globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: NSR x CBR
17.3.2009 v 21:41
Zdravím tak nějak nevím co si mám koupit. Spiš bych chtěl to NSR ale už je to dost staré, takže se docela obávám, že se něco vysere. Taky nejsem z bohateho "kraje" takže malou spotřebu uvítám. Jinak si chci zajezdit, moc dlouhe cesty neplanuju, ale zase kdybych vzal CBR nebyl by to problem někam dál vyjet. Bohužel nemám tolik peněz chybý mi asi 10 000 k tomu NSR a rodiče moc s motorkou nesouhlasí, už vubec né se starým 2T. Na to CBR by mi dali (pučili). Jinak cena NSR je 42 000,- NSR 125 vs. CBR 125
Díky za názory.


Naposledy editováno 17.03.2009 21:44:33
Anketa:
NSR 125
50%
75
CBR 125
50%
76

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

17.3.2009 v 23:22 | Nahoru | #31

rich.puzzle>yzf125> si říkám, proč nepřešels na japonskou 2T, ta se sype výrazně míň, ale musel si tak klesnout a jít na 4T...


že tě to pořád baví 1. kdybych přešel na japonskou 2T musel bych jit do NSR a ta (jak už jsem psal asi 5x víše se mi nelíbí) 2. SPOTŘEBA PŘÍTELI SPOTŘEBA 3. YZF je podle mě nejhezčí z 125ccm a já si na vzhled potrpím

(reakce na) NSR x CBR

17.3.2009 v 23:40 | Nahoru | #32
yzf125> ještě je tam yamaha tzr, ale ta se nelíbí ani mně

jinak když měls peníze na yzf, tak si myslím, že kdybys koupil kolem 50 tisíc 2T, tak by ti na benál zbylo bohatě

NSR x CBR

17.3.2009 v 23:56 | Nahoru | #33
nejde o to kolik zbyde peněz nechci se pořád stavovat na benzince a hlídat olej aby se to nezadřelo 4T je prostě pohodlnější a líp zní a hlavně je konečně bezporuchový.

1 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR

18.3.2009 v 06:35 | Nahoru | #34
Zatím díky. Jinač taky bych chtěl rači YZF125 než RS.
Co mě docela dost vadí na tom CBR jsou ty rozměry....nepatřím zrovna mezi nejmenší...Ale zase to CBR bych si mohl koupit da se říct rovnou ale na to NSR bych musel jestě někde splašit peníze... No ještě se mrknu co budete psát ale zajedu se podívat do motoma na CBR a jestli to bude až tak maličké tak na to asi kašlu... :\

(reakce na) NSR x CBR

18.3.2009 v 07:42 | Nahoru | #35
Filmaster> pokud se o 2t dobře staráš vydrží víc než si myslíte.kurnik dyt já měl nsr z roku 91 a mělo natočeno když sem ho prodával 42tis a motor si drnkal jako pán.cbr je malinkatý nicotný kola jak z tinťona nsr je prostě kus motorky

NSR x CBR

18.3.2009 v 08:15 | Nahoru | #36
Také se přikláním k NSR přítelkyně ji měla a nikdy ji nenechala za 25tis km ve štichu nemluvě o tom že CBR je maximálně trapná s těma pneumatikama to i já mám širší na dvoukoláku ale hlevně 2T je 2T!!! a když natrefiš na dobrý kus tak NO problemo!!

(reakce na) NSR x CBR

18.3.2009 v 08:46 | Nahoru | #37

dabel.v.kravate>yzf125>Jak se vám muže líbit NSR vic než 07 CBR nechápu vždyt je to hranaté, staré, škaredé jinak -dabel.v.kravate to že jsi na tom nevytahl víc než 110 neznamená že to víc nejedelíta to i 140 se mrkni je toho plné youtube a když jedem skamošem který má 04 CBR v sérii tak si dává v poho 130 nemá to totiz omezovač takze to není problém asi jsi to spatne zajel

Jo, jako na dálnici z kopce a s vítrem v zádech se mi z toho po chvíli snažení podaří vytáhnout třeba těch 130, ale to nejsou úplně standardní podmínky. Na rovince prostě IMHO normálně těžkej člověk na CBR v originálním stavu víc než 110 nevytáhne.


