Vim ze kdyz koupim novou, bude lepsi, a kdyz koupim mladsi, bude lepsi nez stara, to si spocita kazdej.
Chtel bych vedet, o kolik horsi je treba K4, ktery jsou i za 120t Kc se serviskou (udajne) v porovnani s nejetou ZX10 06 (stara skladova zasoba asi?) nebo o kolik prijdu zabavy, kvality, nebo co ja vim co vsechno bude "nizsi" kdyz misto R1 08 (za 190.000,-- bez DPH - pri koupi na firmu) vezmu 1000RR za 130t Kc nebo neco jineho za 140, pricemz stale platim v prvni investivi o 50t Kc mene.
Diky za prinosne prispevky (informace)
Nakonec stejne nejspis bude zalezet na konkretni aktuaůlni nabidce a svezeni co mi sedne, ale nejsem schopnej si to vyndat z hlavy, myslel jsem ze nova je jasna, ale ted mi zase vrta hlavou moznost usetrit 50 nebo 70 tisic... asi si hodim masli brzy z toho... internet mam prolezlej, ceka me danovy priznani... a dalsi veci si a me jiste jeste nekdo vymysli....
Naposledy editováno 19.02.2009 12:14:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
Spijker>Bubrak ZX10R>Flyer>Bubrak ZX10R> Blbost! Proč mě teda na té 4 km rovince nefikl???
To nechapu, pro priklad - ja zacnu vic akcelerovat nez Busa tak od 120km/h, ale sice rychleji zvysuju rychlost, ale Busa se furt vzdaluje protoze aktualni rychlost ma jeste vyssi. Nez se rychlost srovna a teprve se zacnes priblizovat, tak to chvili trva. Asi to tady bude podobny. Muzem to nekdy zkusit.
Ja treba nedal 750 K1 do kopce na 700m, ani nahodou, a je to geometrii, z kopce sem ho dal hned od startu a ujizdel. Proste se ZX zveda a nemuzes tomu nalozit na stejnou akceleraci.
tvoje volba je jasna..
proc by se mela R1 rozpadnout? kdybych sel do nove, je z tech za "lepsi" cenu co jsem nasel nejmladsi... vsechny ostatni nejety starsi modely jsou O7 nebo O6 jen R1 je 08, to uz je 16V a radialni sestipistek...
Priznam se ze si myslim, ze notorove budou dostatecny vsechny. Pokud me rovne nekdo na vykon trochu predjede - OK - to snesu. Chel bych jezdit vic zatacky... Kdyby hlavne rovne, beru Hayabusu
R1 nevydrzi hrubsi zachazeni, at uz nejakej stunt nebo lehci bouracku. U ZX ti praskne stupacka, u R1 ti praskne podsedlovej ram (je z horciku). Do zatacek bude zas R1 nebo CBR nejlepsi.
Bubrak ZX10R>Spijker>Bubrak ZX10R>Flyer>Bubrak ZX10R>
R1 nevydrzi hrubsi zachazeni, at uz nejakej stunt nebo lehci bouracku. U ZX ti praskne stupacka, u R1 ti praskne podsedlovej ram (je z horciku). Do zatacek bude zas R1 nebo CBR nejlepsi.
ja bych se priklanel prave k te ovladatelnosti.. ale aby se mi pulka motorky rozlozila jakmile mi spadne ze stojanku to samozrejme nechci...
stale sice nevim co kopupim a jsem moc rad za prispevky... a pokud bych nakonec koupil R1 a upadnul zadek... necham udelat nakladni podsedlovku, jako SJAAK LUCASSEN a konecne budu mit i Enduro ktery trochu jede... :) teda cestovni - samozrejme..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35292 | Včera v 21:35 Ghostik |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 57 | 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |