Vždycky jsem bral zadní brzdový desky skoro jako nesmrtelnej náhradní díl
Naposledy editováno 01.03.2009 19:00:51
1 reakcí na tento příspěvek Extrémně rychle ojeté zadní destičky
Naposledy editováno 01.03.2009 19:06:43
Pokud se teda zmydlili po těch 300 km tak se buď nevrátil pístek ve třmenu (ale to by jsi snad poznal, že motor netáhne)nebo se skřivil kotouč např. o šutr.Pokud můžeš tak zvedni zadní kolo a otáčej s ním jestli neháže kotouč nebo desky nedrhnou o kotouč. To je nejlepší způsob jak zjistit co je za problém.
1 reakcí na tento příspěvek Extrémně rychle ojeté zadní destičky
Mexican>Mě se taky sjely dřív zadní.Brzdim oběma a přední víc.S někym jsem to řešil a došli jsme k tomu,že na zadku je jiná brzda a taky menší kotouč než vpředu,kterej se rychleji točí a proto se destičky rychlej opotřebovali
Á pan je odbornik,to se hned pozna
Hlidej si hlavne tu nohu na pedalu a samozrejme zkontoluj nejake nechanicke poskozeni,jinak pri spravne bahno-piscitem materialu,udelas desky klidne za jeden offroad maraton(2hodiny)
1 reakcí na tento příspěvek Extrémně rychle ojeté zadní destičky
Naposledy editováno 01.03.2009 19:46:54
2 reakcí na tento příspěvek Extrémně rychle ojeté zadní destičky
1 reakcí na tento příspěvek Extrémně rychle ojeté zadní destičky
1 reakcí na tento příspěvek Extrémně rychle ojeté zadní destičky
Naposledy editováno 01.03.2009 20:08:49
1 reakcí na tento příspěvek Extrémně rychle ojeté zadní destičky
hAjPR>Hoši, stav po necelých 40 hodinách a Essoxu...origo destičky na RM125K6...zadek je někde ve větší půlce a předek má tak 30%...je tohle normální? Se divím(e), že to tak drží!
je to dost, měl bys je preventivně vyměnit
Joraell>kdyz hovno jedes nemusis brzdit :)). Neee zalezi na kotouci deskach a podminkach ale i tka me prijde ze uz je to docela DOST
no já si právě taky říkám, že musí problém být ve mně, protože všichni řeší úplně opačnej problém
Tento problém jsem řešil u KX 85, bylo to nataženým třmenem, dosedací plocha třmenu pro destičku nebyla rovnoběžně s rovinou pístku.
Nacrotix, Lada.s: jo, to bude ono.. řešení je asi to zbrousit do roviny, a nebo jestli tam není dost materiálu tak navařit
RadoTP: Taky záleží na kotouči, dozadu se dávají kotouče do bahna, který jsou úplně plný (bez děr a zubů apod) a ty by té životnosti měly prospět.
Ještě můžeš zkusit nový destičky koupit s nějakou směsí do bahna, já jsem měl na DR-Z vepředu SBS Offroad racing a nejen že brzdily líp jak originály ale taky se za 2 sezóny nesjely, i když jsem jezdil jen terén
1 reakcí na tento příspěvek Extrémně rychle ojeté zadní destičky
Podle reakcí místních borců bych to viděl tedy buď na ten plech a nebo si nedávám pozor ve stupačkách a stojím si nějak lehce na brzdě
Každopádně zkusím koupit nějaké ty offroad desky, sundat ten plech a uvidí se co dál
Naposledy editováno 02.03.2009 22:01:30
Ne vážně, já si pamatuju, že na motárdu jsem zadní moc nebrzdil bo jak sem razantněji podřadil a zabral přední brzdou tak šel zadek do smyku sám o sobě bez brzdy. Dokonce jsem jezdil měsíc s roztříštěným palcem pravé nohy a vůbec tu zadní nepoužil. V terénu naopak dost používám zadní, ale zatím mi nějak šíleně nemizí. Taky ten podklad může dělat divy. Si pamatuju, že jsem měl kdysi na kole véčka 2 roky a sjel je na kov jedním sjezdem kde byl písek s blátem. (ano není to zrovna ideál přirovnání)