Naposledy editováno 25.02.2009 11:37:44
...edit písmenko...
Naposledy editováno 27.02.2009 23:54:59
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů GS 500 E
Chlapy prosím vás, jak se doplňuje olej do vidlic, nebo respektive chci je rozebrat jelikoz se mi zda ze slysim při propružení pružiny lehký vrzání, zaroven bych tam dal nějaký tužší olej aby to bylo tvrdší...nevim jak to rozebrat, nebo tušim ale aby na mě něco nevyskočilo...předem díky
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů GS 500 E
Na serizeni tech karburatoru nepotrebujes zadny specialni pristroje, bohatost volnobehu upravis podle citu, budiky na synchronizaci ma dnes diky Lujzovi doma kazdej ctvrtej.
Klasicke soupatkove karburatory maji motorky vyrobene zhruba do konce 70-tych let a 2T motorky dodnes. Jestli ma GS500 ne-E nejakej hybrid, to nevim, ale divil bych se.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E
kamil001>ahoj když už sme u tech karburatoru nevíte nekdo kde bych sehnal jehly do mikuni na moji masinu (suzuki gsf 400 bandit 1993) v autorizovanym servise chtej za jednu 500kč což si myslim že je za pitomou jehlu celkem dost.
ahoj tak pls nikdo nevite? :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E
kamil001>kamil001>ahoj když už sme u tech karburatoru nevíte nekdo kde bych sehnal jehly do mikuni na moji masinu (suzuki gsf 400 bandit 1993) v autorizovanym servise chtej za jednu 500kč což si myslim že je za pitomou jehlu celkem dost.
ahoj tak pls nikdo nevite? :(
cus tak když nikdo nevite kde bych je sehnal levneji nevite pls aspon jak je doporučeno mit na jehlach zařezi? ja sem to mel na posledni (na te nejníže) dražce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E
sajosa>kamil001> Ahoj,nejsem si jistý ale na prostředním zářezu,jinak když to máš na posledním,tak máš moc bohatou směs.Proč chceš jiný jehly?Pokud nejsou příliš" vyšoupaný",nebo jinak poškozený.
v servisu me rikali ze uz sou dost osoupany a ze me to nepujde pořadne seřídit že mám koupit jiný a pak me to seřiděj.
img0.imgup.eu/P05-03-09_17.jpg][img]http://img0.imgup.eu/P05-03-09_17.jpg[/img
sry foceno mob. ale neco tam vydět je
a docela bych to třeba i udělal ale nejsem si moc jisty jestly nezhoršim chod motorky nebo ji jinak nezničim.
moc díky
Naposledy editováno 10.03.2009 22:48:52
2 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů GS 500 E
Když začnu plynule přidávat plyn, asi tak mezi 2000 až 3000 ot se jakoby dusí a pak až vylítne. Dlouho pak trvá než zas ot klesnou. Je to horší dokud se pořádně neprohřeje a to až tak po 30ti km i když jí vždycky před první jízdou necham pár minut klapat aby se ohřála. Kdybyste někdo věděl, budu vděčnej za radu.
Dnes jsem byl v servisu se na to zeptat, chlap povídal že jsou karburátory roze*raný ještě od zimy, že je v benzínu bordel.Jestli jsi nevypouštěl a nenapouštěl komory tak to může být tím, já to vyzkouším o víkendu, dřív se k moto nedostanu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 21 | 28.4.2024 v 22:24 emánek27 |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |