bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2válec versus 4válec
 
17.3.2007 v 02:24
Tady na fóru už jsem několikrát četl názor, že 2vál má "vyšší krouťák" a "táhne líp odspoda". Není to nějaká hovadina? V autě mám 6válec a krouťák se se 4válcem nedá vůbec srovnat, tak jsem nějak předpokládal, že čím víc válců, tím v tomhle směru líp. Můžete mi to prosím kdyžtak někdo osvětlit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2válec versus 4válec

20.3.2007 v 15:29 | Nahoru | #1

assassin píše: bubrak: kdyz zvysujes zdvih tak se zveda i rameno...tzn vetsi moment, ale zase se tim zmensi vrtani a tim padem ta sila ktera na to rameno tlaci..... tzn stejnej objem - stejnej moment, at to ma valcu kolik chce.... mluvim o maximalnim momentu.... prubeh se bude lisit prave tou koncepci....
ale je fakt ze V2 na sportovnim poli asi odzvonilo, protoze co muzu srovnat gsxr1000 a TL1000 tak odspodu do cca 6 tis je to vyrovnane, pak za to tele trosku vezme a mozna je kolem sedmi trochu lepsi, ale od osmi nahoru se u gsxr deje peklo na ktery nema sanci ani o malinko delsi TLR..... proste i odspoda ten ctyrval jede stejne a ve spicce se Vcko nechyta...... jezdil sem jeste na nadupany RSV, to odspoda jelo do nakejch 7-8 hur nebo stejne jako moje Tele a pak to jelo jak ta gsxr.. ale i se to podobne tocilo.....
jo ta gsxr je 01...takze naky k5 k6 uz budou taky jinde... a ta aprilka nebyla moc seriova....
jeste sem nezkousel 999.... to by mozna jeste melo nakou sanci...ale taky za cenu za kterou kdyb se narvali veci do 4valce tak to bude mit pres 200koni a bude to zas jinde...


"jezdil sem jeste na nadupany RSV, to odspoda jelo do nakejch 7-8 hur nebo stejne jako moje"........ ( a tom mas """jen""" S-ko - bez urazky ) a rozdil tam odspoud bude, hodne krat jsem slysel ( nejsem technik - nejel jsem na tom, nemuzu posoudit ) ze aprilika ve spodku proste straci a neni to prave vecko...a to prave diky sevreni 60°.
Rozdil mezi TL-S a R je pry velmi znacny, kdysi jsem presne vedel jake tam jsou rozdily a jak suzuki tyhle 2 motory naladila odlisne.. proto se mohutny tah TL-R se tak zapsal do podvedomi bikeru. A s-ko bylo jen slaby odvar.
Muj nazor je ten, ze ikdyz vykonem ( i na grafu ) sportovni V-twiny straceji na moderni a technologicky nadupadne 4valy...vykon i kroutak ve shodnych otackach...tak prevaha 2valu ve spodku a castecne ve stredu vyjde stale stejne ( i pres papirove udaje ) lepe pro V2. Nevim srovnani primo litru ( jel jsem jen 4val litr ). Ale muzu posoudit rozdily v zastupcich cestovnich motorek: SV 650 vs. Fazer 6 kdy sv nema tak max vykon ani otacky...atd...atd....mohl bych nudne pokracovat dale, ALE ve skratce to co jsem chtel rict....prijde li nejaky kopec, zatackovity usek, zatizeni spolujezdcem a k tomu kopec pocitove z toho tezi V2...dokonce to bylo i viditelne a hodnekrat jsme to zkouseli. Takze bych rekl, ze na rovince pojede 4val jasne lepe, ale prijde-li kopec trosku to vadne, V2 pojede na rovince slabeji nez V4, ale do kopce pojede uplne stejne, jakoby zadny rozdil.

Osobne si myslim, ze pro V-twiny uz davno odzvonilo, jak uz jsem tady psal ( a nejen ja ). Je levnejsi a jednodussi postavit 4valcovy radak. Ikdyz s cim prijde Aprillia ze )) 4valcove V-cko. Proto taky fandim znackam, ktere se jeste drzi !!! Taky ten kdo nejakou V-twinovou mrchu zvladne a zkroti na 100% je pro me vetsi borec nez nekdo kdo tohle umi s 4valem.

Diky za cteni :D doufam, ze jsem se opet nudne nezamotal do svych myslenek.
www.ppracing.cz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2válec versus 4válec

20.3.2007 v 17:03 | Nahoru | #2
Krajinkář: Tak to Aprilia se 4V véčkem teda zaspala dobu :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: páč Honda takové motky dělá už víc jak 20let :lol: :lol: (VFR)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist