globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč kupujete silné motorky?
 
17.2.2009 v 23:50
Zdravím vás všechny.
Již nějakou dobu sleduji jak web, tak fórum a poslední dobou mi nedá spát jedna otázka - Proč kupujete silné motorky?

Abych vysvětlil, co mám na mysli... Mám najeto na motorce naprosté minimum a plánuji si koupit tuto nebo příští sezónu nějakou novou motorku. Aktuálně je můj favorit Kawasaki Ninja 250R (rád bych se dočkal nové verze pro rok 2010 s lepší technikou, ale to je asi jen můj vlhký sen, vzhledem k tomu, jak dlouho jim trvalo udělat v. 2008). Mám sice řidičák na A bez omezení (+ několik dalších na dvoustopé stroje ), ale nějak nevidím jediný rozumný důvod, proč kupovat jakoukoliv silnější motorku. Pro mě osobně je takhle silná motorka doslova konečnou - a to jak z ekonomických, tak i legislativních a čistě rozumových důvodů.
Rád bych vás tedy všechny tímto oslovil (především majitele silných supersportů - a z nich ty, kteří nemají možnost jezdit na okruhu) a nechal si vysvětlit, proč vlastníte tak silné stroje?

Z pohledu amatéra: Legislativa je naprosto jednoznačná (50,90,130) a stav většiny komunikací je katastrofální.
K čemu vám tedy je 100 a více koní na zadní gumě? Jak je využijete?
Jaký je rozdíl proti motocyklu, na kterém já plánuji začínat a vlastně i skončit (33 koní, max. rychlost o dost vyšší, než dovoluje zákon)?
Proč vlastnit stroj, co má větší sílu než běžné osobní auto, které i s pupkatou rodinou a psem váží 2 tuny a benzínu sežere méně, oproti vašemu stroji se 200 kily provozní hmotnosti?
Budu rád za každou rozumnou odpověď... Díky.

1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete silné motorky?

24.2.2009 v 15:54 | Nahoru | #1
Podle toho co pises ( Z pohledu amatéra: Legislativa je naprosto jednoznačná (50,90,130) a stav většiny komunikací je katastrofální. ) nechapu proc vlastne jdes do takovyho typu motorky, kdyz to vidis takhle. Ja bych videl jako logicky vyusteni tvoji uvahy cestovni enduro.

(reakce na) Proč kupujete silné motorky?

24.2.2009 v 16:37 | Nahoru | #2
Wiblyz> Však ano, někde v polovině threadu jsem to rozvíjel - rád bych později (po pár letech) přešel na cestovní mašinu, ideálně něco do 500 ccm. To se bohužel nevyrábí, takže v tuhle chvíli by mi z toho vyšel 650 V-Strom.

Ad první motorka: Ono je těžké v 250 kubatuře vybírat. Těch motorek je opravdu minimum a právě ta kategorie, o kterou mám zájem, nemá snad jediného zástupce. Vzhledem k tomu, že chci Japonce, mám na výběr prakticky jen YBF, CBF a Ninju. Choppery/cruisery ani krosky nepočítám, to jde mimo mě.

Naposledy editováno 24.02.2009 16:41:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist