Téma: Dynojet kity
 
21.2.2009 v 20:47
Hoj, jaky mate zkusenosti s dynojet kity, popripade s nejakymi ostatnimi.
Dalo by se udelat prepinani map na 450exc...ma to nekdo. Zkusenosti Díííííky

Stage 1 pro 450 exc r.06

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet kity

22.2.2009 v 11:05 | Nahoru | #1
ještě se přiloženým vrtáčkem dělá větší díra skrz šoupátko aspoň tedy u srada.

Zajímalo by mě jak ovlivní pochody v karbecu jiná pružina, to znamená že třeba při polovině chodu klapky už je šoupátko úplně nahoře, nebo naopak je níž než normálně? Nevím ani jestli se kitem hmotnost šoupěte snižuje nebo zvyšuje, každopádně směs se pak doladí jehlou to je jasný...

Já třeba teď přes zimu synchonizoval hmotnosti šoupátek na zdvih, zapojil sem pod membrány hadičky, spojil je redukcí
4do1 a připojoval přes vysavač konstantní podtlaky... ladil sem pomocí amatérské úpravy pružin to aby šly všechny šoupátka v celém rozsahu stejně (zjistil sem že jedno šoupě proti ostatním třem se jakoby trochu zadrhávalo a bylo vždy tak o 10% níže než ostatní] tak jsem ubral asi 1/4 závitu na pružině a chodí už stejně..
Jak je to s těmi sílami pružin, ví to někdo??

Naposledy editováno 22.02.2009 11:06:42

(reakce na) Dynojet kity

22.2.2009 v 11:30 | Nahoru | #2
Jurawood> Pokud s tíám takhle experimentuješ tak jsi větší odborník než ostatní tady...
Čím nižší tuhost pružiny tím bohatší směs. Na B12 jsem pružin měnil za "slabší". Karburátor pak pouští ve všech otáčkách (mimo plný plyn, kdy je to prakticky jenom vo hlavní trysce) více paliva a jde rychleji do otáček.

Pokud jsi synchronizovalkarburátory, tak ty se přeci nastavují na klapkách ne?? Proč šahat do pružin??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist