globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení karburátorů GS 500 E
25.2.2009 v 11:36
Čistil jsem karburátory na GS500E rok 1998 a zjistil jsem že na každý hlavní trysce je jiný číslo a nastavení směsi bylo o půl otáčky taky rozdílný. Je to seškrcená verze na 25kw. Motor ale běhal bez problémů. Nemáte s tim někdo nějaké zkušenosti.

Naposledy editováno 25.02.2009 11:37:44
Předchozí
1 2
Následující

Seřízení karburátorů GS 500 E

25.2.2009 v 20:00 | Nahoru | #1
nech si to seřídit a třeba ještě v tom servisu omrkneš... a rovnou si to nech povolit aby to jelo trochu...

Seřízení karburátorů GS 500 E

25.2.2009 v 22:25 | Nahoru | #2
Do servisu to nedám. Ta mašina šlape takže pokud nikdo neporadí tak to tam dám zpátky. Jen mě to překvapilo tak jsem chtěl vědět jestli se s tim někdo nesetkal.

Seřízení karburátorů GS 500 E

25.2.2009 v 23:05 | Nahoru | #3
Ano, GS500E ma origo na kazdem valci jinou trysku. A to konkretne na neskrcene a nekterych skrcenych verzich 125 na levem valci a 122.5 na pravem valci.
Stahni si odnekud servisni prirucku.

Seřízení karburátorů GS 500 E

27.2.2009 v 23:54 | Nahoru | #4
Nemám s rozborkou kaburátorů vlastní zkušenost. GSko má podtlakové karburátory a myslím si, že tě znovuseřízení a synchronizace po jejich složení nemine. V servisu mi je čistili a následně seřizovali. Není to tak, že je rozhodíš - vyčistíš - složíš a chodí to stejně jako před tím.

...edit písmenko...

Naposledy editováno 27.02.2009 23:54:59

Seřízení karburátorů GS 500 E

28.2.2009 v 00:05 | Nahoru | #5
zdravím zejtra jedu do Sedlčan pro GSo ale pro jiný a taky bude škrcený a ty karburátory mě zajímají

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů GS 500 E

28.2.2009 v 14:34 | Nahoru | #6
ahoj když už sme u tech karburatoru nevíte nekdo kde bych sehnal jehly do mikuni na moji masinu (suzuki gsf 400 bandit 1993) v autorizovanym servise chtej za jednu 500kč což si myslim že je za pitomou jehlu celkem dost.

Seřízení karburátorů GS 500 E

28.2.2009 v 16:55 | Nahoru | #7
Zdravim,
Chlapy prosím vás, jak se doplňuje olej do vidlic, nebo respektive chci je rozebrat jelikoz se mi zda ze slysim při propružení pružiny lehký vrzání, zaroven bych tam dal nějaký tužší olej aby to bylo tvrdší...nevim jak to rozebrat, nebo tušim ale aby na mě něco nevyskočilo...předem díky

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů GS 500 E

28.2.2009 v 23:54 | Nahoru | #8
MartinGS500> GS500E nema podtlakove karburatory, ale rovnotlake karburatory. Pokud rozebral jen vnitrky a nerozpojoval karburatory od sebe, nemusi serizovat synchronizaci. S jehlou nic nedelal pruzinky nenatahoval, plechy nastavujici hladinu benzinu se pri setrnem zachazeni taky neohnou. Zbyvaj jen srouby volnobezne bohatosti. Pokud to neserizoval predtim nekdo jinej, z tovarny to vyjelo se zakladnim nastavenim x otacek pred dorazem.

Na serizeni tech karburatoru nepotrebujes zadny specialni pristroje, bohatost volnobehu upravis podle citu, budiky na synchronizaci ma dnes diky Lujzovi doma kazdej ctvrtej.

Seřízení karburátorů GS 500 E

1.3.2009 v 01:39 | Nahoru | #9
Jen mě zaskočilo že ta tryska je každá jiná. Tim že už je to tak od výroby tenhle problém končí. Ještě mi trochu vrtá hlavou že volnoběžná bohatost byla nastavená na každom karburátoru jinak asi tak o 3/4 otáčky. Zatim jsem to dal tak jak to bylo. A když je mašina pořádně ohřátá vyletí volnoběh nahoru. Nemohlo by to být tim? Ještě teda budu dělat synchronizaci jelikož jsem vloni dělal ventily a neměl jsem možnost jí udělat.

Seřízení karburátorů GS 500 E

1.3.2009 v 08:55 | Nahoru | #10
jeden válec pracuje ve vyžší pracovní teplotě a má chudší směs.
U 4 válce je to standard že prostřední válce mají chudší směs ale u esa nevím proč, nefouká třeba na jeden válec víc než na druhej? není tam nějaký kryt?

Seřízení karburátorů GS 500 E

1.3.2009 v 13:04 | Nahoru | #11
Jurawood> Taky jsem premyslel proc a jedinej logickej duvod dle me muze byt vliv toho ze to ma presazenou kliku o 180*. To znamena ze jeden valec pali uz 180* po druhym a druhej az po 540* po prvnim. Nicmene tak to ma i CB500 a ER5. Netusim jaky maj trysky. Nevim ale jak ta nepravidelnost mimo volnobeh ovlivnuje sani smesy. Moje CB450 ma cepy po 0*, tedy oba valce palej po 360*. Trysky mam stejny.

Seřízení karburátorů GS 500 E

1.3.2009 v 13:42 | Nahoru | #12
Podle mě je to kravina, oba karby jsou otryskované stejně. U modelu 2001+ to vím na 100%.
A karburátory jsou opravdu podtlakové.

(reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E

1.3.2009 v 16:22 | Nahoru | #13
Deadman> Díky, to jsem nevěděl.

Seřízení karburátorů GS 500 E

4.3.2009 v 09:04 | Nahoru | #14
jerzy> Stahni si prirucku a najdi si v ni otryskovani. GS500 2000+ ma mozna lecos jinak nez GS500E do roku 2000. A take si nastuduj teorii. Vsechny karburatory, ve kterych je soupatko zvedano pres membranu podtlakem za soupatkem, pricemz ridic ovlada pouze klapku na konci karburatoru, se nazyvaji rovnotlake, protoze se v nich soupatko zveda tak aby udrzovalo priblizne konstantni podtlak pred skrtici klapkou.
Klasicke soupatkove karburatory maji motorky vyrobene zhruba do konce 70-tych let a 2T motorky dodnes. Jestli ma GS500 ne-E nejakej hybrid, to nevim, ale divil bych se.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E

4.3.2009 v 16:25 | Nahoru | #15

kamil001>ahoj když už sme u tech karburatoru nevíte nekdo kde bych sehnal jehly do mikuni na moji masinu (suzuki gsf 400 bandit 1993) v autorizovanym servise chtej za jednu 500kč což si myslim že je za pitomou jehlu celkem dost.


ahoj tak pls nikdo nevite? :(

Seřízení karburátorů GS 500 E

4.3.2009 v 16:30 | Nahoru | #16
deadman: spatne pochopeni pojmu... nekteri berou jako podtlakove karburatory karburatory se soupatkem ovladanym podtlakem....

proc to ma jiny trysky by me taky zajimalo...

Seřízení karburátorů GS 500 E

4.3.2009 v 18:37 | Nahoru | #17
Deadman>už to assassin vysvětlil za mě, myslel sem to tak jak to napsal. Ale jinak máš pravdu, i v manuálu píšou CV.
A s tryskama je to taky pravda, fakt každá jiná :\

Seřízení karburátorů GS 500 E

4.3.2009 v 19:03 | Nahoru | #18
Divny, moje kdyz byla odskrcovana tak na fakture je tryska 130 - 2x. Takze predpokladam ze v mym GSu jsou obe trysky stejny, teey 130.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E

5.3.2009 v 16:29 | Nahoru | #19

kamil001>kamil001>ahoj když už sme u tech karburatoru nevíte nekdo kde bych sehnal jehly do mikuni na moji masinu (suzuki gsf 400 bandit 1993) v autorizovanym servise chtej za jednu 500kč což si myslim že je za pitomou jehlu celkem dost.
ahoj tak pls nikdo nevite? :(


cus tak když nikdo nevite kde bych je sehnal levneji nevite pls aspon jak je doporučeno mit na jehlach zařezi? ja sem to mel na posledni (na te nejníže) dražce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E

5.3.2009 v 17:00 | Nahoru | #20
kamil001> Ahoj,nejsem si jistý ale na prostředním zářezu,jinak když to máš na posledním,tak máš moc bohatou směs.Proč chceš jiný jehly?Pokud nejsou příliš" vyšoupaný",nebo jinak poškozený.

(reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E

5.3.2009 v 17:10 | Nahoru | #21

sajosa>kamil001> Ahoj,nejsem si jistý ale na prostředním zářezu,jinak když to máš na posledním,tak máš moc bohatou směs.Proč chceš jiný jehly?Pokud nejsou příliš" vyšoupaný",nebo jinak poškozený.


v servisu me rikali ze uz sou dost osoupany a ze me to nepujde pořadne seřídit že mám koupit jiný a pak me to seřiděj.
img0.imgup.eu/P05-03-09_17.jpg][img]http://img0.imgup.eu/P05-03-09_17.jpg[/img
sry foceno mob. ale neco tam vydět je

Seřízení karburátorů GS 500 E

8.3.2009 v 10:26 | Nahoru | #22
hoj sry ze tu zas otravuju ale rači se zeptam než něco skur.. jakej máte názor na clipping the spring (ZKRÁCENÍ PRUŽINY) našel sem na netu takovej článek: Druhou možností jak zrychlit pohyb šoupátka, je změnšit tlak pružiny působící proti pohybu šoupátka. Nazývá se to "clipping the spring" a obnáší to zkrácení pružinky o 2 závity. Tím dosáhneme menší tlak pružinky, a rychlejší odezvu šoupátka.
a docela bych to třeba i udělal ale nejsem si moc jisty jestly nezhoršim chod motorky nebo ji jinak nezničim.
moc díky

Naposledy editováno 10.03.2009 22:48:52

2 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů GS 500 E

11.4.2010 v 22:41 | Nahoru | #23
Zdravim všechny. Potřeboval bych pár rad jak seřídit karbce a volnoběžné ot na mym GS500e.
Když začnu plynule přidávat plyn, asi tak mezi 2000 až 3000 ot se jakoby dusí a pak až vylítne. Dlouho pak trvá než zas ot klesnou. Je to horší dokud se pořádně neprohřeje a to až tak po 30ti km i když jí vždycky před první jízdou necham pár minut klapat aby se ohřála. Kdybyste někdo věděl, budu vděčnej za radu.

(reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E

4.5.2010 v 15:22 | Nahoru | #24
SuzukiQuatro> Tak budeme řešit úplně ten samý problém, když mam nízké otáčky tak mi to chcípá při rozjezdu, musím točit aspon 6000 abych se rozjel, a otáčky mi to při řazení drží pořád nahoře.
Dnes jsem byl v servisu se na to zeptat, chlap povídal že jsou karburátory roze*raný ještě od zimy, že je v benzínu bordel.Jestli jsi nevypouštěl a nenapouštěl komory tak to může být tím, já to vyzkouším o víkendu, dřív se k moto nedostanu.

Seřízení karburátorů GS 500 E

30.5.2010 v 00:57 | Nahoru | #25
Musim se pridat s nazorem ze mi po zime taky moc nesedla. Zjistil jsem ze to bylo mnou a castecne asi tim benzinem po par set kilometrech je zas stejne hodna. Jinak nedavno jsem pujcil moje GSo kamaradovi jenom na projeti a kdyz kolem me projizdel s vytocenym motorem (myslim 7k a vic) a zavrel plyn tak malinko strilela nic prevratnyho, ale bylo to slyset. Nevite cim by to mohlo byt? A hlavne jestli je to neco vaznejsiho at si to jeste neposeru. dik

Seřízení karburátorů GS 500 E

12.6.2010 v 19:46 | Nahoru | #26
[img] pls, tahleta sranda.. To je volnoběžný šroub? Já že totiž měl podobný, snad stejný problém jako SuzukiQuatro, (viz. toto a otočil jsem s tím snad 15x (uvolnil) a je v tom minimální rozdíl. No a nechci s tím točit do aleluja, už tak se mě to zdá dost. Před zimou to jelo krásně, po zimě to začlo dělat tenhle ten bordel a přes servis se mě to rozhodně nechce řešit. (Bych tam s tím snad ani nedojel, jak to kucká a zdechá pokaždé když dýl držím spojku)...

(reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E

29.6.2010 v 12:56 | Nahoru | #27
SuzukiQuatro>
Taky by to mohla delat nejaka membrána co máš nahoře na karburátoru pod víčky...Sundej nádrž a podivej se, ja mam tu vlevo asi už od výroby špatně nasazenou, jak byla natažená tak se protrhla...

Seřízení karburátorů GS 500 E

12.7.2010 v 11:56 | Nahoru | #28
tak jsem další, co má problém (nejen) s volnoběhem. vesměs jsem do karbeců nelezl, protože s motorkama začínám a hovno tomu zatim rozumím,každpádně jedna membrána pod víčkem karburátaru nevypadá zrovna tak, že bych ju označil za dobrou jinak můj problém je v tom, že nefunguje sytič, buď se nechytne vůbec, nebo se chytne až po tom, co trochu víc přidám plyn...volnoběh teď nedrží vůbec,ale to bude asi tím, že jsem kroutil tím šroubem na obrázku výše uvedeným, takže předpokládám, že to bude na seštelování toho volnoběhu. Musím to nějak nastavit,abych byl schopnej s tím dojet alespoň do servisu....:)

Seřízení karburátorů GS 500 E

16.7.2010 v 14:37 | Nahoru | #29
Když točíš tím šroubkem doprava tak přidáváš otáčky volnoběhu. A s mechanikem jsem měl asi 5x rozebrany a složeny karburátory, membrána je vyměněná a pořád to dělá neplechu... Tak sme zjistili že tam mam trysky 37.5 místo 40 co tam mají být, tak v pondělí by měli dojít.

Seřízení karburátorů GS 500 E

19.8.2010 v 08:23 | Nahoru | #30
tak včera jsem konečně sehnal budíky na synchronizaci a dneska po práci se do toho vrhnu.jsem moc zvědavej, jak to dopadne..včera jsem to byl kousek projet, no hrůza a děs jak jsou ty karburátory rozhašený, dostat to do vyšších otáček je docela nadlidskej úkol...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 21 28.4.2024 v 22:24 emánek27
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist