Vim ze kdyz koupim novou, bude lepsi, a kdyz koupim mladsi, bude lepsi nez stara, to si spocita kazdej.
Chtel bych vedet, o kolik horsi je treba K4, ktery jsou i za 120t Kc se serviskou (udajne) v porovnani s nejetou ZX10 06 (stara skladova zasoba asi?) nebo o kolik prijdu zabavy, kvality, nebo co ja vim co vsechno bude "nizsi" kdyz misto R1 08 (za 190.000,-- bez DPH - pri koupi na firmu) vezmu 1000RR za 130t Kc nebo neco jineho za 140, pricemz stale platim v prvni investivi o 50t Kc mene.
Diky za prinosne prispevky (informace)
Nakonec stejne nejspis bude zalezet na konkretni aktuaůlni nabidce a svezeni co mi sedne, ale nejsem schopnej si to vyndat z hlavy, myslel jsem ze nova je jasna, ale ted mi zase vrta hlavou moznost usetrit 50 nebo 70 tisic... asi si hodim masli brzy z toho... internet mam prolezlej, ceka me danovy priznani... a dalsi veci si a me jiste jeste nekdo vymysli....
Naposledy editováno 19.02.2009 12:14:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
marisekk>Spijker> Řeším hodně podobnej problém a já ti k tomu řeknu asi tohle. Cca. 80% potenciálu těhle mašin jsme víceméně schopni využít asi všichni (rozumněj jako slušně vyježdění jezdci). Těch dalších 10% je pro fajnšmekry a ten zbydek do sta je v podstatě pro závodníky. Zhodnot si na co tu motorku máš, jak jezdíš, kolik toho najezdíš a víceméně kup tu, která bude v nejlepším stavu za rozumnej peníz. Na ten generační pohled mám stejnej názor. V 04 došlo k velký modernizasi v podstatě u všech fabrik a teď je zas docela skok kolem roku 08. Takže cca po 4 letech. Ve finále není špatná volba 1000RR třeba klidně 04-05 za dobrej peníz a změnit převod, kdyby se ti náhodou zdálo, že to nejede /co tady říká každej druhej/. No a nebo nějakou tu 08 ale jak píšeš, je to o 50-80 vejš a zas zůstaň na zemi. Dyt je to jenom motorka, sezonni věc, tak proč do toho cpát zbytečně tolik peněz...
no jasny.. par zubu sem tam... s tim asi nebude problem zalaborovat pri vymene... myslim ze na zacatek bude stacit original prevod... taky potrebuju zkusit jaky to je kdyz tacho stoji na 300 a otackomer jde dal ze jo... no a kdyby se darilo jezdit do mostu atd... tak treba postupem casu ten prevod i zpomalym... ale.. tohle me zatim vubec nepali... me prijde ve srovnani s moji starou GPZ ovladatelna i XX superpták.. takze... ale kdyz uz mam vydavat nejakou vetsi sumu... tak se clovek sanazi zjistit co se da...
Dneska jsem se byl divat vjednom bazaru, meli tam zavrino...
kazdopadne maji i auta.. a byla tam 525TDS 120KW 2003 a meli to bez servisky... (jasne jde zfalsovat - ale pokud promluvis se samotnym servisem, zase se riziko snizuje) ..nicmene... kupovat v bazaru...je asi zbytecnej risk... nejspis si pockam tady v berline nebo okoli az nekdo bude chtit neco prodat, zajedu s nim pekne do d¨servisu kam to dava, at mi reknou co s tim delali, jestli pan nepretahuje...
ach jo to je nemoc... a to skurf pocasi tam venku... sama sul fsude... FUUUU
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35292 | Včera v 21:35 Ghostik |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 57 | 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |