Kdyz ctu kazdou chvili kdo ma vselijaky problemy porad nejaky stahovaci akce at na tu nebo na jinou!
Prestoze ktm se da rict že vyrabí sportovni motorky myslim ze neni jedina a u jinejch znacek jsem tohle jeste nezažil v takovemhle mnozstvi!pochopim to u prvniho modelu ale u dalsi a dalsi generace a porad se to opakuje dokola!
Nevim nevim no....jen mi to nedalo to sem napsat kdyz v supermotu pisou ze se stahujou vsechny novy adventury a duky-?????
to mi neprijde normalni
1 reakcí na tento příspěvek Ktm neumí vyrobit motorku???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm neumí vyrobit motorku???
Co je to předimenzovaná brzda?????
To co vysvětlujete je sice ABS,ale pozor nezkracuje vždy brzdnou dráhu,jen umožní při extremním brždění ovládat vozidlo,protože se zablokovanýmy řídícímy koly se prostě nedá řídit.
Všimejte si kolik denně aut nedobrzdí ač mají ABS.Furt nejduležitější na všech vozidlech je řidič(pokud tam vůbec nějakej je). :D :D :D :D :D
Vaclav DR píše: Vespa>A pak jses probudil a sen se rozplynul :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Co je to předimenzovaná brzda?????
to je taka brzda, ktora sa za ziadnych jazdnych podmienok (napr zchadzanie alpskeho passu, nalozene auto, neutral) neprehreje natolko, aby sa jej sucasti dostali mimo pracovnej teploty = neprehreje sa = jej ucinost neklesa.
To co vysvětlujete je sice ABS,ale pozor nezkracuje vždy brzdnou dráhu,jen umožní při extremním brždění ovládat vozidlo,protože se zablokovanýmy řídícímy koly se prostě nedá řídit.
on to myslel tak, ze aj pri narocnych podmienkach (napr ten alpsky pass) je brzda stale schopna zablokovat koleso, t.j. jej brzdny vykon je rovny alebo vyssi vykonu, ktory je pneumatika schopna preniest na cestu, t.j. brzdna draha priamo zavisi od prilnavosti pneumatiky.
Ako som uz pisal, stale su na trhu auta, u ktorych je mozne priviest brzdu do stavu, ked brzdny vykon poklesne natolko, ze brzda nedokaze zablokovat pneumatiku a vtedy je brzdna draha zavisla od vykonu brzd. A kedze k prehriatiu brzd dochadza najme kvoli zvysenej hmotnosti, tak toto je jediny pripad, kedy zvysena hmotnost predlzuje brzdnu drahu. A ked ma auto brzdy, ktora sa za urcitych podmienok stanu neucinne, tak tieto brzdy nazyvame poddimenzovane.
Tymto sa dostavame k zaciatku threadu o brzdach - ci lahsia motorka zastavi na kratsej vzdialenosti ako tazsia. Nezastavi. Nepoznam modernu motorku, ktora by mala poddimenzovane brzdy, takze rozhoducujim parametrom pri brzdeni je typ pouzitej pneumatiky. (pisem rozhodujucim, lebo su tam este dalsie parametre, tie ale neovplyvnuju brzdu drahu natolko ako pneumatika)
Tymto by som rad tento thread o brzdach uzavrel. Ak sa vam to nezda, a neverite meraniam v realnych podmienkach, je to na vas. Ja uz nemam potrebu nikoho presviedcat.
PS: inac s tym abs mas pravdu, hoci situacia sa uz zlepsuje - uz su na trhu auta, kde abs povoli aj urcity preklz kolesa, pretoze ako pisal tusim climber, tak pneumatika ma najlepsi grip pri ciastocnom preklze.
Tvoje analogie s letadlem neni spravna F1 ma podvozek par cisel nad zemi a tam dochazi k vyraznemu "prisati" jiz pri pomerne nizkych rychlostech, jako "letadlo" by musela mit podvozek stejne vysoko jasko letoun kridla nad ranveji ;) .A opacne - kdy by ten tvuj letoun mel spodek kridel par sicel na zemi tak k "vzletnuti" by doslo mnohem drive. Tento tzv. efekt zeme vyuzivaji ekranoplany a samozrejme mnohem znamejsi vznasedla. F1 je takovy antiekranoplan a ta s tim vetrakem antivznasedlo :lol:
Koef. treni neni konstantni pro ruzny povrchy a ruzna auta je jiny a po nalozeni auta taky se zmeni terci pomery tj . onen koef.tr. . .A do zadneho koeficientu nenarves konstrukcni rozdily napr. mezi tuhou napravou terenaku a viceprvkovym nezavislym zavesenim sportaku - proto vse se zkousi a ladi v realu .A proto teoreticke tvrzeni jaka motorka zastavi drive je nesmysl - musi se to vyzkouset :lol: .
Pro mne lehci stroj vzdy vodil a ovladal lepe nez tezsi .LC4 se vodi terenem snaze nez LC8 jeste vetsi kontrolu nabidne EXC450 atd. Na okruhu v Sosnove mnohem snaz zajedu slusny cas na seriove Fieste 1,4( 80koni,1100kg) nez na Audi Q7 (335koni,3200kg). Nizka hmotnost je klicem k uspechu skoro ve vsech motoristyckych sportech a to nejen kvuli lepsimu pomeru vaha/vykon.A podle MatuSe staci na Gold Winga narvat tluste lepive gumy, potunit brzdy a hura na motardove zavody :lol: :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm neumí vyrobit motorku???
jinak ještě bych dodal že ABS rozhodně brzdnou dráhu zkracuje - protože když na to dupneš a kola se zablokují tak se brzdná síla výrazně zhorší, nejen že to je neřiditelný - viz třeba gumovačky - když je zadní kolo utrhlý a roztočený tak ho předek bez problémů udrží
Ale samozřejmě když je řidič dobrej a dokáže ty kola držet na hranici zablokování jen svým umem tak zabrzdí dřív jak s ABS, ale takových co to dokážou v krizový situaci je málo
Skus takovým to způsobem sjet Makov nebo bránisko s autobusem nebo s naklaďákem,pak napiš pocity.
ABS je dobrá pro soupravy a velké vozy ,ale pro motorku se mi to zdá jako zbytečné.
Vono vůbec veškterá elektronika na motorce je jen o problém více. *no* *no*
Zlatý karbce atd. *yes*
Priznavam bez hanby, keby som sadol na beznu motorku s brzdami oddelenymi, rozbijem si hubu pri rovanekj strelbe, aku jazdim s geesom - uz som zabudol jazdit, mam blbuvzdornu motorku, co robi vsetko za mna...ale supersportom dycham v kopcoch na krk, kedy sa mi zachce a to vsetko na rozpoctovych MITASkach...kuva, z toho mam vzdy taku radost, ked na tie gumy taliani cumia a nechapu )))) a ze su to chalani ini strelci!
1 reakcí na tento příspěvek Ktm neumí vyrobit motorku???
1 reakcí na tento příspěvek Ktm neumí vyrobit motorku???
Ja si ale přesto KTM chci koupit a tak shanim materialy co si onich počíst a nemužu se rozhodnout chci motarda přez to nejede vlak, ale 620 ? 640 ? 660?
každa ma něco dosebe cenově se moc neliší ale zajimaji me vlastnosti chtel bych nejaky test neco co mi ukaže jak co fakt jede zatim sem zkoušel 640 problem je v tom že duka a jel čajově nekde sem četl že duk je oproti čistemu motardu jinak lazeny a že teda neni tak ostry nevim?
znamý mel 620 a mel ji poladěnou ja sem nani nejel ale on mi řikal že se z 620 da vyžduchat fakt strašně moc a věřim tomu protože mu to opravdu jelo užasne
660 nikdo v okoli nema a ani sem nani nejel vzhledem k tomu že je nejsilnější tak by mela jet nejlepe a je to ostra verze bez starteru zase ma vyší naroky na vyměny nema zadní stupačky což se semtam hodi tak nevim poradite ? testovali ste to nekdo?
Z toho co můžu posoudit...je KTM promě nejlepší...
Všichni furt hudrujou na to jak se ktmky serou atd..ale kroska dostává záhul jak sfin..a když sem měnil píst po hafo motohodinách .. nebylo na něm nic... tak sem ho tam mohl vklidu nechat...
Ty stahovací akce sou spíše dílem serioznosti firmy než tím, že by jako jediná měla firma KTM tolik zmetků...Pokud yamaha vyrábí tu samou verzi čtyřválce už dvacet let..pak není divu, že jí mají vychytanou...