Stim prehanenim z kopce je to celkem risk kdyz maleho 4T pretacis z kopce vice nez udela na rovine je tam vzdycky riziko ze se ventil nestihne dovrit a potka se s pistem.. u 2T se todle nemuze stat tam to muzes max zadrit ale bacha na to.. ale nevim kolik by CBR mela normalne jezdit

Jinak k tematu, jedine 2T cili NSR..

(reakce na) NSR x CBR

18.3.2009 v 09:40 | Nahoru | #38

že tě to pořád baví 1. kdybych přešel na japonskou 2T musel bych jit do NSR a ta (jak už jsem psal asi 5x víše se mi nelíbí) 2. SPOTŘEBA PŘÍTELI SPOTŘEBA 3. YZF je podle mě nejhezčí z 125ccm a já si na vzhled potrpím



No jo, YZF je vůbec skvělá motorka, ale cenově už je poněkud jinde než CBR a NSR

NSR x CBR

18.3.2009 v 09:40 | Nahoru | #39
mno, vzhledem k tomu co pises, za prve kdyz ti pridaji na cebru rodice, a taky uvitas malou spotrebu, ja myslim ze mas jasnou volbu btw tohle konkretni NSR z odkazu bych nejspis obesel obloukem...

btw k vyrokum zdejsiho "vimvsechnoacomatrochuminvykonujehujda" Riche - chlape srovnavat CBR se Simalem?? sedel jsi na tom vubec nekdy? na jednom nebo druhem? to snad nemyslis vazne.... a taky nechapu proc je prestup z 2T na 4T klesnuti.. kazda masina ma neco do sebe, kazda ma svoje pro a proti a to ze se tobe nelibi protoze to holt po ty rovine tak nepali, to neznamena ze je hujda

1 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR

18.3.2009 v 09:50 | Nahoru | #40
Když už NSR tak nějakou lepší a když teda tak prahneš po tom 2T proč nejít do RS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

18.3.2009 v 09:51 | Nahoru | #41

hriste1009>Když už NSR tak nějakou lepší a když teda tak prahneš po tom 2T proč nejít do RS



Ta NSRka je luxusní!

(reakce na) NSR x CBR

18.3.2009 v 09:57 | Nahoru | #42

motokuba>hriste1009>Když už NSR tak nějakou lepší a když teda tak prahneš po tom 2T proč nejít do RS

Ta NSRka je luxusní!


Hej taky jsem na to čuměl na to že je to 98 tak se leskne jak nova

NSR x CBR

18.3.2009 v 10:00 | Nahoru | #43
No ona je taky otázka, na co tu motorku chceš používat. Jestli jí chceš jen na nějaký popojíždění po městě, vzal bych CBR. Jestli ale plánuješ často jezdit po dálnici nebo nějaký delší trasy, asi bych to ještě chvilku vydržel a přišetřil na NSR.

5 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR

18.3.2009 v 10:33 | Nahoru | #44
nsr žere aji trávu kolem silnice, zvuk má k pláči, když na to sednou dva nebo je to do kopca tak to jede stejně jak fichtl.
cbr sice nežere, ale nejede nikdy, navíc velikostí je to jak koloběžka, mám obavy jestli fichtl neni rozměrově větší

NSR x CBR

18.3.2009 v 10:38 | Nahoru | #45
jinak neni dvoutakt jako dvoutakt, takže mnohý výtky na jeho adresu v obecné rovině jsou zcestný

(reakce na) NSR x CBR

18.3.2009 v 10:56 | Nahoru | #46
yzf125> Jedině Yzf-r 125 taky doporučuju

1 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR

18.3.2009 v 10:57 | Nahoru | #47
Mno u 2T mam takovej pocit, ze budes delat castejc GO, leb se lepe zadiraj.. a takovej nikasil a pist asi nicmoc levna sranda... Ale kdybych si mel vybrat, tak NSR stejnak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

18.3.2009 v 11:24 | Nahoru | #48

hriste1009>jako neni co řešit určitě CBR a ještě k tomu 07 a když ti na to vaši pujči, navíc píšeš že uvítáš nízkou spotřebu a s tou u NSR nepočítej. Ta NSR už má za sebou 1O let a i když je to honda na motoru se ty roky určitě podepsaly, a navíc pro CBR hraje vzhled ta NSR s hranatým zadkem se mi moc nelíbí.

prý když je to honda tak to bude poznat na motoru..ježíš borče...honda jsou jedny z nej motorů který se dělají.. no to sou věci..co tu čtu..

NSR x CBR

18.3.2009 v 11:28 | Nahoru | #49
Hej kup si NSr koupíš si cbr a budes litovat...cbr je na tebe vážně malá, budes vypadat strasně srandovně a ten výkon stojí za prd..já měl NSR 3 roky, najezdil na ní 23000km a bez toho aniž bych šáhl na motor...je to držák asi největší ze 125 2t, a co se týče spotřeby nevzala mi víc než 5?5 litrů při normální drive, takže v tom nevidím problém jasně liješ do ní jestě olej, ale ta motorka fakt jede...a zažiješ s ní 100krát větší srandu...s cbr se to vůbec ale vůbec nedá srovnávat...ber NSR raděj počkej chvilku než by ses pak nudil na cbru

NSR x CBR

18.3.2009 v 11:30 | Nahoru | #50
měl jsem nsr, po go a najel jsem na něm cca 9000km bez jedíného problému, jen jednou byla v Hondě na seřízení olej. čerpadla za 300kč super motorka, a to mám lehce pres 190cm a pohodlná.. za den jsem dal i cca 400km.. pokud seženeš po GO tak bych šel rozhodně do NSR jo a žrala mi lehce pod 5litrů a to každý kvalt k omezovači

2 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR

18.3.2009 v 11:30 | Nahoru | #51
jeste taky vem v potaz jak chces jezdit, kdyz budes mit otevreny nsr tak pocitej ze budes tocit motor vysoko, jen abys jel, nekde sem cetl ze ta otevrena jede tak od 5 tisic, zatimco cbr pujde dobre urcite i od spoda

(reakce na) NSR x CBR

18.3.2009 v 11:32 | Nahoru | #52
SmokinCBR> zadírají? no to záleží jak se k tomu chováš a co do toho leješ, když se k tomu chová někdo jako prase tak se mu to zadře určitě dřív...chce to udržbu není to jenom lít benzín a jezdit ale o tom přeci motorky jsou abychom se o ně trochu starali ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

18.3.2009 v 11:33 | Nahoru | #53

max.bowwer>jeste taky vem v potaz jak chces jezdit, kdyz budes mit otevreny nsr tak pocitej ze budes tocit motor vysoko, jen abys jel, nekde sem cetl ze ta otevrena jede tak od 5 tisic, zatimco cbr pujde dobre urcite i od spoda



otevřená jede +- od 7dmi.. ale co z toho, na jedničku jsem dával i 60kmh , to cbr má už 4ku

prostě to se nedá srovnávat, cebro je minibike na větších kolech.. je to motorka pro ženské a nebo pro prcky.. a pokud to nebude tvoje první motorka tak se hodně spálíš..

s nsr zažiješ hodně srandy

(reakce na) NSR x CBR

18.3.2009 v 11:36 | Nahoru | #54

max.bowwer>jeste taky vem v potaz jak chces jezdit, kdyz budes mit otevreny nsr tak pocitej ze budes tocit motor vysoko, jen abys jel, nekde sem cetl ze ta otevrena jede tak od 5 tisic, zatimco cbr pujde dobre urcite i od spoda

ježíš co to je zakec? tady jsou fakt špioni...Cbr pujde dobře odspoda a NSR jako nejede? hehe tak to jo...no NSR jede od spoda jeste líp než cbr..a jak to dostanes na otevření přívěry asik 7000 tak zmisís cebře tak rychle že ji ani v zrcátku neuvidíš...nee to přeháním ale je kec že CBR jde od spoda...to teda nejde..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

18.3.2009 v 11:37 | Nahoru | #55

naprcal>max.bowwer>jeste taky vem v potaz jak chces jezdit, kdyz budes mit otevreny nsr tak pocitej ze budes tocit motor vysoko, jen abys jel, nekde sem cetl ze ta otevrena jede tak od 5 tisic, zatimco cbr pujde dobre urcite i od spoda

otevřená jede +- od 7dmi.. ale co z toho, na jedničku jsem dával i 60kmh , to cbr má už 4ku

prostě to se nedá srovnávat, cebro je minibike na větších kolech.. je to motorka pro ženské a nebo pro prcky.. a pokud to nebude tvoje první motorka tak se hodně spálíš..

