Ve 14 jsem začal na fichtlovi asi jako každej.. pak jsem osedlal dvoutaktní 125 enduro a lítal s tím bez papírů po lese nefungoval na tom tachec takže odhadem takových 1000 - 1500 km
Pak jsem si koupil Hondu CBR125R a nalítal na ní 8000 km. Na podzim 2008 jsem si koupil Yamahu FZ6 seškrcenou na 25kW. Sháněl jsem takovou aby nebyla škrcená jen v papírech, ale i v motoru. Povedlo se aspoň to ten borec říkal, že je to i v motoru seškrcený.
Na CBR 125 si myslím že jsem provoz nezdržoval, na okreskách jsem spíš předjížděl a na státních jsem občas někoho zdržoval. Každopádně to nejelo špatně.
Na FZ6 jsem začal jezdit letos na jaře. I když je to zaškrcený dělalo mi 2 týdny problém než jsem si zvykl jak tu motorku správně poslat do zatáčky (přece jenom je rozdíl jezdit se 120kg CBR a nebo 180kg FZ6 ) a ačkoliv je zavřená, tak moje maximálka čítá 192 km/h. Zrychlení je vskutku brutální (3 auta přede mnou nejsou žádnej problém, podřadím vezmu za plyn a už je mám v zrcátkách) a i když si řeknu že pojedu na spotřebu a v klídečku pak někoho předjedu a už mi to nedá a zase ji začnu vytáčet a poslouchat ten krásnej zvuk. Motorky jsou jako drogy. S tím rozdílem že drogy vás zabíjí pomaličku a postupně. Motorky přináší radost, adrenalin, vzrušení, ale jakmile se rohodnou jednou zabít netrvá to rok jako u drog ale desetinu vteřiny a je po všem. A jestli ti nestačí v 19 letech 6-ka která faká 200 (naháč) tak musíš sám uznat , že tii co ti tady doporučují objednat rakev mají pravdu.
Mějte se všichni a hlavně opatrně...bacha s těma "drogama"
Koci>Já teda nemám nalítaný tolik jako fjord, ale moje zkušenosti jsou asi takový:
Ve 14 jsem začal na fichtlovi asi jako každej.. pak jsem osedlal dvoutaktní 125 enduro a lítal s tím bez papírů po lese nefungoval na tom tachec takže odhadem takových 1000 - 1500 km
Pak jsem si koupil Hondu CBR125R a nalítal na ní 8000 km. Na podzim 2008 jsem si koupil Yamahu FZ6 seškrcenou na 25kW. Sháněl jsem takovou aby nebyla škrcená jen v papírech, ale i v motoru. Povedlo se aspoň to ten borec říkal, že je to i v motoru seškrcený.
Na CBR 125 si myslím že jsem provoz nezdržoval, na okreskách jsem spíš předjížděl a na státních jsem občas někoho zdržoval. Každopádně to nejelo špatně.
Na FZ6 jsem začal jezdit letos na jaře. I když je to zaškrcený dělalo mi 2 týdny problém než jsem si zvykl jak tu motorku správně poslat do zatáčky (přece jenom je rozdíl jezdit se 120kg CBR a nebo 180kg FZ6 ) a ačkoliv je zavřená, tak moje maximálka čítá 192 km/h. Zrychlení je vskutku brutální (3 auta přede mnou nejsou žádnej problém, podřadím vezmu za plyn a už je mám v zrcátkách) a i když si řeknu že pojedu na spotřebu a v klídečku pak někoho předjedu a už mi to nedá a zase ji začnu vytáčet a poslouchat ten krásnej zvuk. Motorky jsou jako drogy. S tím rozdílem že drogy vás zabíjí pomaličku a postupně. Motorky přináší radost, adrenalin, vzrušení, ale jakmile se rohodnou jednou zabít netrvá to rok jako u drog ale desetinu vteřiny a je po všem. A jestli ti nestačí v 19 letech 6-ka která faká 200 (naháč) tak musíš sám uznat , že tii co ti tady doporučují objednat rakev mají pravdu.
Mějte se všichni a hlavně opatrně...bacha s těma "drogama"
to ji mas spis otevrenou ne? nedavno tady bylo nekde vlakno kde psali maximalku s 25Kw a kazdy psal nejvic 160