globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Padací špunty, padáky
2.3.2009 v 13:27
Kam mám nacpat padací špunty na Ninju ZX6R r.v. 2000 originální kapoty ??? Ninjisti povídejte!

1 reakcí na tento příspěvek Padací špunty, padáky

2.3.2009 v 13:30 | Nahoru | #1
do kapot musíš udělat díru..pač se chytaj na uchyt motoru

tohle je 98

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padací špunty, padáky

2.3.2009 v 13:35 | Nahoru | #2
jetam> Hmm to samé se musí dělat např u CBR600RR.

Hirsche> koukni se na uživatele Rutan a ten je dělá.

Jinak máte někdo zkušenosti s tím, že by se vytrhl úchyt na motoru. To pak padák udělá víc škody než užitku?? (dost lidí mě proto od padáků odrazuje)

1 reakcí na tento příspěvek Padací špunty, padáky

2.3.2009 v 13:49 | Nahoru | #3
padáky se jednoznačně vyplatí, tohle se emůže stát v případě, že máš padák opravdu na fest a motorka při klouzání se po silnici s tim hřibem zapadne do větší díry, která jí může urvat, ale jinak to ušetří hodně peněz za plasty

Naposledy editováno 02.03.2009 13:50:23

(reakce na) Padací špunty, padáky

2.3.2009 v 13:55 | Nahoru | #4
sharkis> Na předešlé motorce mi ušetřily spoustu škody ale bylo to na hraně. Vymáčklo to díru do motoru ale vydržel. No je jasné že pokud to chytí kanál tak je vymalováno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padací špunty, padáky

2.3.2009 v 13:56 | Nahoru | #5
audax> to sem málokdy stane..respektive když je to dobře na dimenzovaný tak se to neurve... je tam pevnostní šroub a ten povolí dřív jak úchyt a když už urveš uchyt motoru tak to je většinou ta poslední věc co tě bude zjímat pač z tý motorky asi moc nezbude

edit: a od koho si měl padáky že ti udělali obtisk do motoru???

Naposledy editováno 02.03.2009 13:57:05

(reakce na) Padací špunty, padáky

2.3.2009 v 14:05 | Nahoru | #6
jetam> No já jsem už docela rozhodnutý že je koupím. Od jednoho nejmenovaného uživatele

Padák na Hornetu jsem měl od známého, možná že tam byl špatný šroub, Bůh ví. Měl jsem dost štěstí. Zachránil mi toho strašně moc ale stačil kousek a byl průser

Padací špunty, padáky

2.3.2009 v 14:06 | Nahoru | #7
taky mám padáky od toho uživatele i většina kámošů a spokojenost

1 reakcí na tento příspěvek Padací špunty, padáky

2.3.2009 v 15:54 | Nahoru | #8
umím, ale dobře si rozmysli své technické schopnosti kvůli montáži. Na levé straně se totiž musí udělat díra do expanzky chladící kapaliny, tou dírou se musí prostrčit a zavařit PP trubka a tou prochází samotný padák. Není to zrovna práce pro bankovního úředníka z Prahe.
Z čeho jsi měl ty padáky na hornetu? silon to určitě nebyl co? Nemá asi moc cenu to tu do hloubky rozebírat, jen si skoč na můj web kde si pročti sekci "něco o konstrukci". už jsem viděl i ocelové padáky..to to můžeš rovnou vzít krumpáčem po úchytu a nemusíš čekat na pád:))
A spousta lidí co tě odrazovala od padáků - viděl někdy někdo z nich kvalitně postavený padák? nejenom nějakou ocelovou opičárnu, co si kdo bez jakéhokoliv know-how vysoustružil v garáži? Ona je to totiž parádní fáma...já dodnes za těch 5 let co to dělám nenašel jedinou fotku, kde by byl nějaký urvaný úchyt díky tomu, že tam byl padák. Jiná věc je, že blbě postavených, nebo jinak nefunkčních padáků jsem viděl už spousty..

1 reakcí na tento příspěvek Padací špunty, padáky

2.3.2009 v 16:04 | Nahoru | #9
Pi*o to jsem nechtěl slyšet že musim dělat takový zásahy do motorky ;c((( kurník šopa, to tam nenarvu, takže budu jezdit zase "naostro" každopádně díkec !

(reakce na) Padací špunty, padáky

2.3.2009 v 16:10 | Nahoru | #10
RUTAN> Čau,máš sadu i na GSF650S a jestli jo tak zakolik r.v2008

Naposledy editováno 02.03.2009 16:10:43

1 reakcí na tento příspěvek Padací špunty, padáky

2.3.2009 v 16:35 | Nahoru | #11
Tyhle špunty sou dobrý, teda pokud se nezastaví ve velký rychlosti o obrubník, pak se vyrvávají motory a pápá :D

(reakce na) Padací špunty, padáky

2.3.2009 v 17:11 | Nahoru | #12
Hirsche> mno jo nedá se svítit v tomhle případě. Kawy jsou obecně co se padáků týče noční můra.. zlatá suzuki:)

Blafan - ahoj, bohužel na tuhle mašinu jedině rámy. Od té doby co to překopali na vodníka na to neumím ani slidery:( zkus www.yacomi.cz

Hrasek...kecy...utrhne se šroub, nebo se ohnou. podívej se do crashtestů co mám na webu.. a pokud ti motorka zastaví ve velké rychlosti o obrubník, tak už to máš tak nějak jedno, protože je tak jako tak na sračky..

(reakce na) Padací špunty, padáky

2.3.2009 v 17:18 | Nahoru | #13

Hrasek32>Tyhle špunty sou dobrý, teda pokud se nezastaví ve velký rychlosti o obrubník, pak se vyrvávají motory a pápá :D



Ty jsi to někdy ,někde viděl!?.....vyrvaný motor vlivem "padáků"?
Nebo jenom slyšel?
Nebo si to myslíš?

1 reakcí na tento příspěvek Padací špunty, padáky

2.3.2009 v 17:18 | Nahoru | #14
každopádně už si nekoupim padáky s přepákováním,vypadá to možná hezky,je to vejš a nemusíš vrtat kapotu.Ale jinak při padá na HO*NO a to mylsim doslova,spadl sem při malý rychlosti (50-60),prostě sme sebou plesk na oleji a na normálním padáku by se to asi jen sklouzlou.Tady ten se na tý straně na který to bylo ulomil hned potom co mi to přepákování udělalo rejhu do rámu a neochránil nic.Pak mi motorka zajela pod svododidlo a to samý mi to udělal na druhý straně.Nebyla to nějak extra velká prda,ale to přepákování je naprd.Radši obětujte kousek plastu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padací špunty, padáky

2.3.2009 v 17:21 | Nahoru | #15
davesnb> co to bylo za padáky že jsem tak smělý? máš nějaké fotky? protože když je to postavené dobře, tak by to mělo fungovat nějak takto:


Naposledy editováno 02.03.2009 17:22:59

1 reakcí na tento příspěvek Padací špunty, padáky

2.3.2009 v 17:39 | Nahoru | #16
Rutan - ahoj mam vfr 99 a nekde sem tusim videl nejake padaky ktere lezly ven stejnou dirou v kapote jako je chladic. Dela se vubec neco takoveho a je to k necemu ? Pripadne je moznost na vfr dostat padak kterej k necemu bude bez diry v kapote ? DIKY

Padací špunty, padáky

2.3.2009 v 20:02 | Nahoru | #17
No tak ja som mal padaky na R6 a ked som sebou placol tak sa da povedat ze padaky toho doj*bali najviac... Jeden z nich sa urval a presiel po plastoch a cele mi ich rozflakal... + k tomu pretlaceny ram... Ale uznavam neboli to nic moc padaky... teraz premyslam ze na TL nieco asi fuknem... Ale mam z toho enormnu haluz... tak neviem... :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padací špunty, padáky

2.3.2009 v 23:31 | Nahoru | #18
savon> nevěřím tomu, že to v tomhle konceptu jakákoliv montážní sada udrží při pádu. VFR je těžká motorka a přemisťovat cokoliv montážní sadou nad 100mm délky je hazard. Já takovou sadu nikdy vyrábět nebudu, raději to udělám funkční za cenu díry v kapotáži než se pak dívat na to jak to lidi sice kupujou, ale nefunguje to...

ofca..z čeho byly ty padáky? na R6 konkrétně se ty padáky dají udělat dost odolné..má na to úchyt.

Padací špunty, padáky

2.3.2009 v 23:39 | Nahoru | #19
RUTAN> tie padaky na R6 boli z duralu... Ale mali mrdly tvar... Boli to hrusky s dosadacou plochou asi 2cm stvorcove a boli tusim na M8 srouboch... Ale to som si nebol isty... BTW teraz uz mam TL a zhodou okolmnosti som ti pred asi 3mi hodinami pisal maila... Bracho ma SV650ka... Tak sa s nim dohodnem co a ako a mozno ti spravime nejaky ten biznis... Uz sa mi totiz nechce opravovat rozsah skody ako bol na R6, tak ti dam vediet ok?...

(reakce na) Padací špunty, padáky

3.3.2009 v 04:41 | Nahoru | #20
RUTAN> Diky neco takovyho sem si myslel ale nebyl sem si jistej

Naposledy editováno 03.03.2009 04:42:05

Padací špunty, padáky

3.3.2009 v 07:52 | Nahoru | #21
ofca..no tak to se nedivím, že to tak dopadlo. Dural na R6 nemá co dělat. S těma sadama se rozmysli a dej vědět:) na TLo bych uměl i padáky do os kol pokud teda má duté osy. Víc asi po mailu.

1 reakcí na tento příspěvek Padací špunty, padáky

3.3.2009 v 17:18 | Nahoru | #22
rutan>hele padáky to nebyli zrovna nejlevnější,pak se mrknu na značku.Ted z hlavy to nevim.Ale mam pocit že to bylo taky z duralu.Jojo ty to máš na fotce chytlý na dvou místech,já mam gsx-r k7 600 tam je da jedný straně díra v kapotě ale na druhý ne,proto sem dával přepákování.Jenže přepákováni bylo jen plátek oceli kterej to posunul já nevim asi o 10cm vejš kde je ta velká díra,ale chycený na pevno to je jen dole ktomu šroubu,nahoře byli jen dvě zarážky který mi takhle škrábly ten rám.Prostě nahouno,radši vrtat

Padací špunty, padáky

3.3.2009 v 17:26 | Nahoru | #23
tak už sem si vzpoměl,nebyli to teda aspon podle mě žádný šmejdy měl sem je vod RDmoto bylo to tohle přepáování Motorkáři
akorát místo těhle hříbečků sem tam měl zubově se zužující duralovej kužel.A tim jak to dostalo jebu tak mi ta zarážka udělala docela dost velkou rejhu dotoho "jeklu" o kterej se měla zapřít

(reakce na) Padací špunty, padáky

3.3.2009 v 18:15 | Nahoru | #24
davesnb> no jak se to veme..konkrétně na tohle gixero se to dá řešit kvalitně a na montáž skoro ani kapotáž nemusí dolů..já to mám řešené dost podobně jako RD moto (teda tu desku akorát..ona ta deska ani jinak řešit nejde..)Akorát desku mám o 2mm silnější, upevnění špuntu mám podstatně pevnější a na tu desku v místě kontaktu lepím 5mm gumu, aby to nepoškodilo ten rám..jinak by to mělo fungovat.

Padací špunty, padáky

4.3.2009 v 17:03 | Nahoru | #25
Ahoj, koupil jsem padáky konkrétně na gsx-r 600 k5 a jeden ten vymezovací váleček je delší než druhý, je to správně, např. kvůlí laufu? diky

Padací špunty, padáky

4.3.2009 v 23:40 | Nahoru | #26
frndik...příliš nerozumím zadání...to jsi kupoval ode mně? kdy?..mám asi nějaké wokno..
jinak obecně - ano, pro obě strany je na této motorce jsou padáky rozdílné.

Padací špunty, padáky

4.3.2009 v 23:57 | Nahoru | #27
rutan>hele j8 tam tu gumu,teda spíš takovej polomolitan měl taky,tohle udělali ty zobáčky.Šlo by to vyřešit tim že by se udělala malá destička na druhou stranu toho "jeklu" a ty zobáčky by se připevnili ktomu.To by dle mýho bylo ideální.Na jedný straně je místa dost,na druhym je to horší.Ale lepší se stim chvíli mrcasit než mít pobouchaný plasty.Jo jinak nedělá ti takhle nějakej ten padák p.Pomikálek?

Padací špunty, padáky

6.3.2009 v 13:03 | Nahoru | #28
RUTAN....nene od tebe to nemam, ale díky za odpovědˇ měj se.

(reakce na) Padací špunty, padáky

6.3.2009 v 18:26 | Nahoru | #29

RUTAN>davesnb> co to bylo za padáky že jsem tak smělý? máš nějaké fotky? protože když je to postavené dobře, tak by to mělo fungovat nějak takto:


Stejně padnul 2x kamarádův Fazer a motor to zachránilo. Jednou když ji zvedal do svíce a podruhý ve 160 podjelo kolo. Jeho nohu bohužel kombi nezachránila

Padací špunty, padáky

6.3.2009 v 18:42 | Nahoru | #30
raid...to byly sady ode mně? máš nějaké podrobnosti o těch pádech? zajímaly by mně detaily a fotky..vždycky je co zlepšovat..
díky
R.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist