První věc, co mě zajímá, je, co způsobuje rány z výfuku, když ve vysokých otáčkách prudce uberete plyn ?? Vysvětlil by mi někdo ten mechanizmus, čím to je ?? Viděl jsem to i u WRCéček, když před zatáčkou uberou. A tak mi pls řekněte, co se to děje u mé R6ky, hm ?? Děkuji za hodnotnou odpověď.
A druhá věc, která nás s kámošem zajímala, je, zdali vadí, když stojící motorku vytočíte na neutrál do omezovače ?? Třebaže zahřátou. Opět děkuji za odpověď.
A omlouvám se za infantilní a nepřínosné téma. Omluvte prosím začátečníka !! Pardon, pardon, služebníček... Děkuji !!
a k tomu prvnimu je to setrvacnost, privod vzduchu se prudce uzavre a motor nasaje v posledni chvili chudou smes a ta neshori ve valci ale v chytne v horkem svodu. u wrcek to je o trosku jinem motoru a jinem nastaveni.
1 reakcí na tento příspěvek 2 dotazy - střílení z vejfuku, vytáčení na N
uz jsi slysel vyraz podpaleny ventil?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 dotazy - střílení z vejfuku, vytáčení na N
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 dotazy - střílení z vejfuku, vytáčení na N
jerryjr>mohhamed> Ne e, podpálený ventil nevím, co je.
tak bud rad a motorku zbytecne nevytacej jen protoze se chces ukazat
laicky receno je podpaleny ventil drahy
serizeni je zahodno tak po 8tis. to delam ja. i kdyz manual pise mam dojem 12tis.
Jinak na vytáčení jsem se ptal proto, jelikož občas na to nechám sednout nemotorkáře, jen tak na místě, na stojánku, a oni mají dycky tendenci za t ovzít. A mě u toho krvácí srdce Taxe jen ptám, zdali ji to nebolí, chudinku. Hlavně jsme přemýšleli, zdali prostě nevadí tak vysoké otáčky, když není v záběru. Že je to zbytečné ji vytáčet, to je jasná věc.
No, je to zdlouhavý proces snažit se vymyslet věci selským rozumem Taxe raději ptáme odborníků... nějaký technik od Yamahy by tu nebyl ??
1 reakcí na tento příspěvek 2 dotazy - střílení z vejfuku, vytáčení na N
Edit: strileni bude bohata smes, ktera dohoriva ve vyfucich - jak uz nekdo psal, podpaluji se vyfukove ventily
Naposledy editováno 19.03.2009 00:13:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 dotazy - střílení z vejfuku, vytáčení na N
Paťa.>vytaceni na neutral vadi... Pri nulove zatezi totiz motor velice lehce pretocis setrvacnou silou, narozdil od situace, kdyz do omezovace podrzis kvalt...
Edit: strileni bude bohata smes, ktera dohoriva ve vyfucich - jak uz nekdo psal, podpaluji se vyfukove ventily
neni to ciste nahodou chudou smesi ? .-)
1 reakcí na tento příspěvek 2 dotazy - střílení z vejfuku, vytáčení na N
u WRC je to uplne o necem jinem, tam je to az horeni benzinu ve vyfuku z duvodu ze je ho tam moc (tzn ne chuda ale bohata smes) ten benzin se takhle motorem pri brzdeni prolejva ruznejma zpusobama a z ruznejch duvodu - at uz je to chlazeni motoru tim benzinem nebo jeho horeni ve vyfuku je pouzito u tzv "anti lag" systemu ktere i pri brzdeni motorem udrzuji turbo v otackach a eliminuji turbo diru pri opetovnem pridani plynu....
Joraell>Paťa.>vytaceni na neutral vadi... Pri nulove zatezi totiz motor velice lehce pretocis setrvacnou silou, narozdil od situace, kdyz do omezovace podrzis kvalt...
Edit: strileni bude bohata smes, ktera dohoriva ve vyfucich - jak uz nekdo psal, podpaluji se vyfukove ventily
neni to ciste nahodou chudou smesi ? .-)
Tak chudou? ja to znam z aut...