než NGK. Nemám akorát vyzkoušenou výdrž,ale doporučenejch 12000km určo najedou.

(reakce na) NGK vs. Brisk

11.4.2009 v 19:46 | Nahoru | #13

Mandela>mám Brisk A10S ve všem lepší než NGK. Nemám akorát vyzkoušenou výdrž,ale doporučenejch 12000km určo najedou.


konecne neco pro me, stejnej motor

NGK vs. Brisk

11.4.2009 v 20:05 | Nahoru | #14
Pri prvni vymene (20k) jsem tam nacpal origo CR9EK, ale uvazuju ze bych tam priste dal taky A10S. Minimalne jsem zatim neslysel nikoho si stezovat (coz nemuzu anina ty NGK, strikacka se neulejva, a zadnej problem jsem s nima tudiz nemel

NGK vs. Brisk

11.4.2009 v 20:07 | Nahoru | #15
muj postrech a zkusenost s brisky - zlomila se ve stole a zustal tam kus zavitu svicka sla ven ... - docela huste jsem byl po*rany!

NGK vs. Brisk

11.4.2009 v 21:08 | Nahoru | #16
Já mám NGKáčka v motce už třetí rok a nemůžu si stěžovat(a to je tam dal už původní majitel!)Po zimě chytla na první pokus a držela se hned .Nemá sice žádný dělo a proženzu to svátečně ale seřízení dělá taky svoje .Jinak ale Brisk je též gut značka i když ji znám spíš z jiných"oblastí".

NGK vs. Brisk

11.4.2009 v 21:51 | Nahoru | #17
brisku jsem koupil i do husy, ale jelikož měla vysunutý jiskřiště oproti doporučení výrobce, tak jsem ji i přes bezchybný chod nahradil DENSEM. Brisk jsou dobré svíčky velke kvality a dobrého jména v motorsportu

1 reakcí na tento příspěvek NGK vs. Brisk

22.6.2009 v 22:36 | Nahoru | #18
cago taky jsem tohle resil u CBR 600 f 98 a dal jsem brisky a vylozene - chyba matrose a zlomil se mi zavid v sachte takze BRISKY do motoru drazsim jak 1500 NIDKY (u me dal jsem je do Favorita) kus te svicky pro zajmce mam na vyfoceni jeste doma protoze majitele uz ma davno slibeno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK vs. Brisk

22.6.2009 v 23:11 | Nahoru | #19
dubaduba> Vidiš to mě to samý udělala "kvalitní" NGK a to jsem ještě ani nezačal pořádně utahovat

(reakce na) NGK vs. Brisk

22.6.2009 v 23:14 | Nahoru | #20

han>nevim, všichni nadávají na NGK, že se uchlastávají apod, já s něma nemám jedinou špatnou zkušenost, absolutně v poho, navíc je doporučuje výrobce, nemám důvod jim nevěřit....



s NGK žádné problémy, do auta jsem 2 x zkoušel Brisk a zvýšila se spotřeba, nechtělo to startovat při horku a naopak ve velké zimě, s NGK nikdy ani jeden problém, co se týše 2T, tak je problém někde jinde, než ve svíčkách. Svíčka musí být čistá, ať je jaká chce. Nejsem typ člověka co dává stroje do servisu, ale bylo mi řečeno, že Brisky je to nejh., co můžeš dát. Osobně si na to nebudu dělat názor, nicméně, už nebudu dělat žádné kompromisy, jsou levnější, ale z osobní zlušenosti mi to za zbytečné problémy nestojí.

NGK vs. Brisk

22.6.2009 v 23:15 | Nahoru | #21
A navic mi z nich padaly podložky, pak sem je nemohl vytáhnout, brisky rozhodně ne

NGK vs. Brisk

22.6.2009 v 23:21 | Nahoru | #22
zatím s NGK spokojenost

NGK vs. Brisk

23.6.2009 v 07:16 | Nahoru | #23
brisk tak maximalne do škody 120 nebo pionyra,ja ji sice neskoušel ale kamoš měl brisk nahradu za ngk na hondě xr 125 a odrovnal ji po 10 km,dalši podobne připady nejsou vyjimkou ja mam dobrou skuženost se značkou denso u aprilie mi přišla lepši neš ngk ktere tam vyrobce doporučuje

NGK vs. Brisk

23.6.2009 v 07:55 | Nahoru | #24
NGK už nikdy, na jaře jsem měnil za nový a na volnoběh vynechávají a za jízdy taky, prostě to nejede tak jako dřív. Půjdu do Brisku. V autě mám od nich žhavící čtyři roky a pohoda i v zimě.

NGK vs. Brisk

23.6.2009 v 08:41 | Nahoru | #25
Me VTR s Briskama chodi jako vino, dodrzuju standardni interval vymeny predepsany vyrobcem, chyta na brnknuti. Nemam duvod kupovat drazsi.

NGK vs. Brisk

23.6.2009 v 09:23 | Nahoru | #26
V Daytoně je mám už 19000km a měnit se je zatím nechystám (A10S) zatím šlapou výborně. Montoval sem je i několika dalším lidem a bez problémů. Dokonce když sem koupil TM300 tak tam byla Boschka která odešla asi po 1mth tak sem koupil NGK ta už vydržela dýl aspon 3mth nakonec sem dal brisk obič 15ku do fanoša a ta tam šlape už víc jak 20mth a bez problémů.

1 reakcí na tento příspěvek NGK vs. Brisk

23.6.2009 v 09:29 | Nahoru | #27
tak že bych se tedy konečně tady dočetl o prvním výrobku kterej japonci nezvládli??

hmmm

Takže můj názor: Do japonské motorky svíčky z japonska, neznám jediný japonský výrobek ketrý by byl zmetek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK vs. Brisk

23.6.2009 v 09:37 | Nahoru | #28
Na Brisky jezdí pár mých známých, nikdo si nestěžuje. Kdybych neměl v motorce odzkoušené a ověřené Championky, zkusím je taky.

Jurawood: Háček je v tom, že drtivá většina NGK u nás v prodejí NENÍ z Japonska, ale made in EU. Ve Viragu jsem NGKáčka vyrobená ve Francii zlikvidoval během prvních čtyř set kilometrů. Holt, globalizace. Značka už dneska moc neznamená a o původu nevypovídá.

Bailey: Podle popisu jsi měl blbou tepelnou hodnotu, to je celé. Značka za to nemůže.

NGK vs. Brisk

23.6.2009 v 09:41 | Nahoru | #29
[url=

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK vs. Brisk

23.6.2009 v 14:32 | Nahoru | #30
1100Virago> hodnoty byly správné ověřovali to v prodejně a poté jsem když to nešlo si to utvdil i na netu. Mám 2 x takovou zkušenost již. Je to můj názor, jen říkám, vlastní zkušenost a postoj, který následoval.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist