globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2válec versus 4válec
 
17.3.2007 v 02:24
Tady na fóru už jsem několikrát četl názor, že 2vál má "vyšší krouťák" a "táhne líp odspoda". Není to nějaká hovadina? V autě mám 6válec a krouťák se se 4válcem nedá vůbec srovnat, tak jsem nějak předpokládal, že čím víc válců, tím v tomhle směru líp. Můžete mi to prosím kdyžtak někdo osvětlit?

2 reakcí na tento příspěvek 2válec versus 4válec

20.3.2007 v 15:43 | Nahoru | #1
krajinkar: TLR zas takovy peklo proti sku neni...spis bych rekl ze do cca 7apul jede Sko lip.... 97ky urcite (jina hlava) Rko jde jeste ve spicce nahoru.. Sko od 8apul ztraci...Rko taha az do omezovace a nabere tam tech cca 10-15 koni navrch.... osobne mi prijde divocejsi Sko, u Rka je tech 10 koni ve spici zabitejch vic jak 10kilama navic......

kolem TL se siri ruzny bludy a vetsina z nich neni pravda....

jak rikam, litrovy ctyrvalce od roku 2000 pobijou litrovy dvouvaly v jakejchkoliv otackach... vyjimku muzou delat V2 postaveny na zaklade zavodnich motoru, kde se plati materialy, technologie a servis (rozhodne rsv nebo 999 se 150konikama nenajede 50tis bez vymeny vetsiny dilu) .... na novejsi R4 stroje se 180+ konema nema sanci zadnej dvouval....... kdo si to porovna na vlastni kuzi musi souhlasit, a je fuk jestli to pojede do kopce nebo ve dvou......

dneska muze litrovej dvouval konkurovat sestkam... a to jenom v pripade ze sestku ridi normalni pilot kterej nedokaze v zatacce podrzet motor tak aby mel na vyjezdu 13tis apod aby neztratil...... jinak na rovince se na sestky nechytam...... 140ps vs 120 je holt znat......

(reakce na) 2válec versus 4válec

20.3.2007 v 15:49 | Nahoru | #2
krajinkar: proste je TL lina mrcha a to co se o ni povida platilo v dobe kdyz 4vlacovy sporty mely o deset koni vic jak tele ale do 8 tis skoro nejely....ty doby uz jsou davno pryc
byli vsichni vyplaseny kdyz to na dvojku zvedlo kolo, na trojku ho to nadlehcovalo....
dneska vsechny litry zvednes plynem na trojku....

(reakce na) 2válec versus 4válec

20.3.2007 v 16:13 | Nahoru | #3
assassin>1. odstavec jooo je to tak. Nekde se to projevit muze.

No tak ze RSV, nebo 999 neujedeou 50tis bez vymeny zasadnich...no dejme tomu. A myslis ze kdyz budes 180+ konovy 4val ( nevim ze by jeden z nich mel 180k :lol: , 999r ma aspon 135-40 pravdivych ) honit a vyuzivat ho, ze taky zvladne tolik km budes menit jen olej ? Podivej se na to, kdyz ten 4val drzis v otackach ( NA OKRUHU ) a muze to byl seriovka kolik ten motor vydrzi...pritom kolik dneska litry toci.

Kdyz rikas, ze az na vyjimku RSV a 999 ktere postaveny na zaklade zavodnich motoru.....tak na jakem zakladu jso potom postavene 4valy ? :D to by me zajimalo.

Nebudu se z tebou prit, ze 2valy stihaji ne a uz je to tak, kdyz do neho ale nacpes penize ( moznost tady je, ale vyrobci na to serou tudiz se vyvoj prodejem u V2 nikdy nezaplati ).tak to bude jina i na rovinkach :) Vse je o prachach.

Na rovinkach se nechytas, to by me sralo jako posledni a taky ze sere...pokud to mas v ruce...tak si ho v zatackach vychutnas, kdyz vyuzijes prednosti V2. Muzes si postavit, nebo muzou vyrobit V2, ktery bude mit stejny vykon jak litry, dokonce tech 160-180k na zadnim kole...ale chtel bych videt kolik lidi by si na to trouflo a zvladlo to, kdyby uz ta moznost je.

www.ppracing.cz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist