globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CB1000R na začátek ??
16.2.2009 v 18:21
Někdy v roce 98 jsem si udělal řidičák kromě jiného i na velkou mašinu. V autoškole jsem jezdil na nějaké hondě 600. Bohužel okolnosti tomu nechtěli a tak jsme během nasledujících 12 let seděl na mašině jenom párkrát, když mi ji kámoši půjčili. Životní situace tomu nechtěla – rodiče, škola, zaměstnání, přítelkyně, podnikání a tak jsem si z myšlenkou pořízení nějakého stroje moc nepohrával, i když je pravda, že když jsem nějakou tu mašinu viděl, ihned se mi srdce rozbušilo. Myslím si, že za těch 12 let jsem najel opravdu hodně kilometrů, ročně najedu v autě minimálně 50 tisíc. A tak vím co se na českých silnicích děje. Každý den jezdím cca 100km, a potkám velmi mnoho magorů v autech ale i na motorkách. Lidé jezdí bezohledně, neblikají, nepředvídají, ohrožují ostatní. Nechci nějak někoho moralizovat, sám rozhodně nejezdím striktně podle zákonných limitů, avšak jezdím tak, abych nikoho neohrožoval. Minulý rok mi bylo 30, a já jsem ve svém životě najednou našel místo na moji tajnou lásku. Někdy v létě jsem se zamiloval do HONDY CB1000R. Četl jsem tuny motorkářskejch diskusí na téma na čem začít, mluvil jsem s kamarády, kteří motorku mají či měli. Jeden říká, kup si šestku, na litra zapomeň, a další zase říká, klidně vezmi litra, s tvojí postavou (mám přes 100kg a skoro 190), to zvládneš. Nechci nějakou malou mašinu, na které budu vypadat jako vosa na bombónu. Tuto formulaci jsem několikrát četl na nějakých fórech.

Idiotů na silnicích je opravdu hodně, a spíš strach, že zabiju sám sebe, mám strach, že zabije někdo mě. Ano motorka je určitě o mozku. V 18ti se cítíte jako pán světa a potřebujete stále někomu něco dokazovat, případně frajeřit před holkama. Nemáte za sebou žádnou bouračku, žádné krizové situace a nevíte co si můžete dovolit. Ve 30ti však už nějaké zkušenosti máte a je jedno jestli jezdíte plechovkou a nebo na motorce. Hlavně na silnici musí člověk stále předvídat. Očekávám od Vás motorkářů názory, zapomeň na litra, kup si šestku. Avšak budu vděčen za názory, kup si co se ti líbí, není to o síle motorky, je to o mozku a o štěstí, jakého idiota zrovna na silnici potkáte. Mám kamaráda, který si díky idiotovy v autě taky už zajezdí místo motorky jenom na invalidním vozíku. Viděl jsem spousty bouraček ať už v reálu nebo na internetu. Mám za sebou moře krizovek, ze kterých jsem vyvázl díky bohu ze zdravou kůží.

Nechci být nějaký hard-core motorkář. V podstatě chci mít mašinu jenom pro radost. Mám velmi kladný vztah k autům, necítím se motorkářem. Mezi lidmi, kteří řídí auta je spousta idiotů, mezi lidma na motorkách taky. Dokonce si myslím, že mezi motorkáři je více idiotů, než mezi lidmi, řídící auta. Navíc chování některých motorkářů mě i odrazuje od koupi mašiny. Nechci aby mě někdo házel do jednoho pytle z frajírky, kteří jezdí jak magoři ohrožujíc sebe i ostatní. Nechci však motorkáře házet do jednoho pytle, v každém stádu se najdou idioti ale zároveň inteligentní a rozumní lidé.

Vysnil jsem si HONDU CB1000R, líbí se mi strašně moc. Vím toho o ní dost. Shromažďuji o ní informace na svých stránkách www.hondacb1000r.cz. Nechci CB600F, tak se mi nelíbí. Nechci ani například YAMAHU FZ6. Chci prostě HONDU CB1000R. Mám na to??? Myslím že šance jestli se zabiju na šestce a nebo litru je úplně stejná.

Dík za Vaše názory

(reakce na) CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 12:31 | Nahoru | #121
Road_burns> Jen o kousek

(reakce na) CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 12:37 | Nahoru | #122

Road_burns>Bludevil> Absolutní pravdu má jenom bůh a někteří motorkáři, kteří to mají v hlavě srovnaný Pozdravuj tátu, já su bohužel jenom letec-teoretik, tak má můj hlubokej respekt. Stejně se ale těším, že až poletím na dovolenou, tak se ohlásí kapitán a řekne nám, že s tím nikdy neletěl, ale vždycky po tom toužil tak není co řešit, ale hlavně ať se nebojíme, protože to má v hlavě srovnaný a pro začátek poletí jako posranej...



Hezky řečeno.......

CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 13:20 | Nahoru | #123
Moje rada je začít od slabších. Jasně že už nemáš problémy orientovat se v provozu, máš najeto hafo autem, a můžeš se věnovat jenom stroji. Ale to znáš i z auta, že se občas něčeho lekneš, něco honem strhneš atd... pak si jen řekneš "To byl teda debil" a jedeš dál. A tyhle situace se budou dít i na motorce, a pokud budeš mít hodně silnou, tak nesmíš (především v zatáčce) leknutím třeba rychle povolit plyn, nebo přidat - vše budeš muset řešit ve zlomku vteřiny a přitom mít na paměti vlastnosti tak silného stroje. To ale nebude dřív, než se ti jízda na motorce trochu promítne do instinktů, a to můžeš mít srovnaný v hlavě jak chceš, a stejně toho dosáhneš teprve ježděním (to víš sám z auta, kdy jsi konečně přestal myslet na řazení a to všechno a začal jsi za jízdy myslet na svý věci a kousal k tomu bagetu )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 13:46 | Nahoru | #124

Bludevil>mmoul>Road_burns>Jak vyplývá z některých příspěvků, jsou asi stovky aerolinek a vojenských letectev na světě plný idiotů, kteří nutí letecké adepty začínat na slabých jednomotorových hujdách, někdy i na plachťácích, nebo dokonce v trenažérech když by si mohli jenom zjistit, jestli to mají v hlavě srovnaný a posadit je rovnou do F-16 a B-747. Dokonce jsou i tak pitomí, že trvají na přeškolení i jenom při přechodu už hotovýho pilota na novej typ. Tu už je vysloveně šikana, když už prokázali, že řídí mozkem, ne?[/quote

koukám že si přes letectví odborník a v tom případě určitě víš, že za komárů začínali vojenský piloti rovnou na proudovejch L-29. Teď sou praktiky jiný, ale především proto, že se začala brát v úvahu cena paliva, pro informaci spotřeba B737 cca 2 t/h x Z142 40 l/h

litros rulez
Víš jak se říká mluviti stříbro,mlčeti zlato? Popřemýšlej nad tím než opět zas někdy vyplodíš tak nehoráznej kec
Road burns to popsal správně...



Zeptej se nějakýho 50tietýho chlápka, co kdysi lítal na MIG 21, v jaký rakvi v Košicích zacínal lítat, samozřejmě je pravda, že už mohl mít piloťák na malý sráče, ale je spousta takovejch co poprvé seděli v delfínu.

a co se týče postupu od jednoduchého ke složitému, srovnávat éro s motorkou je stejný asi jako srovnat dětskou koloběžku s motorkou. Především v lítání tě zákony nenechaj řídít hned nařvanej B747 s lidma, zato zabít se na motorce můžeš po pár jízdách s instruktorem naprosto legálně ( a znám i spoustu těch co ty jízdy nikdy s instr. nikdy nejeli)

2 road burns: myslím že by ses kolikrát divil, kdo tě veze na dovču do egypta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 13:52 | Nahoru | #125
mmoul> Ehhhmmm mezi námi děvčaty, mrkni se výš, otec je právě přesně to o čem ty teoretizuješ, takže to mám celkem z první ruky. A krmivo různejch mazáků mě nechává chladný. Kdybys viděl jak tvrdá profesionalita a dril byl v Košicích, ani by tě nenapadlo mluvit o tom že je hned frkli na roury

CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 13:57 | Nahoru | #126
Nejlepší motorka je pro tebe ta do který ses zabouchnul... Ostatní se poddá máš věk na rozum. Nejlepší pak bude když ti nějakej biker řekne co a jak popřípadě ukáže. Ostatní se poddá. Hodně štěstí

(reakce na) CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 14:00 | Nahoru | #127
Bludevil> tak si to tak neber, nevím proč se tady hádáme o věci, kterou nikdo z nás nezažil na vlastní kůži kvůli takový píčovině,...ať si koupí klidně 125 nebo fichtla, tam se nemusí bát že mu urve ruce, jen ji bude muset do strmějsích kopců tlačit

1 reakcí na tento příspěvek CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 14:41 | Nahoru | #128
Zdar, musím říct, že jsem na tom byl vloni podobně jako ty. Koupil jsem FZS 600 a letos bych ji nejraději prodal a koupil litra. Jen nevím jak bych to zvládnul rovnou. Těch 9tis. km na šestce asi nebylo k zahození.

CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 22:44 | Nahoru | #129
100 lidí 100 názorů.Jen čas ukáže kdo měl pravdu.Ale život se má prožít a ne prosnít....Takže přeměň sen ve skutečnost.Hodně štěstí!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 23:14 | Nahoru | #130
Já si docela myslím, že tento problém vzniká v komunikaci, kdy někteří jezdinci, kteří už mají něco za sebou a dostanou silnej stroj do krve v klidu poradí nezkušenému začátečníkovi, ať si koupí silný stroj. Zkušený člověk si zvykne a už mu to tak nepřijde, ale asi zapomíná na ty rozdíly, jaké cítil on, když sedlal třeba z MZ na 600ccm nebo tak něco. A že tam ty super rozdily sou. A sem tam ještě přijde taková mystifikace v podobě šťastlivce, kterej na litrovi opravdu začínal, sice si neužil nic moc zábavy, většinou jezdil jako telátko pokakaný, ale s pocitem, že jezdí litra.
Pánové, já mám svoje zkušenosti, vím, že přechod na každý stroj o 100ccm větší mi přišel jako naprostá bomba. Nedovedu si přestavit, jak bych sednul na litra hned.

Navíc mám známého, který přesedlal z jawy 350 na suzuki GS500 a protože si myslel, že už má něco naježděno, tak dvakrát hodil hubu a od té doby motorky nechce vidět. Je to hodně o štěstí, ale v sumě řečeno, nikde, nikdo nedoporučuje začínat na stroji pro zkušené

CB1000R na začátek ??

21.2.2009 v 09:03 | Nahoru | #131
Určitě se to dá zvládnout když člověk myslí hlavou, ale zase pro motocyklově nezkušeného člověka je velkej risk nejen ve výkonu, ale taky v krouťáku i šířce gum, který znesnadňujou ovladatelnost motorky
Můj mnázor že - pokud nemáš v hlavě nasráno a budeš mít aspoň trochu štěstí, tak to zmákneš

CB1000R na začátek ??

21.2.2009 v 09:41 | Nahoru | #132
Já na tvým místě bych začal na něčem slabším třeba Kawa 1000 nebo R1 pyco a teprve pak bych si trouf na Honda CBR1000

CB1000R na začátek ??

21.2.2009 v 10:49 | Nahoru | #133
Nevim co tu resite?? Dyt on chce vlastne auto a tu motorku si musi koupit jenom proto ze nema vatu na nejakeho sportaka na 4 kolech..

"Nechci být nějaký hard-core motorkář. V podstatě chci mít mašinu jenom pro radost. Mám velmi kladný vztah k autům, necítím se motorkářem. Mezi lidmi, kteří řídí auta je spousta idiotů, mezi lidma na motorkách taky. Dokonce si myslím, že mezi motorkáři je více idiotů, než mezi lidmi, řídící auta. Navíc chování některých motorkářů mě i odrazuje od koupi mašiny. Nechci aby mě někdo házel do jednoho pytle z frajírky, kteří jezdí jak magoři ohrožujíc sebe i ostatní."

(reakce na) CB1000R na začátek ??

21.2.2009 v 11:44 | Nahoru | #134

AgentMlicnak>Já si docela myslím, že tento problém vzniká v komunikaci, kdy někteří jezdinci, kteří už mají něco za sebou a dostanou silnej stroj do krve v klidu poradí nezkušenému začátečníkovi, ať si koupí silný stroj. Zkušený člověk si zvykne a už mu to tak nepřijde, ale asi zapomíná na ty rozdíly, jaké cítil on, když sedlal třeba z MZ na 600ccm nebo tak něco. A že tam ty super rozdily sou. A sem tam ještě přijde taková mystifikace v podobě šťastlivce, kterej na litrovi opravdu začínal, sice si neužil nic moc zábavy, většinou jezdil jako telátko pokakaný, ale s pocitem, že jezdí litra.
Pánové, já mám svoje zkušenosti, vím, že přechod na každý stroj o 100ccm větší mi přišel jako naprostá bomba. Nedovedu si přestavit, jak bych sednul na litra hned.

Navíc mám známého, který přesedlal z jawy 350 na suzuki GS500 a protože si myslel, že už má něco naježděno, tak dvakrát hodil hubu a od té doby motorky nechce vidět. Je to hodně o štěstí, ale v sumě řečeno, nikde, nikdo nedoporučuje začínat na stroji pro zkušené



Souhlasím...já sice začínal na VTR, před tím jsem nejel ani na fichtlovi a ridicak nikde (jen me bylo receno, jak se radi a brzdi)..., na rovince se umí rozjet kazdej blbec, ale když se ti ta rychlos za riditky nezdá a vlítneš do zatáčky, na kterou nemas cas se pripravit, tak je to o zivot. Do zatacek jsem postupne pridaval a chtelo to hodne trpelivosti. Ani ted po 25t km si nemyslim, ze si hodne dovolim. Ale masina me bavi, je pohodlna a jak za ni vemu tak to neco udela. Asi jde o to, co kdo chce od motorky. Jestli lezet v zatackach, jezdit po zadnim, zrychlovat apod...Myslím že se mi nikdy nestalo, za bych treba zrychlil z krizovatky do zatacky nejak rychle. Staci poslouchat motor a mit cit. Ale zacatky jsou o to horsi. Je toho hned naraz a muze se cokoliv stat, hlavne v dnesnim provozu...

Osobne musim priznat, ze kdybych zacinal postupne, umim na motorce vic, nez ted a citim se jisteji. Navic se mi respekt zvetsil tim, ze mi behem kratke doby umreli na masine 2 dobri kamaradi z detstvi.

Chce to hodne premyslet a to te zpomaluje. Kdyz mas praxi, tak se s motorkou zjijes snadneji a uzijes si to. Hned ovladat neco tezkyho a nevedet zaklad je pitomost, kterou jsem take udelal a vim o cem mluvim...

CB1000R na začátek ??

21.2.2009 v 12:36 | Nahoru | #135
Santamike>Přesně...to ovládání, padání do zatáček, klopení, to dá chvíli práci se to naučit, ovládat stroj za mokra atd. atd. Rovinka je krásná věc, ale krizovka? To je věc druhá. Mít cit v brzdě, v ruce, v řazení atd...nevím no, podle mě je to nějaká móda kupovat si hned silný stroj. K čemu se ty 600cm kubatury vůbec dělal?Aby člověk věděl, jakou kategorii přeskakuje, když hned začíná na litrovi?Hm...nechápu

CB1000R na začátek ??

21.2.2009 v 17:24 | Nahoru | #136
Myslim si,že když budeš jezdit hlavou tak to zvládneš a co se týka šance na přežití tak nemáš pravdu,litr ti moc chyb neodpustí

1 reakcí na tento příspěvek CB1000R na začátek ??

21.2.2009 v 18:39 | Nahoru | #137
Nevím co tu všichni melete za nesmysly, že na litru se člověk zabije,...to se jako na 600 stát nemůže? Skoro všechny 6 jezdí přes 200 a když se vtýhle rychlosti neco posere, moc šancí na přežití nemáš.

Já osobně mám v ruce radši výkonu přebytek než nedostatek, ale samozřejmě někdo na to může mít názor jiný. Od nikoho sem tu ale ještě neviděl, že by poradil koupit mašinu s ABS, což si myslím je na začátek hodně velká podpora.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??

21.2.2009 v 22:51 | Nahoru | #138
mmoul> A mě se zase líbí, jak někteří co tvrdí "rovnou litra",jsou sami ukázkou toho, že to není dobrý nápad. Protože to vypadá, že nezvládají ani manipulaci s moto. Tak třeba ty. Jaká váha prosím tě? Kolik váží ta tvoje moto? Tak 205 kg? 225kg natankovaných? Moje má 240 s plnou nádrží a nikdy jsem s ní problém neměl. Jestli to nebude tím, že jsem předtím 2 sezóny strávil na lehkém CB500....

CB1000R na začátek ??

21.2.2009 v 23:13 | Nahoru | #139
mmoul>az si tvuj syn bude chtit nekdy koupit motorku, tak mu kup nejdriv 125 ccm a pak hned litra....a nebo rovnou nejakou 1300ccm, kolem 200K, ať má výkonu přebytek

1 reakcí na tento příspěvek CB1000R na začátek ??

22.2.2009 v 01:01 | Nahoru | #140
kup si to, mas na to, budes preci jezdit hlavou ....

ted to reknu mluvou, ktery budes urcite rozumet:

... a mysli na to, az se poseres v zatacce a misto vetsiho naklonu vemes za brzdu a to udelas, to ti rikam pujdes do prdele a zatimco s nejakym mirnejsim sestikilem se ti to stane v padesatce, tak tady budes mit natoceny kilo - kapisto?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??

22.2.2009 v 01:31 | Nahoru | #141

BikeZ>mmoul> A mě se zase líbí, jak někteří co tvrdí "rovnou litra",jsou sami ukázkou toho, že to není dobrý nápad. Protože to vypadá, že nezvládají ani manipulaci s moto. Tak třeba ty. Jaká váha prosím tě? Kolik váží ta tvoje moto? Tak 205 kg? 225kg natankovaných? Moje má 240 s plnou nádrží a nikdy jsem s ní problém neměl. Jestli to nebude tím, že jsem předtím 2 sezóny strávil na lehkém CB500....



Koukám že ty seš zářný příklad postupného přesedlávání, z 500 na 650 to ses určitě hodně zapotil
A s tou manipulací je to asi tak jak píšeš ve svým profilu,...asi si ještě neseděl na pořádný motorce, když můžes o 6 banditovi napsat že je to kus mašiny

A ještě jedna věc, kdyby byly litry o tolik nebezpečnější než šestky, pravděpodobně by jejich užívání bylo ustanoveno nějakým zákonem stejně jako u letadel a ne omezeno pouze věkem, kde mi to dává smysl

CB1000R na začátek ??

22.2.2009 v 03:20 | Nahoru | #142
Kup si to co chces,co se ti libi a udelej si radost chlape,pak uz treba zase budes mit jiny priority a na motorku uz se nedostane Rozum uz na to urcite mas

(reakce na) CB1000R na začátek ??

22.2.2009 v 06:42 | Nahoru | #143

jacobo>... a mysli na to, az se poseres v zatacce a misto vetsiho naklonu vemes za brzdu a to udelas, to ti rikam pujdes do prdele a zatimco s nejakym mirnejsim sestikilem se ti to stane v padesatce, tak tady budes mit natoceny kilo - kapisto?



naprosto přesný

1 reakcí na tento příspěvek CB1000R na začátek ??

22.2.2009 v 11:19 | Nahoru | #144
mas na to urcite, penize
myslis si ze sestka neuveze metrakovyho chlapa?
kdyz uz to vas v hlave srovnany, kup si maximalne sestku!
uvazoval bych na tvem miste o cbf600, nebo o bandasce 650.
motorka neni auto!!!
kdys pujdes do kramu, vyzkousej nejakou sestku.
"neni to o tom co mate ale jak na tom jezdite!"

(reakce na) CB1000R na začátek ??

22.2.2009 v 14:40 | Nahoru | #145
mmoul> Tak při přechodu z 500 na 650 jsem se nezapotil vůbec. Jsou věci, které mám rád pod kontrolou a motorka mezi ně uřčitě patří. Asi patřím mezi ty odpovědnější. Docela mě straší představa, že pojedu s svou manželkou na poklidnou vyjíždku a ze zatáčky se na nás v protisměru vyřítí potící se začátečník na litru, který svou mašinu nezvládá.
Jo a 650 Bandit má většinu dílů shodných s 1250. Na první pohled je nezozeznáš. Takže je opravdu poměrně velký.

CB1000R na začátek ??

22.2.2009 v 20:10 | Nahoru | #146
Klidně si kup litra. Akorát si myslím,že si ho nevychutnáš jako slabší mašinu a budeš s tím trochu zápasit....pokud to teda nedopadne stylem první zatáčka,první strom. M

(reakce na) CB1000R na začátek ??

