zebas> Byl jsem se včera na jedný ER-5tce projet. Mám taky čízu- 180/487.3. Myslím, že ti půllitr bude bohatě stačit Půllitry už jezděj hodně slušně. Je pravda, že podobnej pocit sem měl i na číze, dkyž jsem jí kupoval, ale přeci jen, jedeš na 6tku při 90tce na pohodu, podřadíš o 3 kvatly dolů (u neškrcený verze) a motorka vylítne jak raketa. Do 120 nebo 130 motrka sedí hodně dobře, pak už je vidět, že se nesedí úplně ideálně. Ale pro běžný přesuny úplně postačující. Nevím, kolil máš nalítáno na číze, já na ní loni najel přes 4500 km, předtím jsem jezdil na fichtlech a podobnejch samohybech, jelikož jsem do motorek nebyl až zase tak zapálenej a nebyly ani finance. Docela sem se bál těch cca 40 kg navrch, jak to zvládnu při projíždce, ale v pohodě. I manipulace na místě. Chování motorky je hodně podobný, v některejch ohledech i lepší než u čízy (tím myslím to, že motorka má bočák, na hlavní stojan jde taky líp, než číza a ty kila navíc nejsou vůbec znát- no ožná je to i tím, že jsem kolikrát jel na číze i s bagáží, nebo sem tam se spolujezdcem). Čekal jsem, že z ní budu mít větší respekt, ale myslím, že se mám pořád co učit i na číze, takže nemám strach, že by člověka jen tak omrzela. On za plyn na rovince umí tahat každej, ale naučit se plně využívat potenciál motorek v zatáčkách je věc druhá. Mnozí tady píšou o vibracích těhle dvouválů, ale teda oproti číze nebe a dudy- I při 10 000 rpp to vibruje míň jak číza při 5000. Taky mi nepřipadá, že by se s tím motorem nedalo jezdit pd 4000 a že by pod 3000 děsně cukal. Ale oproti vysavačům to asi bude opět slabej odvar. Ale možná je to i tím, že jsem docela hubeňour, takže mejch 66 kilo není pro motorku taková zátěž. A hlavně je fascinující těch 6 kvaltů. Na žádným jiným půllitru jsem zatím nejsel. Uvidím ještě jaký budou jízdní dojmy z XJčka v autoškole. Co se týče posezu, tak mi ta motorka dokonale padla. Měřím 180 cm a nějaký drobný k tomu.