Idiotů na silnicích je opravdu hodně, a spíš strach, že zabiju sám sebe, mám strach, že zabije někdo mě. Ano motorka je určitě o mozku. V 18ti se cítíte jako pán světa a potřebujete stále někomu něco dokazovat, případně frajeřit před holkama. Nemáte za sebou žádnou bouračku, žádné krizové situace a nevíte co si můžete dovolit. Ve 30ti však už nějaké zkušenosti máte a je jedno jestli jezdíte plechovkou a nebo na motorce. Hlavně na silnici musí člověk stále předvídat. Očekávám od Vás motorkářů názory, zapomeň na litra, kup si šestku. Avšak budu vděčen za názory, kup si co se ti líbí, není to o síle motorky, je to o mozku a o štěstí, jakého idiota zrovna na silnici potkáte. Mám kamaráda, který si díky idiotovy v autě taky už zajezdí místo motorky jenom na invalidním vozíku. Viděl jsem spousty bouraček ať už v reálu nebo na internetu. Mám za sebou moře krizovek, ze kterých jsem vyvázl díky bohu ze zdravou kůží.
Nechci být nějaký hard-core motorkář. V podstatě chci mít mašinu jenom pro radost. Mám velmi kladný vztah k autům, necítím se motorkářem. Mezi lidmi, kteří řídí auta je spousta idiotů, mezi lidma na motorkách taky. Dokonce si myslím, že mezi motorkáři je více idiotů, než mezi lidmi, řídící auta. Navíc chování některých motorkářů mě i odrazuje od koupi mašiny. Nechci aby mě někdo házel do jednoho pytle z frajírky, kteří jezdí jak magoři ohrožujíc sebe i ostatní. Nechci však motorkáře házet do jednoho pytle, v každém stádu se najdou idioti ale zároveň inteligentní a rozumní lidé.
Vysnil jsem si HONDU CB1000R, líbí se mi strašně moc. Vím toho o ní dost. Shromažďuji o ní informace na svých stránkách www.hondacb1000r.cz. Nechci CB600F, tak se mi nelíbí. Nechci ani například YAMAHU FZ6. Chci prostě HONDU CB1000R. Mám na to??? Myslím že šance jestli se zabiju na šestce a nebo litru je úplně stejná.
Dík za Vaše názory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??
David_900SS>když jsem po 9 letech na dvoutaktech naší největší pýchy strojírenského průmyslu jawa,přesedal na velký motorky, dostal jsem radu "až si začneš myslet že to umíš seskoč z motorky, nameleš si hubu míň než když pojedeš dál" a taky se tak párkráte málem stalo a já na ní vlál jak hadrovej panák, napřed na M600 pak i na 900SS (který má pouhých 69 koní, pro někoho směšných)i letos jsem pár zatáček měl trocha divočejších, najezdil jsem thp sakra málo, příští rok to budu muset dohnat. sranda nastává až na brždění na štěrku , za avií za nepřehlednou zatáčkou či se šprýmaři v TDI kteří nesnesou že někdo dělá něco co nemůžou , .... a spousta dalších, v lepším případě kombinace takovej štěrk za zatáčkou před ní avie za ktreou je TDI šprýmař , ktrerý když zjistí že se je snažíš nějak objet neb nezastavíš ani kdyby čert na koze jezdil tak tě vytlačí protože se přes plnou nepředjíždí to je teprvá zábava .
opatrně ať si tu můžem co nejdýl psát
ja už skoncila s jezdením na silnici, pokud neco zase poridim na jare tak urcite jedine neco na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??
David_900SS>Myska> to se nedivím na silnici je lepší toto
http://image.motortr...mega-cab.jpg [/quote]
to je nerealny auto tu v ČR, ne moc lidi si pri dnešní ceně benzinu dovoli živit auto ktery žere 40L/100,.ale jinak je pekny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??
Myska>to je nerealny auto tu v ČR, ne moc lidi si pri dnešní ceně benzinu dovoli živit auto ktery žere 40L/100,.ale jinak je pekny.
to je nafta
moje auto dokáže taky zbaštil 45l/100km teda na okruhu , na dálnici zatím nejvíce 30 na sto, ale to jsem ho měl druhej den tak jsem se bál
i ty benzíny dávaj spotřebu kolem 15l, vypínají válce o podobný ptákoviny. ještě je tu řešení CNG, v horším případě LPG, CNG jde i do nafťáka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??
David_900SS>to je nafta
moje auto dokáže taky zbaštil 45l/100km teda na okruhu , na dálnici zatím nejvíce 30 na sto, ale to jsem ho měl druhej den tak jsem se bál
i ty benzíny dávaj spotřebu kolem 15l, vypínají válce o podobný ptákoviny. ještě je tu řešení CNG, v horším případě LPG, CNG jde i do nafťáka
nevim nevim....ja bych tu do nej nesla, na bezny provoz to neni, a uz vubec ne s tim zaparkovat treba v Praze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??
potkal jsem to u obchodu , na 5 míst se vešel stačily by i 4
1 reakcí na tento příspěvek CB1000R na začátek ??
Já jsem např. před 15 lety přešel z Jahody 350 přímo na GSX1000R a to už jsem měl pár let naježděno na slabších kubatůrách a byl to skok jako prase. To zrychlení na poprvé bych přirovnal k Enterprise, která jde do warpu . Časem jsem si zvykl a začal opravdu tahat až po 2 sezónách. Jinak to bylo celkem mrdání. Největší změna byla ve stylu řízení na SS oproti naháči. To se řídí úplně jinak. No a teď mám hektolitr, a jsem teprve spokojený s výkonem.
Ty bys měl naháč a ten se opravdu řídí "lehčeji" než SS, tak bych se toho nebál. Prostě jen nebudeš tak agresívní na plynu no.
1 reakcí na tento příspěvek CB1000R na začátek ??
Naposledy editováno 30.10.2020 01:04:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??
Ve finále to ani nebudeš mít kde vytočit (krom rovinky), páč i na jedničku ti to poletí přes 130, spolujezdec komfort nula ... zlatá z750, z tý jsem přesedlával na R1 a zpětně vzato to byla blbost. Prodával jsem tenkrát po třech letech, najeto 6000 a projeb půlka pořizovací ceny (měl jsem ji jako novotu). V létě za horkýho počasí, když ti konečně budou lepit gumy, tak to bude vařit i při průjezdu delší vesnicí pomalu, pokud tam nepojedeš jako hovado ...
teď když bych se měl vrátit, tak bych určitě koukal právě po tý kompromisní kubatuře 700-900 - má to krouťák, svižný až až, everyday biky to jsou ... a rozhodně ne silnice ...
ty supersporty ztrácí na ceně, ztrácí na atraktivitě (nové modely i špičkové jsou snad co dva roky), větší škoda při pádu (jakože spadneš), dražší díly (často je to všechno lehčený materiál, pro začátečníka jenom starosti navíc a vlastně ti to nic nepřinese
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??
Na druhej strane, pokiaľ nie je prerastený, tak si myslím, že 650-ka (veľmi podobný dizajn, podľa mňa ešte o štipku krajší) by mu mohla tiež poslúžiť. Ja tiež jazdievam na 95-koňových motorkách a naozaj si neviem predstaviť, že by som potreboval viac. Problém je, že nie je až tak veľká, vyšším (a možno aj širším) bude nepohodlná.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servisní manuál Honda Honda CB 1000R | TomasRA | 11 | 30.8.2024 v 21:21 MilanR1 |
hákový klíč na napnutí řetězu honda... Honda CB 1000R | gift0910 | 7 | 20.7.2024 v 14:41 lubon |
Quikshifter zkušenosti s řazením Honda CB 1000R | waguz | 0 | 3.7.2024 v 14:30 waguz |
Páčky Probrake Honda CB 1000R | WildOne | 16 | 3.4.2024 v 23:11 Lbj23 |
Houpání volnoběhu Honda CB 1000R | mik119 | 7 | 1.4.2024 v 04:43 PANKY-CB600F |