globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CB1000R na začátek ??
16.2.2009 v 18:21
Někdy v roce 98 jsem si udělal řidičák kromě jiného i na velkou mašinu. V autoškole jsem jezdil na nějaké hondě 600. Bohužel okolnosti tomu nechtěli a tak jsme během nasledujících 12 let seděl na mašině jenom párkrát, když mi ji kámoši půjčili. Životní situace tomu nechtěla – rodiče, škola, zaměstnání, přítelkyně, podnikání a tak jsem si z myšlenkou pořízení nějakého stroje moc nepohrával, i když je pravda, že když jsem nějakou tu mašinu viděl, ihned se mi srdce rozbušilo. Myslím si, že za těch 12 let jsem najel opravdu hodně kilometrů, ročně najedu v autě minimálně 50 tisíc. A tak vím co se na českých silnicích děje. Každý den jezdím cca 100km, a potkám velmi mnoho magorů v autech ale i na motorkách. Lidé jezdí bezohledně, neblikají, nepředvídají, ohrožují ostatní. Nechci nějak někoho moralizovat, sám rozhodně nejezdím striktně podle zákonných limitů, avšak jezdím tak, abych nikoho neohrožoval. Minulý rok mi bylo 30, a já jsem ve svém životě najednou našel místo na moji tajnou lásku. Někdy v létě jsem se zamiloval do HONDY CB1000R. Četl jsem tuny motorkářskejch diskusí na téma na čem začít, mluvil jsem s kamarády, kteří motorku mají či měli. Jeden říká, kup si šestku, na litra zapomeň, a další zase říká, klidně vezmi litra, s tvojí postavou (mám přes 100kg a skoro 190), to zvládneš. Nechci nějakou malou mašinu, na které budu vypadat jako vosa na bombónu. Tuto formulaci jsem několikrát četl na nějakých fórech.

Idiotů na silnicích je opravdu hodně, a spíš strach, že zabiju sám sebe, mám strach, že zabije někdo mě. Ano motorka je určitě o mozku. V 18ti se cítíte jako pán světa a potřebujete stále někomu něco dokazovat, případně frajeřit před holkama. Nemáte za sebou žádnou bouračku, žádné krizové situace a nevíte co si můžete dovolit. Ve 30ti však už nějaké zkušenosti máte a je jedno jestli jezdíte plechovkou a nebo na motorce. Hlavně na silnici musí člověk stále předvídat. Očekávám od Vás motorkářů názory, zapomeň na litra, kup si šestku. Avšak budu vděčen za názory, kup si co se ti líbí, není to o síle motorky, je to o mozku a o štěstí, jakého idiota zrovna na silnici potkáte. Mám kamaráda, který si díky idiotovy v autě taky už zajezdí místo motorky jenom na invalidním vozíku. Viděl jsem spousty bouraček ať už v reálu nebo na internetu. Mám za sebou moře krizovek, ze kterých jsem vyvázl díky bohu ze zdravou kůží.

Nechci být nějaký hard-core motorkář. V podstatě chci mít mašinu jenom pro radost. Mám velmi kladný vztah k autům, necítím se motorkářem. Mezi lidmi, kteří řídí auta je spousta idiotů, mezi lidma na motorkách taky. Dokonce si myslím, že mezi motorkáři je více idiotů, než mezi lidmi, řídící auta. Navíc chování některých motorkářů mě i odrazuje od koupi mašiny. Nechci aby mě někdo házel do jednoho pytle z frajírky, kteří jezdí jak magoři ohrožujíc sebe i ostatní. Nechci však motorkáře házet do jednoho pytle, v každém stádu se najdou idioti ale zároveň inteligentní a rozumní lidé.

Vysnil jsem si HONDU CB1000R, líbí se mi strašně moc. Vím toho o ní dost. Shromažďuji o ní informace na svých stránkách www.hondacb1000r.cz. Nechci CB600F, tak se mi nelíbí. Nechci ani například YAMAHU FZ6. Chci prostě HONDU CB1000R. Mám na to??? Myslím že šance jestli se zabiju na šestce a nebo litru je úplně stejná.

Dík za Vaše názory

(reakce na) CB1000R na začátek ??

19.2.2009 v 14:00 | Nahoru | #91
No fajn - vy všichni, kdo říkáte, že všechno je jenom v hlavě, mi odpovězte na jednu otázku: Půjčili byste mu na jeden den SVOU motorku?
Přece se o ni nebojíte, je to jen v hlavě, ne?

1 reakcí na tento příspěvek CB1000R na začátek ??

19.2.2009 v 14:35 | Nahoru | #92
Jednoduchá odpověď: jemu ne, protože ho neznám a tudíž nevím co v té hlavě má, ale svého litra jsem půjčil všem svým kamarádům, které jsem na motorce učil a vše dobře dopadlo. Všichni (4) si koupili litry. Zatím si všichni mlaskaj spokojeností.
Moje zkušenost je, že nehody vůbec nesouvisí s obsahem motocyklu, ale vždy tam hrají roli jiné faktory: sjetá guma, úplně nová guma :) , auto z vedlejší, písek - olej na silnici, rychlej do zatáčky atd - ani jednou jsem neslyšel, že se někdo vymáz jen proto, že měl pod zadkem 120 koní a ne 90.
Melete tady píčoviny a podle mě jen ze závisti. Kdybych měl vatu, tak si taky koupim ferrari a nejsem posranej z toho, že to umí jet 350. Prostě se s tím budu pomalu učit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??

19.2.2009 v 14:37 | Nahoru | #93

Berry_MLK>Můj známý byl v situaci přesně jako ty.
Jen je trochu starší, ale konečně si mohl dopřát motorku a vždycky chtěl Suzuki XJR 1300. Takže si jí prostě dopřál.

Jezdil i s paní na pohodu jen bundu a jeany. když chtěl oblékl se do kůže a jel se projet pořádně.

Každopádně i na téhle motorce se dá jet pomalu a normálně.
Je to jen na tobě jak budeš kroutit plynem.

Takže za sebe říkám, pokud je to tvůj sen, kup si ji..

Jinak mám spoustu kamarádů i kolegů z práce co si koupili 6tku a po sezoně jí se ztrátou prodávali. Většinou jim to došlo už v půlce sezony. A neřekl bych že všichni moji přátelé jsou krutostřelci..



Jet na pohodu jenom v džínách a motohadry si brát jenom když chceš kalit? a to si řekneš dopředu, že dneska nebudeš bourat?
ok, jedeš si pohodičku, což ale neznamená, že tě někdo nesejme.

Řeči o prodávání šestek se ztrátou jsou kecy. Sorry, ale jsou. Znám jen pár lidí, kteří svým řidičským uměním přerostli SS 600.

P.S. XJR je YAMAHA!

1 reakcí na tento příspěvek CB1000R na začátek ??

19.2.2009 v 14:47 | Nahoru | #94
Před více jak 30 roky, když jsem začal reálně čučet po mašinách, tak mi táta řekl: " 250 je pro mladýho akorát, 350 je pro dospělýho, půllitr je pro starýho vyježděnýho borce."

A zrovna tehdy Franta Šťastný (to byl jeden takovej uťáplej šmudla z Kochánek) testoval první generaci Hondy GL 1000 Gold Wing v zatáčkách pod Zbořeným Kostelcem mezi Čakovicema a Týncem. Dojel, sundal helmu ze zpocený hlavy a prohlásil: "Jako když letíš na dělový kouli."
Ale on neměl moc najeto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??

19.2.2009 v 15:11 | Nahoru | #95
650ccm>

....ahoj, zcela s tebou souhlasím. Já šel taky z fichtla na 350 a pak díky tátovi na Hondu CB 500, později CX 500, Honda CBR 1000 a teď litrového Fazera. Prostě už jezdím mnoho desítek let a můžu srovnávat. Krutě se dá jet třeba i se starou Jawkou 350 - panelkou, ale ruku na srdce - jen málo kdo to má jak se říká"v ruce". Dnes je 10x násobný provoz a řidičských diletantů mezi auťářema i bikerama je kolem nás jako naseto. Můžeš být Boží fára a mít zlatou ruku,ale když si v nesprávný čas na špatném místě, je zaděláno na průser. Prostě by to chtělo nějaký postup, to rozhodně a když už tedy mocimermo litra bez zkušeností, tak "zavřeného". Každý se s tím musí nějak sžít - to dá rozum...

(reakce na) CB1000R na začátek ??

19.2.2009 v 15:34 | Nahoru | #96
callowsick>

Yamaha.. Sorry

Že jezdil v jeanech je jeho věc. Prostě si jel pohodičku, tak nepovažoval za nutný brát si kůži. Je to jeho zdraví.
Já tim chtěl jen říct, že i na takovým stroji se dá kochat.

A neříkm, že přerostli v řidičském umění přes šestku. Spíš jim v určitých situacích začal chybět výkon, nebo přestávala vyhovovat v jiných směrech. Když by se snažili dostat na její totální hranici, asi by ji sedlali ještě léta.

CB1000R na začátek ??

19.2.2009 v 15:47 | Nahoru | #97
Souhlasim s Berrym. Co tady plácáte o řidičském umění, které přeroste šestku. To přece není důvod proč si to lidi kupujou. Výkonovej potenciál litru využiješ v každé situaci, když se strojem akceleruješ. Tam kde si můj motor spokojeně bručí, kolega s šestkou ji mučí ve 12tisících a to je každej rozjezd od křižovatky. A když jedu do kopce nebo při předjíždění tak nemusim podřazovat jak ve favoritu. Myslím, že je to úplně stejný důvod u moto jako u aut, kde si taky nechci vozit zadek ve fabii 1.2 - jelikož to prostě NEJEDE. Ale mě je to vlastně jedno - kupte si všichni stopětadvacky, aspoň nebude mít litra každej k...t a my budem větší frajeři

(reakce na) CB1000R na začátek ??

19.2.2009 v 15:50 | Nahoru | #98
vanin> ... jsem si to po sobě přečet´ a hned první věta je přepis. Chtěl jsem napsat "nesouhlasím". Jde o to, že tě to stejně bude vždycky svádět za to vzít. Na jakémkoliv litru je všechno podstatně rychlejší. Zkušenosti se nedají koupit a jsou nepřenositelné!!! Kdykoliv tě to může překvapit.
Ještě jeden příměr s min. stoletím. Kdysi jsem jezdil poměrně často. Dalo se jezdit mnohem uvolněněji. Když se chci alespoň trochu slušně projet dneska, nutí mě to vstát za slušného počasí v neděli v 6 ráno, za 3/4 hoďky jsem ready, mám natankováno a v 8 hod. si dávám 10 min.pausu na Skřítku (cca 110 km). Za dopoledne ujedu kolem 330 km a v 11:30 už jsem doma v garáži. Jinak je to prostě téměř o ničem. Tak to je.

CB1000R na začátek ??

19.2.2009 v 15:51 | Nahoru | #99
určitě jdi do toho, taky sem před rokem řešil tenhle problém, kdy sem se "bál" koupit si na začátek litra, nakonec sem nevzal litra, ale bavce 1100 a nemůžu si vůbec stěžovat Zezačátku sem jezdil pomalu, oroštoval to jen na přehledných rovinkách a postupně zrychloval až sem dokázal téměř držet krok s lidma co už to maj trochu v ruce.
Nejde o to kolik ta motorka jede, ale o to co máš v hlavě, prostě když osatní co sou vyježděný jedou pilu, musís si umět říct dost....podívej se na němčoury, každej 60tiletej dědek tam má minimálně 1100 bávo, řeči že musíš začínat na fichtlovi sou kecy

CB1000R na začátek ??

19.2.2009 v 16:08 | Nahoru | #100
Myslim že tvůj náhled na věc je poměrně zdravej a správnej a asi seš už vnitřně stejně rozhodnutej že si tu CB1000R koupíš . Mimochodem je opravdu nádherná.
můj auto - moto život je hodně podobnej tvému akorát sem začal o pár sezon dřív. Do 17ti fichtl pak dlouho nic občas svezení s káošema a ve 26ti sem koupil Bandita 600 S, po dvou sezonách Fároš.
K autum mam taky kladnej vztah ale idiotů za volantem je určitě víc než na moto protože motorkáři maj na rozdíl od plechovkářů ve valné většině ke svým strojům a k ježdění silnej vztah naproti tomu plechovkáři většinou jedou protože musej a jsou nasraný z provozu a špatnech silnic no a když je před zatáčkou nandá mašina berou to zbytečně osobně. Možná že tenhle názor přehodnotíš až začneš jezdit na tom Hornetu.
Ve 30ti už se dá "začít" v podstatě na všem jen nemít v hlavě uplně nasráno..

CB1000R na začátek ??

19.2.2009 v 16:13 | Nahoru | #101
mmoul zapněl dodat na co přesedlal pro letošní sezonu..
R1100S už mu bylo málo.

(reakce na) CB1000R na začátek ??

19.2.2009 v 16:37 | Nahoru | #102

BikeZ>Přečti si tohle:

Tady

a tady

jj přečti si toto protože motorka není jen motor ale i podvozek, brzdy a je to pořádnej kus hmoty co musíš zvládnout, seškrcením posuneš na nižší úrověn motor, ale podvozek furt bude potřebovat zkušenýho jezdce. A věř že jízdní vlastnosti a fyzika auta a motorky je úplně něco jinýho ,takže v podstatě začínáš od nuly. Prostě si kup něco slabšího, pár let na tom jezdi a pak si to možná kup. Do začátku je to sebevražda , ale je to tvůj život a je jen na tobě jak s ním naložíš. Jo řeči typu "na to máš, já na tom taky začínal" je od pár jedinců co měly to štěstí a přežily to. A argument jezdim hlavou je hezkej, ale s na fyziku a reakce to dojem neudělá

Naposledy editováno 19.02.2009 18:57:47

CB1000R na začátek ??

19.2.2009 v 18:05 | Nahoru | #103
no za mých mladých let nikdo na litrovi nezačínal. Nejspíš to asi bude teď tím, že ty motorky jsou vážně hodnější. Tak dělej jak chceš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??

19.2.2009 v 19:17 | Nahoru | #104

SKY..: Jednoduchá odpověď: jemu ne, protože ho neznám a tudíž nevím co v té hlavě má...


Aha, takže motorku bys mu nepůjčil, protože nevíš, co má v hlavě, ale klidně mu doporučíš, ať začne na litru. Výmluvné.

CB1000R na začátek ??

19.2.2009 v 20:15 | Nahoru | #105
mame podovni problem.
Ja chtel bud' BMW F800ST nebo K1200S.
Do konce i Aprilia rs1000.

Na konec koupil Bandit 600S, je fakt ze jsem si myslel ze ty litrovky se daji zvladnout tak i kdyz jsem si koupil B6ku jsem si rikal jenom na jednu sezonu, ale po sezone si rikam je lepsi zacinat na mensi motorku tim siskas lepsi skusenosti ( i kdyz take jsem ridil pujceni motorky).
Jak pises jde o hlava ale i to obcas nepomuze.
Ja bych te doporucil koupit tu CR1000 a nejak omezovat ten plyn :).
Stejne i tak i tak jsme darce organu ;)

CB1000R na začátek ??

19.2.2009 v 20:49 | Nahoru | #106
Cus všichni ve foru a zdar Coolio! Hele je to jasný ten bike pořid,ale jestli nechceš vypadat jak vosička na bonbonu(jak píšeš) tak CB 1000r není zrovna největší bike !! Bude to stejný jak na Hornetovi bo GSR(tedy mluvím o velikosti motorek)jinak kup kup kup ,jestli máš něco v hlavě jak píšeš a já ti věřím(také se snažím )tak NO problemo,moje kamarádka jí má a skvěle si rozumějí!!! Jo kup Bílou ta je nej čau Děčín šády

2 reakcí na tento příspěvek CB1000R na začátek ??

19.2.2009 v 21:40 | Nahoru | #107
Jak vyplývá z některých příspěvků, jsou asi stovky aerolinek a vojenských letectev na světě plný idiotů, kteří nutí letecké adepty začínat na slabých jednomotorových hujdách, někdy i na plachťácích, nebo dokonce v trenažérech když by si mohli jenom zjistit, jestli to mají v hlavě srovnaný a posadit je rovnou do F-16 a B-747. Dokonce jsou i tak pitomí, že trvají na přeškolení i jenom při přechodu už hotovýho pilota na novej typ. Tu už je vysloveně šikana, když už prokázali, že řídí mozkem, ne?

(reakce na) CB1000R na začátek ??

19.2.2009 v 21:59 | Nahoru | #108

Road_burns>Jak vyplývá z některých příspěvků, jsou asi stovky aerolinek a vojenských letectev na světě plný idiotů, kteří nutí letecké adepty začínat na slabých jednomotorových hujdách, někdy i na plachťácích, nebo dokonce v trenažérech když by si mohli jenom zjistit, jestli to mají v hlavě srovnaný a posadit je rovnou do F-16 a B-747. Dokonce jsou i tak pitomí, že trvají na přeškolení i jenom při přechodu už hotovýho pilota na novej typ. Tu už je vysloveně šikana, když už prokázali, že řídí mozkem, ne?


Jj, jsem tu už jednou psal něco podobnýho. Jsou to v těch armádách ale tupci Se jim divím že vůbec dělaj mnohamněsíční testy reflexů atd., když kdyby sáhli mezi motorkáře, kteří se s tím jeden jak druhý rodí, tak tak ušetří

CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 08:51 | Nahoru | #109
bude další vzpomínková jízda?

Naposledy editováno 20.02.2009 09:29:23

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 10:52 | Nahoru | #110
[quote]Road_burns>Jak vyplývá z některých příspěvků, jsou asi stovky aerolinek a vojenských letectev na světě plný idiotů, kteří nutí letecké adepty začínat na slabých jednomotorových hujdách, někdy i na plachťácích, nebo dokonce v trenažérech když by si mohli jenom zjistit, jestli to mají v hlavě srovnaný a posadit je rovnou do F-16 a B-747. Dokonce jsou i tak pitomí, že trvají na přeškolení i jenom při přechodu už hotovýho pilota na novej typ. Tu už je vysloveně šikana, když už prokázali, že řídí mozkem, ne?[/quote

koukám že si přes letectví odborník a v tom případě určitě víš, že za komárů začínali vojenský piloti rovnou na proudovejch L-29. Teď sou praktiky jiný, ale především proto, že se začala brát v úvahu cena paliva, pro informaci spotřeba B737 cca 2 t/h x Z142 40 l/h

litros rulez

CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 11:05 | Nahoru | #111
Ps jestli si to koupíš tak na tom nikoho nevoz jestli se se na to rozsekáš sám a něco se ti stane nebo se zabiješ takje to hrozný, ale ještě horší varianta je kdž někoho povezeš a rozsekáš to zy přežíješ a spojuzdec zařve. znám par lidí co jsem jim to stalo a nikomu bych to nepřal zažit podle toho co mi řikali

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 11:19 | Nahoru | #112
mmoul>mmoul>Za komančů NIKDY žádný pilot nezačínal rovnou na L-29, protože si brali kluky z aeroklubů,kteří začínali na větroních.

(reakce na) CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 11:25 | Nahoru | #113
mmoul> Nemáš pravdu. Začínali na Z142 a to už měli piloťák ze SVAZARMu, nebo vojenský SŠ. Dál: než si sedli do L29, "nalítali" desítky hodin na zemi v PCK. Navíc L29 přece nebyl žádná Hayabusa nebo CB1000R, ale spíš ER5 nebo GS500. A především měli dlouho za sebou instruktora, než je pustili na první sólo - a k tomu se museli nejdřív kvalifikovat.
Lituju, ale zkušenost (výcvik) ničím nenahradíš a postup od jednoduššího ke složitějšímu popsal už Komenský.

yed69>

Naposledy editováno 20.02.2009 11:27:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 11:33 | Nahoru | #114

mmoul>Road_burns>Jak vyplývá z některých příspěvků, jsou asi stovky aerolinek a vojenských letectev na světě plný idiotů, kteří nutí letecké adepty začínat na slabých jednomotorových hujdách, někdy i na plachťácích, nebo dokonce v trenažérech když by si mohli jenom zjistit, jestli to mají v hlavě srovnaný a posadit je rovnou do F-16 a B-747. Dokonce jsou i tak pitomí, že trvají na přeškolení i jenom při přechodu už hotovýho pilota na novej typ. Tu už je vysloveně šikana, když už prokázali, že řídí mozkem, ne?[/quote

koukám že si přes letectví odborník a v tom případě určitě víš, že za komárů začínali vojenský piloti rovnou na proudovejch L-29. Teď sou praktiky jiný, ale především proto, že se začala brát v úvahu cena paliva, pro informaci spotřeba B737 cca 2 t/h x Z142 40 l/h

litros rulez


Víš jak se říká mluviti stříbro,mlčeti zlato? Popřemýšlej nad tím než opět zas někdy vyplodíš tak nehoráznej kec
Road burns to popsal správně...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 11:35 | Nahoru | #115

yed69>mmoul>mmoul>Za komančů NIKDY žádný pilot nezačínal rovnou na L-29, protože si brali kluky z aeroklubů,kteří začínali na větroních.


Taky není tak absolutně pravda, táta je stíhač a pokud vím, tak ve větroni seděl poprvé pro srandu ve 40ceti a taky naposled A nikdy zamlada taky ve svazarmu nebyl... A moc jeho spolužáků ze školy taky ne...

(reakce na) CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 12:04 | Nahoru | #116
Bludevil> Hm, já zase neznám moc těch, kteří by se tam dostali a nebyli předtím ve Svazarmu. Už je to dávno.

(reakce na) CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 12:09 | Nahoru | #117

1100Virago>SKY..: Jednoduchá odpověď: jemu ne, protože ho neznám a tudíž nevím co v té hlavě má...
Aha, takže motorku bys mu nepůjčil, protože nevíš, co má v hlavě, ale klidně mu doporučíš, ať začne na litru. Výmluvné.



Pokud má v hlavě co píše, lze mu litra doporučit.
Co se týče půjčení vlastní motorky, je snad jasné, že by bylo lepší znát ho osobně a vědět jaký je to člověk.

Pokud je jeho odhad na svou osobu správný litra ať si klidně koupí.
To je to co tím chtěl Sky říct.
nevím co je na tom tak výmluvné..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 12:11 | Nahoru | #118
Bludevil> Absolutní pravdu má jenom bůh a někteří motorkáři, kteří to mají v hlavě srovnaný Pozdravuj tátu, já su bohužel jenom letec-teoretik, tak má můj hlubokej respekt. Stejně se ale těším, že až poletím na dovolenou, tak se ohlásí kapitán a řekne nám, že s tím nikdy neletěl, ale vždycky po tom toužil tak není co řešit, ale hlavně ať se nebojíme, protože to má v hlavě srovnaný a pro začátek poletí jako posranej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 12:25 | Nahoru | #119
Road_burns> Tss jakej respekt? Celej život si provozuje koníčka a ještě ho za to armáda těžce platí Ale co bych dal za to prolítat to co on, co si tak matně vzpomínám, tak z proudových: L-29, L-39, mig-21, mig-29, něco na F-16, F-18, Gripenu i Miragi-2000. joo závist je bledá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??

20.2.2009 v 12:30 | Nahoru | #120
Bludevil> Tý voe, to je record A co SR-71? Tu už nestih?

Naposledy editováno 20.02.2009 12:31:58
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Páčky Probrake Honda CB 1000R WildOne 16 3.4.2024 v 23:11 Lbj23
Houpání volnoběhu Honda CB 1000R mik119 7 1.4.2024 v 04:43 PANKY-CB600F
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
přešití sedla na nové motorce Honda CB 1000R JARYN82 17 27.12.2023 v 13:44 Niki76
Jakou motorku si mám vybrat Hondu C... Honda CB 1000R VFR 13 18.12.2023 v 22:12 storeman


TOPlist