globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
Chtel bych si koupit mladsi motorku.

Vim ze kdyz koupim novou, bude lepsi, a kdyz koupim mladsi, bude lepsi nez stara, to si spocita kazdej.

Chtel bych vedet, o kolik horsi je treba K4, ktery jsou i za 120t Kc se serviskou (udajne) v porovnani s nejetou ZX10 06 (stara skladova zasoba asi?) nebo o kolik prijdu zabavy, kvality, nebo co ja vim co vsechno bude "nizsi" kdyz misto R1 08 (za 190.000,-- bez DPH - pri koupi na firmu) vezmu 1000RR za 130t Kc nebo neco jineho za 140, pricemz stale platim v prvni investivi o 50t Kc mene.

Diky za prinosne prispevky (informace)

Nakonec stejne nejspis bude zalezet na konkretni aktuaůlni nabidce a svezeni co mi sedne, ale nejsem schopnej si to vyndat z hlavy, myslel jsem ze nova je jasna, ale ted mi zase vrta hlavou moznost usetrit 50 nebo 70 tisic... asi si hodim masli brzy z toho... internet mam prolezlej, ceka me danovy priznani... a dalsi veci si a me jiste jeste nekdo vymysli....


Naposledy editováno 19.02.2009 12:14:18
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

2.3.2009 v 19:42 | Nahoru | #121
pozor u k5-6 je spatnej ram , viz diskuze vedle

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

3.3.2009 v 10:36 | Nahoru | #122

Bubrak ZX10R>pozor u k5-6 je spatnej ram , viz diskuze vedle



u litra nebo u 750?

muzes nahodit link diskuze?

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

3.3.2009 v 21:03 | Nahoru | #123

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

14.4.2009 v 14:55 | Nahoru | #124
R1 2007 - IT ÍÍÍZZ !!!



netvrdim ze nejsiou vostzrejsi nebo v necem jiny litry... ale.... tech 30 km co jsem na tom najel ... pro me fakt husty, jede to jako krava, je to krasne ovladatelny... na bouli se to zvedne i na trojku jen kdyz plynem kviknu... a na ctyrku se to stale jeste mirne zveda... kdybych tomu pomohl vrknutim, aby to nakopla vidle... tak si myslim ze bych sel i vysoko... takhle se proste na 4ku pomalu stale zveda dokud drzis hefta...

na konci cervna bude doma... Tesim se jak babka na duuchod!!!

antracitova seda s cervenejma prouzkama na kolech, vse original

Naposledy editováno 14.04.2009 14:58:22

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

14.4.2009 v 15:27 | Nahoru | #125
Spijker: R1 se zveda na 4ku? To musis vazit tak 200kg ne?

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

14.4.2009 v 15:42 | Nahoru | #126

Bubrak ZX10R>Spijker: R1 se zveda na 4ku? To musis vazit tak 200kg ne?



mirny kopecek a hrboly... podle me tak 10 15 cisel, nejdrive jsem zatahnul, a spadla, takze byla zvedla, tak jsem zatahnul jeste jednou a drzel... a kdyz mi dopadla zpatky (to jsem dojel kluka predemnou co me jako vedl na FJR, tak zacly tak kopat riditka... takze - byla ve vzduchu)

no ale byla to jen zkusebni jizda... pokud se mi to nepodari overit az ji budu mit doma, coz by mohlo znamenat... ze jsem se prepocital pri razeni a bylo tam o kvalt min... (pripoustim ze jsem se mohl splest - ale zatim jsem furt presvedcenej ze jsem radil jak pisu...)

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

14.4.2009 v 15:56 | Nahoru | #127
A kolik vazis? Ja jen, ze R1 07 taha min nez 04 ZX10, overeno nezavisle, navic s tim i koresponduje, ze ma na 1,2,3 omezeny vykon kvuli emisim. Tak se mi to zda divny. Na 4 mozna uz zas trochu treba jede. Kazdopadne at ti jezdi.

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

14.4.2009 v 16:01 | Nahoru | #128
no ja jsem musi vaha, mam mozna 73kg...

vidis o tom snizenym vykonu si nepamatuju ze bychnekde cetl... kazdopadne, pocitove mi neprislo ze by to vadilo, jednak (pokud dobre pocitam kvalty) na dvojku hrabe i kdyz stoji rovne (studena guma? necistota?) a na trojku se podle me zvedala dost ochotne, kdyz jsem chvili podrzel hefta tak se rvala dopredu tak, ze jsem dostal malej strach a pustil, ale mozna jen nezvyk... tedy nejspis, kazdopadne kdyz se ohlidnu, tak me desi, jak na ni budu rychlej, kvuli motoru i kvuli podvozku, je to zvěř... kdyz se netrefim, tak ji jeste vic polozim, nebo si pribrzdim... a ona se mi nerovna... no tech 21 let rozdilu ve vyvoji prinasi spoustu silnych zazitku...

no a me osobne to, ze jede o trochu min, nebo ze je o trochu min ostra nez prvni nova ZX10 je uplne... tam dole... pro me to jede dostatecne, a pak uz to stejne bude o rukach...

APROPOS... co ta tvoje R1? kdy na ni budes pokracovat?

Naposledy editováno 14.04.2009 16:08:02

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

14.4.2009 v 16:10 | Nahoru | #129
Spijker: ja ti to nechtel hanit, ze by to jelo min nez ZX10, jen sem to napsal, ze je mi divny, ze by se prave R1 tak zvedala jak pises, to je samo fuk, ma zas spoustu prednosti, ktery ZX10 chybi ale i par nectnosti, ale nebudu furt nadavat na jiny nez Kawasaki

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

14.4.2009 v 16:33 | Nahoru | #130

Bubrak ZX10R>Spijker: ja ti to nechtel hanit, ze by to jelo min nez ZX10, jen sem to napsal, ze je mi divny, ze by se prave R1 tak zvedala jak pises, to je samo fuk, ma zas spoustu prednosti, ktery ZX10 chybi ale i par nectnosti, ale nebudu furt nadavat na jiny nez Kawasaki



no me to samotnyho prekvapilo... (jedine proto jsem ochotnej pripustit ze jsem se prepocital pri razeni)
kamarad vypravel o ZX10 08 jak ji zkousel a ze prej na dvojku jedine pres spojku a to jeste neochotne... tak jsem mu na to rikal ze mozna to hlida KIMS... ale nevim, pry to pusti kdyz das plnej, tak treba nemel plnej... ale urcite nepridaval mirne..

a ty vase diskuze tady o litrech jsem sledoval, mozna ze se zvedla na 4ku jen diky tomu ze to bylo lehce do kopce a jeste hrboly, ta 3ka, to bylo na takovy bouli na mostku, ale zase opravdu hodne ochtone...

Jinak ja sam nemam porovnani s ostatnima litrama, chtel jsem mladyho litra za rozumny peniz, coz se mi snad relativne podarilo... kdyby vychazela lip kawa, nebo hinda (financne) tak jsem do ni sel...

ale pro sebe jsem bral jako nejdulezitejsi parametr jizdni vlastnosti a to rikaji ze R1 je ovladatelna z japonske 4ky snad nejlip... i kdyz RR prej taky dobry... jenze to bysme zabredavali zase do nekonecny debaty.,.. proste se tahle naskytla a placli jsme si...

to vis, ze mi stale hlavou jeste litaj myslenky co by bylo kdyby kawa honda suza... ale na druhou stranu.. 181k bez naporu 206kg pohotovost... to je proste vice mene porovnatelny, sedel jsem na tom, jel... a mel jsem dobry pocity... takze si pomalu mazu zbytecny otazky z hlavy a prekalibrovavam hlavu na to jak budu s timhle jezdit tak, abych se dycky vratil i s celou motorkou a na ni...

klidne si rejpni... vzdyt jsem te nekolikrat zadal o radu... :) a nakonec si stejne musi clovek vybrat sam a zasolit sam...

no a taky mi jde R1 ke kombineze... a to se vyplati...

Naposledy editováno 14.04.2009 16:37:48

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

14.4.2009 v 17:38 | Nahoru | #131
vsechno jasny

ja mel z R1 co si pamatuju dycky supr pocit na vystave, ze se mi na ni nejlip sedelo snad brzo vytahnu tu 05ku, dneska mi zas vytrhli zub a ted nic moc

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

14.4.2009 v 18:25 | Nahoru | #132
me se zdala hrozne pohodlna jak jsem do toho vlez... ale hned tak po deseti minutach me zacaly bolet palce a pak uz i trochu zapúesti.. :) ale to je nejspis jen zvyk... asi je gpz trochu pohodlnejsi...

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

14.4.2009 v 18:34 | Nahoru | #133
zkus jezdit oprenej brichem o nadrz ve vyssich rychlostech zas loktama o stehna

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

14.4.2009 v 19:31 | Nahoru | #134
nooo.. tak ja to zavedu...
akorat ja nemam bricho... tedy alespon ne poradny...

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

9.9.2009 v 23:10 | Nahoru | #135
tak je doma kotatko... uz jsem s ni i neco najezdil...za dva mesice neco pres 3000 km a super...na ctyrku na zada uz ani ne e.. tak nevim co jsem to delal, asi jsem ty kvalty spatne spocital... a pokud ji nepomuzu, tak moc ochotne na zada nejde... po rovine.. ale zase staci terenni vlna a jde na zada i ve 250 na 5ku...

nakonec to teda byla 07 R1 s 1200 km najetyma... ma nejaky mouchy vizualni, jezdi na Pilot Powerech ale resit ty mouchy nebudu a naopak se kocham, ze sezenu nejaky háky a nez ji nekde rozbiju na origo kapotach, ze bude i na laminaty.. ale zase, tak jak je tak fakt krasne sviti a ja na ni jezdim dost i za tmy atd.. navic bude podzim zima a bude hur... takze bych chtel laminaty ale aby to svitilo a ne jen ´jako petrolejka.. no uvidime, az budu koupit laminaty, i tenhle problem se pak nejak vyresi....

Ale pokud nekdo zna reseni kvalitniho sviceni na laminatech, aniz bych musel davat fšanc origo lampy.budu rad kdyz se podelite...

Naposledy editováno 09.09.2009 23:14:14
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35292 Včera v 21:35 Ghostik
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 57 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1


TOPlist