bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2válec versus 4válec
 
17.3.2007 v 02:24
Tady na fóru už jsem několikrát četl názor, že 2vál má "vyšší krouťák" a "táhne líp odspoda". Není to nějaká hovadina? V autě mám 6válec a krouťák se se 4válcem nedá vůbec srovnat, tak jsem nějak předpokládal, že čím víc válců, tím v tomhle směru líp. Můžete mi to prosím kdyžtak někdo osvětlit?

1 reakcí na tento příspěvek 2válec versus 4válec

20.3.2007 v 16:44 | Nahoru | #1
krajinkar: souhlas myslel sem to jinak.... z novejma litrama se bude drzet 999 duc s tovarnim kitem za pul mega, to samy SPcko s vnitrnostma od HRC tim sem myslel postaveny na zaklade zavodniho motoru....... ale pokud stejnym zpusobem zainvestujes do R1 ses zase jinde......

rozhodne budou trpet dily motoru V2 kterej ma podobnej vykon jako R4 mnohem vic ...setrvacne sily atd..... to sem myslel u toho servisu ..... rozhodne je nakdladnejsi provozovat naslaplou Duc nez R1 .........

jo neco na tom je...ja mam 10let starej dvouvalec a nestezuju si, ale myslim ze muzu vyuzivat prednosti jak chci kdyz se mnou pojede stejne dobrej ridic jako ja na 600rr, gsxr 600 atd nemam sanci......

BTW: podle letaku uz ma 180+ PS vse ne? R1,zx10, gsxr1000 se chlubi snad 186ne??

(reakce na) 2válec versus 4válec

20.3.2007 v 18:13 | Nahoru | #2
assassin> Kazdy odstavec patri v poradi tomu tvemu.

Jo jasne, myslim, ze ani nepotrebujes zavodni kit a klasicka 999r ti postaci, aby jsi drzel krok, pokud jsi dobry pilot, vytezis z jeji vyhod. Cetl jsem test 998r a SP-2, Sp stalo polovinu, rikali na ducati nemusi nic upravovat bude vam stacit tak jak je a budete na ni nejlepsi, do SP vrazite to co stala dostanete se na cenu dukarny, ale bude dobri, ne nejlepsi :)) ( to me pobavilo ). To byt tak stacilo dnesnim seriovym 4valum. Ale dat to naplno vrazit do SP komplet HRC tak to jsou 1,5-2mega, ale taky 180k na zadku a to uz je peklo. Ale kdyby jsi to vrazil do R1 ano je to nekde jine.
Jen rikam, ze ty litry 4valy jdou dopredu, protoze se to prodava, vyvoj se castecne zaplati a proto mas taky papirovych 180k za takovou cenu. 2valy skoncili takze se vyvoj nema z ceho platit, proto kdyz chces podobny vykon musis krute platit.

Samozdrejme, ze servis bude jiny Ducati joo . Ale treba jak jezdily Colin s SP, tak odjezdili celou sezonu s jednim motorem :lol: . Dneska je zivotnost u tech 4valu tak 3tis. km...aspon to rikali.

Jo tomu verim, toje motorka ma cca 10 let zpetneho vyvoje RR je uplne nekde jinde...tve moto nema podvozek, brzdy jsou taky nekde jinde...to proste nejde, tohle priznam uz i ja. Na druhou stranu Jak rikas, kdyz se projede stejne dobry jedec, A V TOM JE TEN PROBLEM, pokud chces byt rychly na V-twinu MUSIS O DOST LEPSI JEZDEC :cool: , protoze brutalne pilotovat 2val neni jen tak ale pokud to zvladnes tak verim ze i stvojim bikem je das. Vem si moje SV ma nejakych 72k na zadku ( melo by mit, videl jsem dost grafu ) a jasne RR me udela, je tam vetsi vykon, roviny jsou vsude ze...Ale uprav ho trosku...videl jsem race kit na 90k pri zachovani objemu. Nebo kit na 750ccm kde mas 90k s prehledem ALE ZA SUCHE VAHY 163kg :marod: a to uz si myslim, ze s takovym bikem by ta RR mela co delat...to si hodlam tvrdit, tak proc ne tvoje TL ?? Jasne je to same spekulovani, slovickareni... v 1. rade zalezi kdo ten bike ridi...ale taky nezapominej na to, ze OBJEM NICIM NENAHRADIS :cool:

Jo na letaku se chlubit muzou, na to ja jim kaslu...motorka pro me ma takovy vykon co je na zadnim kole... a tam neni 180 ani nahodou...a kdyby bylo tak se na tom plno lidi roztreli.
www.ppracing.cz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist