Momentálně jezdím na RSVéčku ´03, ale rád bych šel do nějakého sportovního naháče s pořádnou dávkou charisma, takže zase Itálie. Nejsem však žádný sváteční jezdec, ročně najezdím okolo 8 tis. km včetně jednoho výletu do Alp. Takže sice chci lakýrku, ale zároveň mašinu, která bude mít určitou spolehlivost. Nejraději bych to TNTčko, ale nerad bych se spálil. Zatím jsem zjistil několik mínusů: 1) Horší zpracování u prvních ročníků (otřepy u plastů, doteď tristní usazení krovky) 2) Poddimenzované kabely k baterce 3) Vzlínání oleje 4) Povolování uchycení alternátoru 5) Dobíjení až při vyšších otáčkách (v létě ve městě možnost vyšťavení baterky). Něco se u novějších ročníků už aspoň trochu zlepšilo. Řekl bych, že všechny tyto věci jde vychytat, ale nevím jestli pak už bude na tu mašinu spoleh. Jako rozumný kompromis mám v záloze S4R Monstra, rozum se mě snaží pořád dokopat k Tuonu, ale to už se mi tak nelíbí. Takže pokud někdo máte nějaké bližší info o TNT, budu moc rád, když dáte vědět. Ale prosím jen k věci, odpovědi typu italskou čínu nebrat, kup si japonskou erjednapyčowoe apod. fackt nee. Díky
Naposledy editováno 19.02.2009 13:28:39
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
letos jsem na TnT najel cca 7000 km, s výletem do Alp. Byl jsem i na okruhu v Brně a musím říct, že mezi 6-9 tis otáčkami je to pěknej mazec, ale to asi všichni víte. Jinak, žádný větší problémy se zatím neobjevily (občas chcípne, rosí olej kolem čidla teploty, zhasíná světlo při spuštění ventilátorů na volnoběh, ventilátory běží v létě téměř pořád - holt daň za efektně umístěný chladiče), spotřeba mezi 7,2 - 8 litry (řekl bych, že čím pomaleji jedu, tím větší spotřeba). Jednou jedinkrát mě vyškolila, když jsem asi půl hoďky pojížděl po městě (samozřejmě pořád se sepnutejma ventilátorama) a zastavil jsem se u pumpy. Natankoval jsem a baterka motorem sotva otočila. Tak jsem si přečetl denní tisk (asi všechny tituly), baterka se vzpamatovala, cvrknul jsem o ni a mohlo se jet. Takže teď tankuju na benínkách při vjezdu do města. Má najeto cca 27 000 a nepozoruju žádný problémy ani se spojkou, ani s motorem. Uvidíme, přes zimu ji chci nechat pořádně zkontrolovat. Co mi vadí, je krátkej kryt řetězu (mám r. 2004), takže po namazání řetězu mám mazivo na vejfuku, podsedlovce (naštěstí mám černý hadry). Dělá to každý mazivo, některý míň některý víc (nejlepší je asi Motul). Takže asi využiju těch karbonovejch doplňků, super tip.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
na benelli rally minulý víkend jsem vyzkoušel trek 899 a vůbec se to nedá srovnat - hodně pohodlná motorka bez vibrací s hladkým chodem motoru. vysvětlili mi, jak správně poskládat spojkové lamely. škoda, že to nenaučili taky dovozce do čech, nemusel bych kupovat novou spojku..
servis na nás bohužel nevyšel, měli plno.
návštěva ve výrobně (továrnou bych si to netroufl nazvat) nás trochu překvapila, není mi jasné, do čeho číňani dali ty peníze, protože tam to vidět není.
due 756 bude příští rok, na lince měli předprodukční serii BX, tornado nebude mít nástupce, trh superbiků je údajně téměř na nule (obecně)
honda a yamaha nebudou na EICMA a nakonec moto morini je v krachu
to je tak ve zkratce, co jsem se dozvěděl.
Naposledy editováno 05.10.2009 18:28:54
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
125ccm chopper Cafe racer Cruiser Benelli TNT 1130 Café Racer | bermud86 | 4 | 17.8.2018 v 17:02 bermud86 |
Koupě Benelli TNT 1130 Cafe Racer Benelli TNT 1130 Café Racer | kuzmič | 24 | 28.6.2016 v 08:30 supitarpetr |
saze z výfuku Suzuki GSX-R 750, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR 1... | janyh | 25 | 10.9.2015 v 07:54 FiZzeR |
Viskozita a její změna [1, 2] Triumph Daytona 675, Benelli TNT 1130 Café Racer, Be... | janyh | 50 | 21.11.2012 v 21:38 z-x-r |
barva benelli cafe racer Benelli TNT 1130 Café Racer | romcaholandsko | 13 | 4.8.2012 v 19:38 romcaholandsko |