globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawa ER-5 nebo jiná do začátku
13.3.2009 v 21:38
Zdravim, rád bych přestoupil na něco silnějšího, než je moje stará a rozklepaná ČZta vím, že na podobné dotazy je tu spousta témat, tak můj dotaz bude směřovat na jednu konkrétní moto: odkaz Vím, že z obrázků lze jen částečně poznat stav moto, tak se chci zeptat, zda by byl někdo ochotný se se mnou na ni zajet podívat? Případně zda byste doporučili jinou moto. Strop je ale těch +- 35k a musí mít 25 kW v TP. Předem díky za rady a přeju mnoho najetých km bez nehod

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

15.3.2009 v 13:35 | Nahoru | #1
Docela se i divim, že to prodejce takhle narovinu přiznal. Ale přece bych se na ni moh aspoň kouknout, škoda, že neznám nikoho, kdo by tomu fakt rozumněl a jel tam se mnou.

Pak si taky stále pokládám otázku, zda se vyplatí ta kawa oproti géesu, který se dá sehnat pod 30k, kdežto kawa pod 40k se sežene těžko.

(reakce na) Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

15.3.2009 v 16:42 | Nahoru | #2
zebas> Byl jsem se včera na jedný ER-5tce projet. Mám taky čízu- 180/487.3. Myslím, že ti půllitr bude bohatě stačit Půllitry už jezděj hodně slušně. Je pravda, že podobnej pocit sem měl i na číze, dkyž jsem jí kupoval, ale přeci jen, jedeš na 6tku při 90tce na pohodu, podřadíš o 3 kvatly dolů (u neškrcený verze) a motorka vylítne jak raketa. Do 120 nebo 130 motrka sedí hodně dobře, pak už je vidět, že se nesedí úplně ideálně. Ale pro běžný přesuny úplně postačující. Nevím, kolil máš nalítáno na číze, já na ní loni najel přes 4500 km, předtím jsem jezdil na fichtlech a podobnejch samohybech, jelikož jsem do motorek nebyl až zase tak zapálenej a nebyly ani finance. Docela sem se bál těch cca 40 kg navrch, jak to zvládnu při projíždce, ale v pohodě. I manipulace na místě. Chování motorky je hodně podobný, v některejch ohledech i lepší než u čízy (tím myslím to, že motorka má bočák, na hlavní stojan jde taky líp, než číza a ty kila navíc nejsou vůbec znát- no ožná je to i tím, že jsem kolikrát jel na číze i s bagáží, nebo sem tam se spolujezdcem). Čekal jsem, že z ní budu mít větší respekt, ale myslím, že se mám pořád co učit i na číze, takže nemám strach, že by člověka jen tak omrzela. On za plyn na rovince umí tahat každej, ale naučit se plně využívat potenciál motorek v zatáčkách je věc druhá. Mnozí tady píšou o vibracích těhle dvouválů, ale teda oproti číze nebe a dudy- I při 10 000 rpp to vibruje míň jak číza při 5000. Taky mi nepřipadá, že by se s tím motorem nedalo jezdit pd 4000 a že by pod 3000 děsně cukal. Ale oproti vysavačům to asi bude opět slabej odvar. Ale možná je to i tím, že jsem docela hubeňour, takže mejch 66 kilo není pro motorku taková zátěž. A hlavně je fascinující těch 6 kvaltů. Na žádným jiným půllitru jsem zatím nejsel. Uvidím ještě jaký budou jízdní dojmy z XJčka v autoškole. Co se týče posezu, tak mi ta motorka dokonale padla. Měřím 180 cm a nějaký drobný k tomu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 Josef70 12 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1


TOPlist