globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawa ER-5 nebo jiná do začátku
13.3.2009 v 21:38
Zdravim, rád bych přestoupil na něco silnějšího, než je moje stará a rozklepaná ČZta vím, že na podobné dotazy je tu spousta témat, tak můj dotaz bude směřovat na jednu konkrétní moto: odkaz Vím, že z obrázků lze jen částečně poznat stav moto, tak se chci zeptat, zda by byl někdo ochotný se se mnou na ni zajet podívat? Případně zda byste doporučili jinou moto. Strop je ale těch +- 35k a musí mít 25 kW v TP. Předem díky za rady a přeju mnoho najetých km bez nehod

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

15.3.2009 v 20:09 | Nahoru | #1
Hofner: Děkuju za vyčerpávající příspěvek váhy se opravdu nebojím, mám taky asi 2tisíce na 650 dragstaru, kterej má tušim 230kg. Výkon má 29kw a jede to celkem slušně i když mi už někdy výkon docela chyběl. Předpokládám, že kawa by na tom byla ještě o něco lépe a hlavně bych si s ní moh vychutnat zatáčky. Na číze jsem odjezdil 6 tisíc, z kopce jede slušně, ale do kopce to je peklo jinak ještě se vrátím k tomu dragstaru- 120 mi na ní přišlo v pohodě. Zkoušel jsem i maximálku na dálnici a to je pro jezdce taky v klidu, horší je to už pro motor. Ta motorka prostě na to stavěná není. Vibrací se taky nebojím, na ně jsem zvyklej

Whistler: Taky jsem na ní dnes koukal, jenže je to přes celou republiku a navíc nejsem ani trochu mechanik ale na motoinzerci jsou ještě dvě do 30k s 25kw, co říkáš na ně? Myslíš, že to jsou šroty?

(reakce na) Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

15.3.2009 v 22:23 | Nahoru | #2
zebas> řeším to podobný co ty, i finance mám zhruba stejný. Chci půllitra kvůli spotřebě a kvůli povinnýmu ručení. Od půlitru vejš je to zase nějakejch pár stovek na ručení navrch. Záleží na tom, co od motorky chceš. Jak tu píšou ostatní- pro někoho je půllitr konečná, nebo si s ním minimálně hodně dlouho vystačí, někoho přestane po krátkým čase bavit...Já sem kawu moc neklopil, nechtěl sem to někde položit- to by bylo docela trapný při zkušební jízdě, ale nezdála se nějaká neohrabaná, hodně podobný jako číza. A číza je dobrý žihadýlko, co se týče možností klopení. Suchá hmotnost ER-5tky je tuším kolem 180 kg, takže oproti dragstaru pěknej hubeňour:)
neví jak s výkonem u škrcený verze, přeci jen pokud ti chyběl u 650tky, která musí mít zákonitě i větší krouťák, tak půůlitr bude trochu krok zpátky (menší objem, menší výkon, když to budeš mít škrcený). Předpokládám, že máš A do 25 Kw. Ale pokud to odškrtíš, tak tě čeká pěknejch 37 KW. Červený pásmo začíná od 10500 a přišlo mi, že to táhne docela od spodu, takže zábava v celým spektru otáček (alespoň pro mě).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 Josef70 12 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1


TOPlist