s nsr zažiješ hodně srandy

ano ano plný sohlas...tak tak jeto..je vidět žes ho taky jezdil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

18.3.2009 v 11:37 | Nahoru | #56

Bači>hriste1009>jako neni co řešit určitě CBR a ještě k tomu 07 a když ti na to vaši pujči, navíc píšeš že uvítáš nízkou spotřebu a s tou u NSR nepočítej. Ta NSR už má za sebou 1O let a i když je to honda na motoru se ty roky určitě podepsaly, a navíc pro CBR hraje vzhled ta NSR s hranatým zadkem se mi moc nelíbí.prý když je to honda tak to bude poznat na motoru..ježíš borče...honda jsou jedny z nej motorů který se dělají.. no to sou věci..co tu čtu..


nauč se číst píšu: i když je to honda neboli přestože je to honda. Tim říkam že přetože jsou hondy spolehlive má za sebou už 10 let............

(reakce na) NSR x CBR

18.3.2009 v 11:39 | Nahoru | #57

memphis.unv>nsr žere aji trávu kolem silnice, zvuk má k pláči, když na to sednou dva nebo je to do kopca tak to jede stejně jak fichtl.
cbr sice nežere, ale nejede nikdy, navíc velikostí je to jak koloběžka, mám obavy jestli fichtl neni rozměrově větší

Nsr mete do kopce otevřená se spolujezdcem v poho 120 tak nevím co tu kecáš za hovna..

(reakce na) NSR x CBR

18.3.2009 v 11:40 | Nahoru | #58

Bači>naprcal>max.bowwer>jeste taky vem v potaz jak chces jezdit, kdyz budes mit otevreny nsr tak pocitej ze budes tocit motor vysoko, jen abys jel, nekde sem cetl ze ta otevrena jede tak od 5 tisic, zatimco cbr pujde dobre urcite i od spoda

otevřená jede +- od 7dmi.. ale co z toho, na jedničku jsem dával i 60kmh , to cbr má už 4ku

prostě to se nedá srovnávat, cebro je minibike na větších kolech.. je to motorka pro ženské a nebo pro prcky.. a pokud to nebude tvoje první motorka tak se hodně spálíš..

s nsr zažiješ hodně srandy ano ano plný sohlas...tak tak jeto..je vidět žes ho taky jezdil



tak tak

(reakce na) NSR x CBR

18.3.2009 v 11:41 | Nahoru | #59

memphis.unv>nsr žere aji trávu kolem silnice, zvuk má k pláči, když na to sednou dva nebo je to do kopca tak to jede stejně jak fichtl.
cbr sice nežere, ale nejede nikdy, navíc velikostí je to jak koloběžka, mám obavy jestli fichtl neni rozměrově větší



jawa to není no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

18.3.2009 v 11:58 | Nahoru | #60

hriste1009>Bači>hriste1009>jako neni co řešit určitě CBR a ještě k tomu 07 a když ti na to vaši pujči, navíc píšeš že uvítáš nízkou spotřebu a s tou u NSR nepočítej. Ta NSR už má za sebou 1O let a i když je to honda na motoru se ty roky určitě podepsaly, a navíc pro CBR hraje vzhled ta NSR s hranatým zadkem se mi moc nelíbí.prý když je to honda tak to bude poznat na motoru..ježíš borče...honda jsou jedny z nej motorů který se dělají.. no to sou věci..co tu čtu..
nauč se číst píšu: i když je to honda neboli přestože je to honda. Tim říkam že přetože jsou hondy spolehlive má za sebou už 10 let............

a co jako že má za sebou deset let? tím chces říct že stojí motor za hovno když je starej? no je jasný že může být na nekterejch typech motek ohoupanější, ale tyhle motory jsou nesmrtelný, když by se náhodou vysraly, tak to lehce spravíš...takže o stáří tu vůbec nejde..no tak,..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R Dominik07 11 29.4.2024 v 15:12 Krautkopf
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 Giant13 17 22.4.2024 v 20:57 MP3KV
Blinkry Honda CBR 125R ProFicK 1 24.3.2024 v 02:08 tompok76
Utahovací momenty Honda CBR 125R Hondapcx125 4 18.3.2024 v 15:12 assassin
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin


TOPlist