globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
Chtel bych si koupit mladsi motorku.

Vim ze kdyz koupim novou, bude lepsi, a kdyz koupim mladsi, bude lepsi nez stara, to si spocita kazdej.

Chtel bych vedet, o kolik horsi je treba K4, ktery jsou i za 120t Kc se serviskou (udajne) v porovnani s nejetou ZX10 06 (stara skladova zasoba asi?) nebo o kolik prijdu zabavy, kvality, nebo co ja vim co vsechno bude "nizsi" kdyz misto R1 08 (za 190.000,-- bez DPH - pri koupi na firmu) vezmu 1000RR za 130t Kc nebo neco jineho za 140, pricemz stale platim v prvni investivi o 50t Kc mene.

Diky za prinosne prispevky (informace)

Nakonec stejne nejspis bude zalezet na konkretni aktuaůlni nabidce a svezeni co mi sedne, ale nejsem schopnej si to vyndat z hlavy, myslel jsem ze nova je jasna, ale ted mi zase vrta hlavou moznost usetrit 50 nebo 70 tisic... asi si hodim masli brzy z toho... internet mam prolezlej, ceka me danovy priznani... a dalsi veci si a me jiste jeste nekdo vymysli....


Naposledy editováno 19.02.2009 12:14:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

22.2.2009 v 22:40 | Nahoru | #61

jomoto>0ndras> a ještě jsi zapomněl na rám,kapoty,brzdy a další změny tak tomuhle jestli říkáš stejná



co vsechno se teda zmenilo? mas to v hlave? oproti K1/2 K3/4 a K5/6?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 08:21 | Nahoru | #62

Spijker>jomoto>0ndras> a ještě jsi zapomněl na rám,kapoty,brzdy a další změny tak tomuhle jestli říkáš stejná

co vsechno se teda zmenilo? mas to v hlave? oproti K1/2 K3/4 a K5/6?



Změn bylo moc,ale jako normální člověk kromě vzhledu poznáš HLAVNĚ brzdy - radiální 4pístky s radiální pumpou u K3/4 naučily GSX-R 1000 konečně brzdit

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 09:29 | Nahoru | #63

Camča_v>Spijker>jomoto>0ndras> a ještě jsi zapomněl na rám,kapoty,brzdy a další změny tak tomuhle jestli říkáš stejná

co vsechno se teda zmenilo? mas to v hlave? oproti K1/2 K3/4 a K5/6?

Změn bylo moc,ale jako normální člověk kromě vzhledu poznáš HLAVNĚ brzdy - radiální 4pístky s radiální pumpou u K3/4 naučily GSX-R 1000 konečně brzdit



tak to je rozhodne dobra zprava...

a je fakt ze co fakt vubec nepoznam me tolik nezajima.. ne ze vubec... ale min... a zrovna brzdy asi znat jsou...

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 09:33 | Nahoru | #64
K3/4 je fakt hezká motorka - vo tom žádná.Akorát ten výfuk,no ... musíš nainštálovat yoshimuru trioval,prostě MUSÍŠ!!!!

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 10:06 | Nahoru | #65

Camča_v>K3/4 je fakt hezká motorka - vo tom žádná.Akorát ten výfuk,no ... musíš nainštálovat yoshimuru trioval,prostě MUSÍŠ!!!!



clovece ten trioval... me to jako takovej zazrak neprijde... myslim design... nekde je na ebay kus za 210,-- GBP Me se mnohem vice libi vajgl od RP, treba i dvojtej na jednu stranu... Ale vyfuk musi hlavne fungovat... neni to jen na paradu... takze pokud, vrazim dalsi penize jen do neceho sovedceneho co chodi bez ladeni dalsiho, nebo co nekdo umi za rozum odladit...

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 10:31 | Nahoru | #66
Jasné já chtěl taky na švárovu GSX 1400 yoshku a na konec jsem sehnal za haluz RP a už je tam.Je to krásný a za ušetřený prachy můžeš motorku komplet obout a připravit na sezonu
Stříkačky nejsou na montáž otevřené koncovky tak háklivý,jako karburátorový stroje.Mozek si to přes lambdu - pokud tam je - Dokáže poladit sám.
V podstatě jsem jen upozornil na věc,která K3/4 chybí a chce jen prostě doladit - nic víc

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 10:40 | Nahoru | #67

Camča_v>Jasné já chtěl taky na švárovu GSX 1400 yoshku a na konec jsem sehnal za haluz RP a už je tam.Je to krásný a za ušetřený prachy můžeš motorku komplet obout a připravit na sezonu
Stříkačky nejsou na montáž otevřené koncovky tak háklivý,jako karburátorový stroje.Mozek si to přes lambdu - pokud tam je - Dokáže poladit sám.
V podstatě jsem jen upozornil na věc,která K3/4 chybí a chce jen prostě doladit - nic víc



jasna vec... me se dnes uz ta klasicka roura moc nelibi...

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 10:56 | Nahoru | #68
Za kilo pade máš voňavku - takže je ještě co řešit?

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 12:47 | Nahoru | #69
jeste danovy priznani a dve jiny platby... doufam ze duben - mesic bezpecnosti - bude u me o bezpecnym zvyseni vykonu a ovladatelnosti... a stroju v garazi.. protoze starou kawu si necham..

