Téma: Zadní rotační tlumič
4.4.2009 v 11:54
Zdar lidi, začalo mi nepříjemně praskat v zadním rotačním tlumiči, nemá s tím někdo zkušenosti? Tlumič funguje normálně, ale při propružení v něm velice nepříjemně praská. Jednak je to nepříjemné do uší, kaží to image motorky a asi to signalizije, že tam není něco v pořádku. Koukal jsem, že jste se o tomhle tlumiči už bavili, ale žádného konce jste se nedobrali. Klidně bych ho vyměnil za nějakou náhradu, ale bez složitého předělávání. Kdyby jste měl někdo nějakou radu, tak sem s ní! Dík

1 reakcí na tento příspěvek Zadní rotační tlumič

9.4.2009 v 10:46 | Nahoru | #1
Zdar lidi, tak jsem promazal šrouby uchycení tlumiče, dle Vaší rady a vrzání je fuč! Mooc díky! Jetš jsem se chtěl zeptat, jestli nemá někdo zkušenosti s větším výkonem? Mám možnost svému TeLeti přidat cca, 10koní navíc, ale nevím, co to potom bude dělat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní rotační tlumič

9.4.2009 v 10:58 | Nahoru | #2

Vojcl>Zdar lidi, tak jsem promazal šrouby uchycení tlumiče, dle Vaší rady a vrzání je fuč! Mooc díky! Jetš jsem se chtěl zeptat, jestli nemá někdo zkušenosti s větším výkonem? Mám možnost svému TeLeti přidat cca, 10koní navíc, ale nevím, co to potom bude dělat?



no prvni vec je ze TL motor uz je z vyroby dost nasponovanej... takze zvysit vykon neni moc snadny... 10koni tak ze tam opravdu bude deset koni navic se asi da takovejma tem beznejma upravama - komplet vyfuk, uprava airboxu plus performance filtr + doladeni paliva pomoci power commanderu... a mohl bys bejt o deset koniku silnejsi... ale mozna ani to ne...

pokud chces jit vejs, uz je to k vyse zminenemu uprava hlavy/ jine vacky, nejlepe jeste zvetsit objem (do origo valce se vejde pist +1mm tzn 1040ccm), uprava kompresniho pomeru...

takovyhle upravy uz je ale lepsi i do Ska delat na Rkovem motoru... je o neco lepe nadimenzovan...

Jinak ten motor kdyz bude mit vetsi vykon je vetsi pravdepodobnost ze se odporouci na klice - to je nejslabsi clanek...

kazdopadne vyse popsane je dost nakladne.. je to od 30ti do 100tis a to uz je preci jen dost divoka investice pro par koni do stroje s hodnotou 50tis....

jestli mas hodne penez navic, vim o origo yoshimura SBK motoru do TLR... ale to bude opravdu balik...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikov... Suzuki TL 1000S Anti 14 7.9.2024 v 12:39 assassin
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S Jungler 39 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74


TOPlist