globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Jawa Minarelli na svetě
11.3.2009 v 20:46


Naposledy editováno 11.03.2009 21:51:25

(reakce na) Nová Jawa Minarelli na svetě

14.3.2009 v 20:59 | Nahoru | #91
sharkis>
Bohužel bych si tím nebyl tak jistý. Mě docela zklamali s tou šestsetpadesátkou, čekal jsem o něco levnější

Naposledy editováno 14.03.2009 21:02:25

(reakce na) Nová Jawa Minarelli na svetě

14.3.2009 v 21:00 | Nahoru | #92
Matess727x>
Jo, docela se mi i líbí. Na můj vkus moc plastů v oblasti nádrže. Mám radši plech , ale to je věc vkusu.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa Minarelli na svetě

14.3.2009 v 21:18 | Nahoru | #93
je to srečka , na fotkách vypádálín nž v reálu, vyděljsem na M.2009 , hrůůůza , kdyby začali vyrábět starýho péraka 500,350,250 tak by uďály lépe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa Minarelli na svetě

14.3.2009 v 21:20 | Nahoru | #94

Martin1000rr>je to srečka , na fotkách vypádálín nž v reálu, vyděljsem na M.2009 , hrůůůza , kdyby začali vyrábět starýho péraka 500,350,250 tak by uďály lépe.



tak by to nikdo nekupoval, protoze kdyby ano tak by se prodavaly vice retro stroje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa Minarelli na svetě

14.3.2009 v 21:37 | Nahoru | #95
dakarista650> Jak už jsem psal,Triumph na tom staví a daří se mu.Jawa nebude nikdy vyrábět 10tisíc kusů ročně.Musí stavět pro malou klientelu.Dokážu si představit Jawu ala Bonneville. Různý barevný kombinace(červnobílá,zelenokrémová,čistěbílá atd),každý rok přijít s novou limitovanou serií.Hlavně udržet značku aby nezanikla.Vyrábět levný motorky není řešení,to si rovnou můžete koupit čínu.Co mě osobně vadí je ,že javka nemá kardan.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa Minarelli na svetě

14.3.2009 v 23:57 | Nahoru | #96
viktos123> kardan no ten nemá víc motorek, jako zádrhel to nevidím

Jawa 660, ale zní to hezky... Kyvku jsem čekal ošklivou prostě jen hranolek, ale líbí ... jinak původní masku již dost rozřezali snad by to nebyl problém udělat na 3 čočky jinou masku... Ale i tak osobně bych se s tím nestyděl vyjet do Alp atd. ...

Jako mám dvojvál - na cestování by se asi sneslo víc hrnků, ale když někdo cestuje na Tenere tak proč ne ...

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa Minarelli na svetě

15.3.2009 v 00:21 | Nahoru | #97
Co by mě zajímalo...

Který z agregátů ROTAX či nynější Minarelli bude živější...

Jawa 650 měla motor z dřívějšího BMW 650 (karburátor), by mě zajímalo a já se vůbec nezeptal, proč se nedal zakoupit motor z nynějšího BMW F650GS (stříkačka, jednobuch), i když on asi neplnil Euro3... Ale nevim, jen domněnka...

A taky by byla otázka, jaký nákupní rozdíl je pro Jawu mezi motorem Rotax a Minarelli... Za rotaxův agregát rakušané chtěli kolem 80tkč...

Naposledy editováno 15.03.2009 00:22:28

Nová Jawa Minarelli na svetě

15.3.2009 v 00:34 | Nahoru | #98
co bych asi vytknul jsou světla a ten divnej digivehement místo palubovky, kdyby radši dali nějaký světlo s pěkným tvarem a klasický 2 budíky + pár kontrolek tak bych to klidně i koupil

Nová Jawa Minarelli na svetě

15.3.2009 v 00:38 | Nahoru | #99
nevim jak, ale ja si na svetla nestezuju, sviti lepe nez normalni paraboly

Nová Jawa Minarelli na svetě

15.3.2009 v 02:22 | Nahoru | #100
Vyadá to moc pěkně. Moc se mi líbí . Nebe a dudy ve srovnání se 650kou. No nechám se překvapit jak to bude vypadat, až to půjde do prodeje.

Nová Jawa Minarelli na svetě

15.3.2009 v 02:40 | Nahoru | #101
Cobra357 - díky za odpověď

Nová Jawa Minarelli na svetě

15.3.2009 v 10:01 | Nahoru | #102
No mě osobně se docela líbí,až na ty přední plasty..Zatím je to jen prototyp.Jestli to vyjede a já mít zbytečné love,tak to koupím.Protože nových Jaw je jak šafránu a kam přijedeš,tam si tě každý všimne.I když jsi třeba terčem posměchu od frajírků,kteří neví,co je to věrnost značce a kupují mašiny podle toho,která vyjde nejlíp v testu..Přikláním se k cestě Triumphu,tam by mohla být budoucnost JAWY..
Pro Cobru357:v 90.letech se tady prostě takové věci děly a padlo hodně fabrik,nebo se s tím potýkají dodnes,jako JAWA.
K ceně:nevím kolik přispěvatelů na tomhle fóru je výdělečně činných,ale nevím,jak by se vám líbilo nosit domů 8 čistého,jen aby se váš výrobek prodával za pár kaček..
Stěžovat si na spolehlivost je pro náš národ typické.Pár JAW jsem měl a když dostaly co potřebovaly (hlavně pravidelnou údržbu),tak nikdy nebyl problém.Mám posledních pět let panelku s pávem,jezdím na ní na výlety,srazy,do práce.Po koupi jsem ji zgenerálkoval a vynuloval tacho.Teď má najeto přes 37000 bez nejmenších problémů a na stejných gumách
JAWU bych nezatracoval,jen se snaží něco dělat..

(reakce na) Nová Jawa Minarelli na svetě

15.3.2009 v 10:24 | Nahoru | #103

SiSpo>Co by mě zajímalo...

Který z agregátů ROTAX či nynější Minarelli bude živější...

Jawa 650 měla motor z dřívějšího BMW 650 (karburátor), by mě zajímalo a já se vůbec nezeptal, proč se nedal zakoupit motor z nynějšího BMW F650GS (stříkačka, jednobuch), i když on asi neplnil Euro3... Ale nevim, jen domněnka...

A taky by byla otázka, jaký nákupní rozdíl je pro Jawu mezi motorem Rotax a Minarelli... Za rotaxův agregát rakušané chtěli kolem 80tkč...


no Rotax byl Rotaxu a prodáván BMW a Aprilii
zatímco motor dnešních BMW 650 už je jejich vlastní a navíc nynější F 650 GS je tuším dvouvál 800 ccm
a motor Miranelli je myslím dostatečně prověřen v Yamahách

Nová Jawa Minarelli na svetě

15.3.2009 v 15:24 | Nahoru | #104
NEvypadá to zase tak zle, ael jestli zase nastřelej tu cenu, jak když vylezly nové 650ky, tak to bude jen pro sklaní příznivce značky.
Za ty peníze se dala pořídit podobná japonka a to dost lidí přesvědčilo.

Nová Jawa Minarelli na svetě

15.3.2009 v 17:25 | Nahoru | #105
Tady se řeší jen peníze to je ubohé!!!! já na to taky nemám ale neznamená to že budu kidat špínu na českou motorku co chcete nové moto za 50?? možná tak nejakou čínu. JE TO JEN O NAŠEM NÁRODU A NAŠÍ UBOHÉ POVAZE PROSTĚ ČESKÁ MALOST VÍTĚZÍ JSEM HRDÝ ŽE JSEM ČECH JAWA se snaží tak ji to přejme a držme palce já mám doma 4 jawky a jezdí bez problémů

Nová Jawa Minarelli na svetě

15.3.2009 v 18:18 | Nahoru | #106
....včera jsem TO viděl,nic moc...většina čínskejch strojů vypadá líp...

Nová Jawa Minarelli na svetě

15.3.2009 v 18:26 | Nahoru | #107
Sispo> Ten rotaxackej motor byl v BMW F650/st zivejsi, protoze mel 2 karburatory a nejakej vejfuk. Jawa ho zacla montovat po ukonceni modelu BMW F650/ST, mela 1 jinej karburator, jiny vyfuk a vzhledem k o dost pozdejsimu uvedeni na trh musela s tim samym motorem splnit mnohem prisnejsi emisni a hlukove limity. BMW v te dobe montovalo do F650GS take motor od Rotaxu, nevim jestli byl uplne stejnej, ale melo na nem vstrikovani, ktere si BMW samo vyvinulo a odmitlo ho prodat Rotaxu, aby s nim mohl vybavit a dal prodavat jinym vyrobcum motorek.
No a v soucasne dobe ma BMW svuj vlastni motor, paralelni dvouvalec F800/F650 (F650 je ochuzeny model se stejnym objemem 800ccm). Ten motor se mi konstrukcne velmi libi, ale bohuzel ho vyrabej v Cine, coz je pro me zasadni duvod si ho nekoupit, idyby byl sebelepsi a sebekvalitnejsi.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa Minarelli na svetě

15.3.2009 v 18:52 | Nahoru | #108
líbí se mi moc, kdybych byl na endůra, tak si to i koupím, podle mě krok dopředu

(reakce na) Nová Jawa Minarelli na svetě

15.3.2009 v 19:12 | Nahoru | #109

FerdaGSXR>líbí se mi moc, kdybych byl na endůra, tak si to i koupím, podle mě krok dopředu

jj vypadá kvalitnějc než předchozí model

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa Minarelli na svetě

15.3.2009 v 20:48 | Nahoru | #110
SiSpo> Proč k smíchu?Samozřejmě že to není zádrhel.Ale Jawa musí nabídnout něco navíc co právě většina motorek nemá.Jawa sama o sobě není poruchová oproti ostatním.Nemůže konkurovat cenou,tak nabídne třeba kardan který nepotřebuje takovou udržbu jako řetěz.Například pro policii,pro kterou byl kardan jednou z hlavních podmínek pro nákup(většina výrobců to stejně nemohla splnit).Stačí se zeptat majitelů Moto Guzzi nebo BMW jak jsou spokojeni z kardanem a tam by byla jawa podstatně levnější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa Minarelli na svetě

16.3.2009 v 08:48 | Nahoru | #111

Cobra357>karf> No i kdybych byl detailně obeznámen s touhle lumpárnou, tak bych to asi těžko psal sem . Proč se třeba nezačal hned po "sametovém podvodu" vyrábět připravený a odzkoušený 400stovkový čtyřtakt. Proč se nepoužil dodnes? Proč dopadl VVZ Strašnice tak jak dopadl, atd. atd.
To je zbytečná diskuse. Jestli o tom víš něco blíž tak jsi si svůj názor určitě udělal.



Tak to by mně docela zajímalo, kdo by si to koupil. Vždyť začátkem devadesátých let měli v Česku JAWy všichni plný zuby, pověst kterou si tady JAWA už od konce sedmdesátých let "vybojovala", byla mezi místními motorkáři přímo otřesná. Ostatně už v v druhé polovoně sedmdesátých let byla JAWA kritizovaná i v testech místního tisku (Svět motorů apod.) za svojí zastaralost (lavicovitý sedlo, brzdy) i za celou řadu much vyplývající z neschopnosti něco kvalitního vyrobit: motory-olejničky. Snad jidiný co se nekritizovalo veřejně byl výkon, ten byl sice slabej, ale soudruzi stejně nic rychlýho na silnicích mít nechtěli.
Už koncem osmdesátých let, když to jenom trochu šlo s individuálníma dovozama, tak si každej, kdo měl jenom trochu broky, nechal dovézt ojetinu z Německa, každej chtěl cokoliv jiného, hlavně ne JAWU. Bylo to to samý jako ŠKODA, TESLA a řada dalších, rádoby tradičních českých značek. Takže začít tenkrát vrážet prachy do novýho výrobního zařízení, to by tu JAWU položilo na kolena okamžitě. Ono je taky otázkou, jestli by jí na to vůbec někdo nějaký peníze poskytl. Vždyť JAWA měla všeho všudy dva trhy: Rusko, které bylo totál bez peněz a Česko, které bylo malé a na JAWU naštvané.

S Čizou to bylo to samé a myslím, že je spíš na místě smeknout klobouk před JAWou, že to dokázala přežít až sem, než ji kritizovat za to, že vůbec ještě něco dělá.

(reakce na) Nová Jawa Minarelli na svetě

16.3.2009 v 10:50 | Nahoru | #112
viktos123> Samozřejmě že je to zádrhel - na Motor z Yamahy XT nacrcat na výstup ozubený soukolí s olejovou lázní... Jawa použije řetěz - nemusí ho vyrábět, vyvíjet... Kardan s rourou jak u čoprů by nebyl ono, jsem rád za pěknou hliníkovou kyvku...

No a aby dělali podobný systém s více pohyblivými částmi jako u BMW, Moto Guzzi se můžou vyprdnout, ono už jsem slyšel například o písku v zubech rozvodovky u zadního kola BMW R1200GS díky těsnícím prachovkám, které hold teprve u ročního stroje odešli... Ale tvůj názor Ti neberu, jen jsem zvědav zda Ti ho zrealizují ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa Minarelli na svetě

16.3.2009 v 10:53 | Nahoru | #113
Cobra357> A co se tehdy dělo, např. neměl bys fotky z 90.let když byli prý na louce Jawy 350?

Nová Jawa Minarelli na svetě

16.3.2009 v 15:11 | Nahoru | #114
No vypada docela zajimave. Uz dakar se me tenkrat docela libil mimo ten sileny vyfuk ale jinak asi docela i dobra motorka a nekde tady by mela jit i dohledat recenze od borce co s ni jel do afriky a docela ji tam testnula nejen on byl mile prekvapen co vydrzi Takze pokud to pokracuje timhle smerem tak si myslim, ze parada a drzim jawe palec.
Vzhledove se me rozhodne libi, konecne zadna divna trubka na konci a i jinak vypada velmi dobre. Treba tady bude casem i nejaky redakcni test, ktery rekne vic, urcite bych ji nezahazoval ale naopak treba v porovnani s cinskymi moto nebo koreou by to mohla byt solidni vec. Je otazka jak to bude ve finale, treba to reseni s remenem co byl ten prototyp take zajimave pro nekoho kdo teren jen lehce spis kvuli presunu. Posledni vec je cena. Je jasne ze 100tis to bude urcite, rekl bych tak 150-200 a to za novou motorku pokud bude takhle jak je a i kvalita bude tomu odpovidat me prijde jeste ok. Pokud ale budou chtit nejak vic prorazit tak 150-180 vic by pak nemuselo byt uplne ok.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa Minarelli na svetě

16.3.2009 v 15:36 | Nahoru | #115
Tak podle fotek se mi nová Jawa hodně zamlouvala, na to že je to Jawa mi to přišlo jako zase krok kupředu nádhera tak jsme se těšila na výstavu a tam mě to docela dost zklamalo podle fotek paráda ale v reálu už nic moc, působylo to celkem lacině třeba stupačky, sedlo, pomalu se už i odlepovyly nálepky atd Doufám že stim něco udělaji a Jawa nezanikne...

(reakce na) Nová Jawa Minarelli na svetě

16.3.2009 v 15:46 | Nahoru | #116
Dvořka>
To je zatím pouze prototyp. Do sériový výroby na tom snad zapracujou.

Nová Jawa Minarelli na svetě

16.3.2009 v 16:17 | Nahoru | #117
Jo aha tak to potom jo....tak snad to trošku víc vychytaji a najdou se kupci. Fandim jim

Nová Jawa Minarelli na svetě

16.3.2009 v 16:29 | Nahoru | #118
hm....

Nová Jawa Minarelli na svetě

16.3.2009 v 16:33 | Nahoru | #119
Hm....

Nová Jawa Minarelli na svetě

16.3.2009 v 16:41 | Nahoru | #120
Klidně bych něco od Jawy bral....
Tohle na první, druhý a třetí kouk vypadá.....

minimálně zvláštně..

oblast kolem hlavy řízení je na pohled forovej..

uvidíme, co se z tohoto kuřátka vyklube
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Starý motor Jawa Nezařazené Dajdo84 5 6.4.2021 v 10:48 Dolin
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené FiZzeR 58 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené Johny79 23 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené Bert-Jawatesty 12 1.6.2019 v 12:34 MartinED250
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené chmatak1973 4 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i


TOPlist