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 12:49 | Nahoru | #70
No jasně,přece se nezpronevěříš top gunu

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 12:59 | Nahoru | #71

Camča_v>No jasně,přece se nezpronevěříš top gunu



tenhle 1000RX je jina motorka nez mel ten lumpik v topgunu... ma o par koni vic a o dost kilo taky vic... Posledni dobou ale nemuzu myslet na nic jinyho nez na motorky.. co nakonec koupim, za kolik, jak na tom budu jezdit, jestli si rozbiju hubu v moste nebo v brne, jestli nnekam s prospeedem zkusit se povozit s instruktorem takovy ty chujoviny... taky jestli zbyde cas na nejakou turistiku a tisic dalsich veci kolem motorky.... asi se z toho zblaznim jeste driv nez neco doma bude stat

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 13:16 | Nahoru | #72
ku*va ani mi nemluv,takový chvění moc dobře znám

2 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 14:52 | Nahoru | #73
radeji nemluvit....

tohle je horsi nez huceni v klade... s tim se da vyrovnat i vlastnimi silami... ale tohle....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 14:56 | Nahoru | #74
Spijker> To se dá také vyřešit. Auto do auta moto a hurá třeba na Portmario nebo Jerez.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 14:58 | Nahoru | #75

Spijker>radeji nemluvit....

tohle je horsi nez huceni v klade... s tim se da vyrovnat i vlastnimi silami... ale tohle....



tohle vyřešíš vlastními penězi

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 15:00 | Nahoru | #76

pepazdepa-84>Spijker> To se dá také vyřešit. Auto do auta moto a hurá třeba na Portmario nebo Jerez.



jo, to je super reseni..,. ja bych to na svy klidne odjel v teplejch hadrech po ose...

ae umotal jsem se tu v jednom projektu a i kdyz je to prace... muisim se tu drzet... aby bylo za co kupovat hracky...

skoda ze si hracky na sebe neumej vydelavat...

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 15:00 | Nahoru | #77

Camča_v>Spijker>radeji nemluvit....

tohle je horsi nez huceni v klade... s tim se da vyrovnat i vlastnimi silami... ale tohle....

tohle vyřešíš vlastními penězi



to je pro me zacarovanej kruh do jara... mozna do konce jara ...

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 15:07 | Nahoru | #78
Vyčkej,mezi tím krize zažene víc a víc bikerů do úzkých a začnou prodávat za ceny,že koupěchtiví s prachama budou vysmátí.
Nikomu žádnej propad nepřeju,jen konstatuju

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 15:17 | Nahoru | #79

Camča_v>Vyčkej,mezi tím krize zažene víc a víc bikerů do úzkých a začnou prodávat za ceny,že koupěchtiví s prachama budou vysmátí.
Nikomu žádnej propad nepřeju,jen konstatuju



dost možná. ale prodávat se už docela začalo a euráče i doláče letí k výšinám... loňskej podzim byl nejsupr

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 15:25 | Nahoru | #80
Samozřejmě mám na mysli motorky,který už jezdí v tuzemsku.Vo kurzu koruny tu ani nepiš,nebo rozdrtím klávesnici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 15:32 | Nahoru | #81

Camča_v>Vo kurzu koruny tu ani nepiš,nebo rozdrtím klávesnici



To já jsem zas rád, bo jsem na podzim pár motorek nakoupil - např. tu děsnou 1000RR 08 za 190 - a teď chci prodávat...
Kawu 08 za 184, tu si ale nechám

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 15:33 | Nahoru | #82
He hééé,tak to je jasný,když jsi jako obchodník nakoupil ve správnou dobu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 15:43 | Nahoru | #83

Camča_v>He hééé,tak to je jasný,když jsi jako obchodník nakoupil ve správnou dobu.



spíš jsem využil nízkejch cen. ale pravym důvodem bylo, pořádně si projezdit a porovnat tyhle dva špičkový litry společně s mojí K5kou - a vybrat a nechat si tu nejlepší... no a když při tom neproděláš, tím líp, ne?
chceš-li dneska už zapadlý téma, ale moje snad objektivní srovnání:
litry

Naposledy editováno 23.02.2009 15:45:50

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 15:57 | Nahoru | #84
OK,počtu si,dík

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 16:08 | Nahoru | #85

oxygen>Camča_v>Vo kurzu koruny tu ani nepiš,nebo rozdrtím klávesnici

To já jsem zas rád, bo jsem na podzim pár motorek nakoupil - např. tu děsnou 1000RR 08 za 190 - a teď chci prodávat...
Kawu 08 za 184, tu si ale nechám



za kolik co budes prodavat oxy? to CBR treba?

GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 16:15 | Nahoru | #86
CBR je mrdka,to dá ke Káwě jako bonus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 16:16 | Nahoru | #87

NoFear4>oxygen>Camča_v> za kolik co budes prodavat oxy? to CBR treba?



Bohužel Martine:
Street Triple už jde ve středu do Krkonoš (brek brek, fakt snad nejzábavnější bike světa), Cebro chce 100% na jaře David (hned jak prodá svoji K6 750) a Džiksero je zatim do konce března zamluvený za přibližně 149.999,999 Kč...

Naposledy editováno 23.02.2009 16:17:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 16:17 | Nahoru | #88
NoFear4> Ty chceš hondu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 16:19 | Nahoru | #89
oxygen> GSXR 1000 K5 za 150? Pěkná cena

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 16:24 | Nahoru | #90

pepazdepa-84>NoFear4> Ty chceš hondu?



Nechci nic,respektive chci vsechno co je novy.
ted jsem akorat koukal na MCN na netu kde porovnavali v testu novou R1(samozrejme rekli na konec ze je to hodne dobry a brutalni motor)ale vybrali si na to porovnani CBR1000 08(protoze to byla nejplepis motorka minuleho roku)
a ja jim verim...jel jsem se trema seriovkama v moste a podle me ta motorka nesketecne jede(coz se driv u hodny rict nedalo) a i celkove bude fungovat dobre....
klidne bych na tom jezdil...samozrejme aspon po jedne testovaci jizde jestli mi vyhovuje posez a tak...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35292 Včera v 21:35 Ghostik
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 57 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1


TOPlist