22.2.2009 v 21:04 | Nahoru | #147

Aďoš>mas na to urcite, penize
myslis si ze sestka neuveze metrakovyho chlapa?
kdyz uz to vas v hlave srovnany, kup si maximalne sestku!
uvazoval bych na tvem miste o cbf600, nebo o bandasce 650.
motorka neni auto!!!
kdys pujdes do kramu, vyzkousej nejakou sestku.
"neni to o tom co mate ale jak na tom jezdite!"



tak tak, bandour 650, nauci se to dostat do ruky, jednou to slozi a kdyz to prezije, at to pristi rok posle do riti a poridi litra ...

fz6n/s, z750 uz jsou motorky, ktery vykon maji, kdyby nekdo chtel rict, ze ne, tak at si nejdriv prepocita vykon/kg svyho auta a pak at kafra

tot muj prispevek do dalsi absurdni diskuze, kdy si zacatecnik zahledeny do designu musi oduvudonit, proc nema smysl kupovat sestku

jinak opet - mozna je to provokace, ale vezmu-li ten dotaz seriozne, tak coolio: fuck-off vsem, kdo ti tu radi, jak ten litr zvladnes, vsem jim bude totalne u riti, jestli to nekde posles na strom - jeste tady padne par kydu, jak sis nabeh, ze sis to poridil

2 reakcí na tento příspěvek CB1000R na začátek ??

24.2.2009 v 12:21 | Nahoru | #148
Jacobo- Tak když nás tak hezky fakuješ, tak ti vzkazuji : polib si prdel.
Myslím, že nikdo tady neradí se zlým úmyslem, aby se nám coolio vysekal.
Kdyby byla otázka zda je lepší začínat postupně odpověděl bych ano - lepší to je.
Ale pokud se někdo ptá, zda jde zvládnout litr jako začátečník - odpovídám také ano, ale jen v případě, že ten člověk splňuje jakési předpoklady. A to je věk, umění se kontrolovat, pud sebezáchovy atd.
Ale co tady píšete za žvásty, že se 600 pojedu do zatáčky 50km/h a s litrem 100km/h to je fakt úplně mimo. Do zatáčky pojedu tak rychle jak chci - to na pravým řidítku je plyn a brzda a tím se reguluje rychlost -pro ty blbější.
BikeZ- ty už jseš úplně vedle. Už jsi někdy viděl se vyřítit někoho ze zatáčky kdo svou mašinu nezvládá. Já spíš vídávám začátečníky na R1 které bych předjel i na MZ 150 a to je právě to čemu se všichni smějí, ale přitom to dělají, tak jak mají. Jedou na silné motorce, ale nepřeceňují své síly.. postupem času zkouší projíždět zatáčku rychleji až už nejedou jak posraní. A nikdo mi nebude tvrdit, že to nejde, jelikož jsem již několik kluků na litrech jezdit naučil. Tak přestaňte závidět, že má prachy na nového litra a sami si jezděte na těch vašich šestikilech.

(reakce na) CB1000R na začátek ??

24.2.2009 v 12:41 | Nahoru | #149
Tomast> po 9000km na sestce budes urcite mistr sveta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??

24.2.2009 v 12:52 | Nahoru | #150
SKY..> Jakej má smysl koupit si silnou mašinu a jezdit na ní jak posranej a ještě s pocitem že když mi jednou ujede ruka bude to konečná? Že se 1000 snadno dostane do mnohem vyšších rychlostí než 600 je prostě fakt a žádný žvásty.





tady jsou 2 grafy Horneta 600 a CBR 1000R. Hornet má ve 4 tis. otáček asi 25 koní, CBR okolo 35. V 5 tis. je to 30 koní vs 50. A v 7 tis. je to 50 vs 95, což už je u Horneta konečná. Tohle všechno se odehrává v rozmezí 3 tis. otáček ve kterejch se běžně jezdí. Hornet se mi zdá pro začátečníka dostatečně silná motorka, osobně myslím že 70 koní bohatě stačí.

Jsou lidi co to zvládnou, i když je v zatáčkách předjede Tatra s pískem i po dvou letech ježdění ale budiž, pokud potřebujou mít ten pocit že krotěj litra ... Ale jsou i lidi co na to doplatili, a já fakt nevím jak můžete s klidným svědomím člověku kterýho vůbec neznáte doporučit tohle na začátek.

Naposledy editováno 24.02.2009 12:54:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Páčky Probrake Honda CB 1000R WildOne 16 3.4.2024 v 23:11 Lbj23
Houpání volnoběhu Honda CB 1000R mik119 7 1.4.2024 v 04:43 PANKY-CB600F
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
přešití sedla na nové motorce Honda CB 1000R JARYN82 17 27.12.2023 v 13:44 Niki76
Jakou motorku si mám vybrat Hondu C... Honda CB 1000R VFR 13 18.12.2023 v 22:12 storeman


TOPlist