bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2válec versus 4válec
 
17.3.2007 v 02:24
Tady na fóru už jsem několikrát četl názor, že 2vál má "vyšší krouťák" a "táhne líp odspoda". Není to nějaká hovadina? V autě mám 6válec a krouťák se se 4válcem nedá vůbec srovnat, tak jsem nějak předpokládal, že čím víc válců, tím v tomhle směru líp. Můžete mi to prosím kdyžtak někdo osvětlit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2válec versus 4válec

19.3.2007 v 17:45 | Nahoru | #1
Krajinkář>nezapomeň na to, ze rozevření válců pod nějakým úhlem není vše. Pokud je jeden čep a na něm chodí obě ojnice, tak je to vše, ale pokud sou u véčka čepy dva a jsou přesazené (třeba mnou zmiňovaný Transalp) tak to rozevření není všechno ;) .
No a ještě dodám, že výrobci by klidně mohli udělat véčko s přesazením čepů tak aby výsledek byl 180° což by pak bylo véčko, ale fungovalo by vlastně jako řadový 2vál,......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2válec versus 4válec

20.3.2007 v 00:10 | Nahoru | #2
Dingo>>
tak tak...a totez funguje i opačně....například TDM/TRX, řadovej dvouválec, ale klikovku má přesazenou o 270° takže se chova presne jako véčko :thmubup:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist