Téma: Jakou motorku pro úplného začátečníka?Suzuki GS500
 
22.2.2009 v 11:04
Na jaře si chci dělat řidičák na motorku, potřebovala bych poradit jakou motorku si koupit. Jsem úplný začátečníka proto bych si chtěla nechat poradit od zkušených motorkářek...

Naposledy editováno 08.01.2010 17:10:10

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku pro úplného začátečníka?Suzuki GS500

22.2.2009 v 12:38 | Nahoru | #1
memphis.unv> neříkám, že to nejde, taky jsem tu moji kamarádku posadili po 2 kolečlách na skutru na 350, ale už to bylo složitější a hlavně váha a taky ten došlap. Myslím, že když se něco člověk potřebuje naučit, tak by měl s něčím, co mu to usnadní, tím, že to bude fungovat, tak jak má. Menší motorka, menší váha, lepší ovladatelnost, v dnešním hustém provozu si nemůžeme dovolit, abychom nezvládli nějakou situaci, jen proto, že jsme nedošlápli, že nám to nebrzdilo, tak jak má, s tímhle zkušenosti mám a ať si sáhne do svědomí, každý, kdo něco podobného nezažil(nebo to tvrdí), v podstatě jsem taky začínala na 350, nepočítám začátky na simsonu po nich byla hrozitánsky dlouhá pauza. A musím říct, že jako jawka dobrý, když se něco pokazilo, tak to bylo za pár korun zase hned v provozu, ale nevím, jestli bych jí dnes a hlavně holce, která třeba nemá doma chlapa, který hned přijede, opraví, seštěluje apod. jako měla já,kolikrát jsem dojížděla domů s rozštelovaným zapalováním a ohni z výfuků. No a taky když třeba opravdu někomu není z hůry dáno a učí se po krůčkách, tak by to měl mít co nejjednodušší.

Naposledy editováno 22.02.2009 12:40:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku pro úplného začátečníka?Suzuki GS500

22.2.2009 v 12:57 | Nahoru | #2
moranka> i když třipade je nejenom zasloužilej stroj ale hlavně má pořád co nabídnout, o tomhle jsem vůbec mluvit nechtěl. jde mně o to, že tady plno lidí mluví o tom že se má jít učit na padesátce. Což je podle mě zbytečný a naopak bych řekl že jít se učit na padesátce aby člověk postoupil na vyšší je možná ještě nebezpečnější. když si vzpomenu na ostatní jak radši než aby jim mašina řvala s moc velkým plynem to dusili skoro na volnoběh a mašině se nechtělo, já co jsem jezdil od třetí třídy na fichtlu jsem měl pak v autoškole na dváce pořád v zápěstí ten železnej zvyk plynu co nejvíc a pořádně přepálit přes spojku (jinak fichtl nejel). takže ostatní od těch nesmělejch slabejch krůčků a já jsem se musel zbavovat toho zvyku že to nejede atd. samozřejmě že je to jiný až člověk umí jezdit a sedá na mnohem větší, pokud nemá rozum tak už tenhle strach nemá.
co jsem ale chtěl v tom příspěvku říct bylo to, že bych se vůbec nebál nečeho trošičku silnějšího a přímo bych doporučoval něco jako MZ 250, J350, Honda CBF 250 nebo něco podobnýho. ne padesátku která je naopak nebezpečná, mimo to že je naprosto k hovnu, ne dvácu, to je neperspektivní zbytečnost, hlavně když má pubertu za sebou

(reakce na) Jakou motorku pro úplného začátečníka?Suzuki GS500

23.2.2009 v 11:03 | Nahoru | #3

moranka> .. A musím říct, že jako jawka dobrý, když se něco pokazilo, tak to bylo za pár korun zase hned v provozu, ale nevím, jestli bych jí dnes a hlavně holce, která třeba nemá doma chlapa, který hned přijede, opraví, seštěluje apod. jako měla já,kolikrát jsem dojížděla domů s rozštelovaným zapalováním a ohni z výfuků...



No jestli jawku, tak ale už s bezkontaktním zapalováním. Tímto krokem se jawa zařadila mezi normálně fungující stroje.
To co popisuješ býval hroznej vopruz - každou chvíli seřizovat předstih, odtrh kladívek.. za každej ujetej kilometr deset minut vrtání se v tom.
Jawu doporučuju kvůli ceně - nejdražší jawy jsou za cenu nejlevnějších japonců, to samé platí pro ND. Ale rozhodně bych někomu, koho nebaví se v tom hrabat, nedoporučoval tradiční koncepci motoru.
Minimálně bezkontaktní zapalování, a lépe i s oilmasterem.
Já jsem celou sezonu 08 (první po letech) odjel bez jediného škytnutí nebo náznaku zaváhání stroje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist