paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM 450, 525 EXC factory racing, six days
 
26.9.2007 v 21:25
Čau, koukam po nějakém KTM 450 EXC nebo 525 EXC a chtěl bych vědět jaký je rozdíl mezi obyčejným EXC a verzemi Factory racing a six days edition nebo jak se to píše, díky. Klidně připiště i zkušenosti s těmito motorkami.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450, 525 EXC factory racing, six days

28.9.2007 v 11:47 | Nahoru | #1
Ještě bych se chtěl zeptat při kolika MTH se mění píst? Když koukam na inzeráty tak mají všechny moto najeto tak 120 MTH. Je to už moc nebo píst vydrží třeba 200 mth? A jestli je to už na výměnu co vše se mění? Asi pístní sada + nějaký ložiska na klice nebo tak něco co?

(reakce na) KTM 450, 525 EXC factory racing, six days

1.10.2007 v 09:48 | Nahoru | #2
LOLEK>Kupoval jsem 2 roky starý model KTM 525 - měla najeto cca. 250 MTH. Já jsem najel cca. 70 MTH a pak jsem teprve vyměnil (nejenom píst. Takže výměna pístu cca. po 320 MTH a naprosto v pohodě. Pokud se už začneš hrabat v motoru, tak se vyplatí vyměnit ojnici - (sada kolem 7000 Kč), všechny ložiska (3000 Kč), zkontrolovat klikovku - popř. rozlisovat (1000 Kč), zabrousit nebo vyměnit ventily (já jsem měnil - cenu nevím přesně, ale myslím že kolem 4000 Kč), vyměnit rozvoďák (1500 Kč), píst (5000 Kč) + další drobnosti. Rozborka-zborka motoru 2000 Kč. Celkem jsem to měl kolem 27 tisíc... Teď mám (doufám) na 3 roky pokoj.

Moje vodítko pro tento zásah byl: motor začal lehce žrát olej, při výměně oleje teklo "hliníkový mlíko" - né moc. Jinak se vyplatí pravidelná údržba - kontrolovat vůli ventilů cca. 1x až 2x ročně - záleží kolik najezdim, měnit pravidelně olej (10 MTH).

Samozřejmě záleží co se jezdí. Já jezdím hobby - sem tam nějaké sranda (hobby) závody. Pokud budeš závodit - velké investice tě neminou každý rok. Jinak já jsem volil 525 - nemusí se oproti 450 tolik točit = delší životnost.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist