Momentálně jezdím na RSVéčku ´03, ale rád bych šel do nějakého sportovního naháče s pořádnou dávkou charisma, takže zase Itálie. Nejsem však žádný sváteční jezdec, ročně najezdím okolo 8 tis. km včetně jednoho výletu do Alp. Takže sice chci lakýrku, ale zároveň mašinu, která bude mít určitou spolehlivost. Nejraději bych to TNTčko, ale nerad bych se spálil. Zatím jsem zjistil několik mínusů: 1) Horší zpracování u prvních ročníků (otřepy u plastů, doteď tristní usazení krovky) 2) Poddimenzované kabely k baterce 3) Vzlínání oleje 4) Povolování uchycení alternátoru 5) Dobíjení až při vyšších otáčkách (v létě ve městě možnost vyšťavení baterky). Něco se u novějších ročníků už aspoň trochu zlepšilo. Řekl bych, že všechny tyto věci jde vychytat, ale nevím jestli pak už bude na tu mašinu spoleh. Jako rozumný kompromis mám v záloze S4R Monstra, rozum se mě snaží pořád dokopat k Tuonu, ale to už se mi tak nelíbí. Takže pokud někdo máte nějaké bližší info o TNT, budu moc rád, když dáte vědět. Ale prosím jen k věci, odpovědi typu italskou čínu nebrat, kup si japonskou erjednapyčowoe apod. fackt nee. Díky
Naposledy editováno 19.02.2009 13:28:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
na benelli rally minulý víkend jsem vyzkoušel trek 899 a vůbec se to nedá srovnat - hodně pohodlná motorka bez vibrací s hladkým chodem motoru. vysvětlili mi, jak správně poskládat spojkové lamely. škoda, že to nenaučili taky dovozce do čech, nemusel bych kupovat novou spojku..
servis na nás bohužel nevyšel, měli plno.
návštěva ve výrobně (továrnou bych si to netroufl nazvat) nás trochu překvapila, není mi jasné, do čeho číňani dali ty peníze, protože tam to vidět není.
due 756 bude příští rok, na lince měli předprodukční serii BX, tornado nebude mít nástupce, trh superbiků je údajně téměř na nule (obecně)
honda a yamaha nebudou na EICMA a nakonec moto morini je v krachu
to je tak ve zkratce, co jsem se dozvěděl.
Naposledy editováno 05.10.2009 18:28:54
lichořešnice>Buteo> to, že nešla nastartovat jsem taky zažil, ale po výměně baterky, starteru a oz. kol na volnoběžce je to zcela odstraněno. (vlastní zkušenost a 20K.)asi by se ti vyplatilo zkontrolovat, jestli máš vyměněnou hřídel alternatoru a Z25 oz. kolečko (nová verze má na sobě trojúhelníčky a jde to vidět po sundání víka).
na benelli rally minulý víkend jsem vyzkoušel trek 899 a vůbec se to nedá srovnat - hodně pohodlná motorka bez vibrací s hladkým chodem motoru. vysvětlili mi, jak správně poskládat spojkové lamely. škoda, že to nenaučili taky dovozce do čech, nemusel bych kupovat novou spojku..
servis na nás bohužel nevyšel, měli plno.
návštěva ve výrobně (továrnou bych si to netroufl nazvat) nás trochu překvapila, není mi jasné, do čeho číňani dali ty peníze, protože tam to vidět není.
due 756 bude příští rok, na lince měli předprodukční serii BX, tornado nebude mít nástupce, trh superbiků je údajně téměř na nule (obecně)
honda a yamaha nebudou na EICMA a nakonec moto morini je v krachu
to je tak ve zkratce, co jsem se dozvěděl.
jestli to neni tim,že se v tom sám hrabeš a pak to blbě poskládáš
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
125ccm chopper Cafe racer Cruiser Benelli TNT 1130 Café Racer | bermud86 | 4 | 17.8.2018 v 17:02 bermud86 |
Koupě Benelli TNT 1130 Cafe Racer Benelli TNT 1130 Café Racer | kuzmič | 24 | 28.6.2016 v 08:30 supitarpetr |
saze z výfuku Suzuki GSX-R 750, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR 1... | janyh | 25 | 10.9.2015 v 07:54 FiZzeR |
Viskozita a její změna [1, 2] Triumph Daytona 675, Benelli TNT 1130 Café Racer, Be... | janyh | 50 | 21.11.2012 v 21:38 z-x-r |
barva benelli cafe racer Benelli TNT 1130 Café Racer | romcaholandsko | 13 | 4.8.2012 v 19:38 romcaholandsko |