globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ktm neumí vyrobit motorku???
 
7.9.2007 v 15:17
Cau jen se chci zeptat zda jsem jedinej kdop si mysli ze ktm neni schopná vyrobit motorku aby ji nemusela ztahovat zpatky na zarucni opravy????

Kdyz ctu kazdou chvili kdo ma vselijaky problemy porad nejaky stahovaci akce at na tu nebo na jinou!

Prestoze ktm se da rict že vyrabí sportovni motorky myslim ze neni jedina a u jinejch znacek jsem tohle jeste nezažil v takovemhle mnozstvi!pochopim to u prvniho modelu ale u dalsi a dalsi generace a porad se to opakuje dokola!

Nevim nevim no....jen mi to nedalo to sem napsat kdyz v supermotu pisou ze se stahujou vsechny novy adventury a duky-?????

to mi neprijde normalni

1 reakcí na tento příspěvek Ktm neumí vyrobit motorku???

20.9.2007 v 08:27 | Nahoru | #1
climber: to ze v realu neplati zcela uplne ze koeficient treni sem psal... proto sem psal ze to vyjde +- stejne ..... rozhodne neni ta jeho zavislost na hmotnosti vozidla v radech....

pokud beru zjednosdusenej model (zanedbal si odpor vzduchu, tak proc nezanedbat zmeny koef.treni) tak plati co jsem napsal....

to ze by se formule pri 100ce udrzela na strope tunelu.... doporucuju ti oprasit ti znalosti fyziky, tak jak si to doporucil nekomu prede mnou.... kdysi vysla ve speedu fotka kde v aerodynamickem tunelu ktery foukal .... plus minus naky km/h se drzela formule na strope.... takze sem to pocital a vyslo ze je to fake.... takze doporucuju omerit si z obrazku plochu nosnych ploch, klidne uvazuj nakej jo peknej profil s velkym Cy a spocti si jakou rychlosti by ta F1 musela jet aby ty kridla daly vztlakovou silu 5000N ... nebo naopak spocti jaka by byla nosna plocha aby to ve 100ce dalo tenhle vztlak ...

hruby odhad, sportovni letadla budou mit kolem tech 500kg, padovou rychlost kolem te 100ky a porovnej plochu nosnych ploch treba u zlinu 142 vs F1 ........

(reakce na) Ktm neumí vyrobit motorku???

21.9.2007 v 14:16 | Nahoru | #2
assassin>odpor vzduchu pri przdeni ze 100 az 150 u beznych aut je +-stejny jina situace u F1 kde jsem poze poukazal na vseobecne znamou famu . Nejsem zadny expert an F1.Ani nevim ze nekdo doopravdy prilepil F1 ke stropu a pokud vis jak rychle na ni foukaly tak to napis a nemachruj jako pubertak :lol: .
Tvoje analogie s letadlem neni spravna F1 ma podvozek par cisel nad zemi a tam dochazi k vyraznemu "prisati" jiz pri pomerne nizkych rychlostech, jako "letadlo" by musela mit podvozek stejne vysoko jasko letoun kridla nad ranveji ;) .A opacne - kdy by ten tvuj letoun mel spodek kridel par sicel na zemi tak k "vzletnuti" by doslo mnohem drive. Tento tzv. efekt zeme vyuzivaji ekranoplany a samozrejme mnohem znamejsi vznasedla. F1 je takovy antiekranoplan a ta s tim vetrakem antivznasedlo :lol:
Koef. treni neni konstantni pro ruzny povrchy a ruzna auta je jiny a po nalozeni auta taky se zmeni terci pomery tj . onen koef.tr. . .A do zadneho koeficientu nenarves konstrukcni rozdily napr. mezi tuhou napravou terenaku a viceprvkovym nezavislym zavesenim sportaku - proto vse se zkousi a ladi v realu .A proto teoreticke tvrzeni jaka motorka zastavi drive je nesmysl - musi se to vyzkouset :lol: .
Pro mne lehci stroj vzdy vodil a ovladal lepe nez tezsi .LC4 se vodi terenem snaze nez LC8 jeste vetsi kontrolu nabidne EXC450 atd. Na okruhu v Sosnove mnohem snaz zajedu slusny cas na seriove Fieste 1,4( 80koni,1100kg) nez na Audi Q7 (335koni,3200kg). Nizka hmotnost je klicem k uspechu skoro ve vsech motoristyckych sportech a to nejen kvuli lepsimu pomeru vaha/vykon.A podle MatuSe staci na Gold Winga narvat tluste lepive gumy, potunit brzdy a hura na motardove zavody :lol: :lol:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist