globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
16.2.2009 v 13:48
Zdravím. Rozhoduju se mezi těmito dvěma mašinama. Jsem srdcař, a tak bych nejraději Café Racera nebo Sport Evo od Benellky, ale rozum mě pořád drží trochu zpátky. Informací jsem už načerpal docela dost, komplet jsem prolezl fórum zde i něco na Benelliforu. Mám obvolaného Papežíka i hlavního dovozce, Motoarte. Ale rád bych především info od přímých majitelů nebo aspoň od jejich známých, když už jich není tolik. Zatím mám info jen od jednoho mohykána. V databázi jsou tady jen tři, ale bohužel zde moc nechodí, zatím se neozvali.

Momentálně jezdím na RSVéčku ´03, ale rád bych šel do nějakého sportovního naháče s pořádnou dávkou charisma, takže zase Itálie. Nejsem však žádný sváteční jezdec, ročně najezdím okolo 8 tis. km včetně jednoho výletu do Alp. Takže sice chci lakýrku, ale zároveň mašinu, která bude mít určitou spolehlivost. Nejraději bych to TNTčko, ale nerad bych se spálil. Zatím jsem zjistil několik mínusů: 1) Horší zpracování u prvních ročníků (otřepy u plastů, doteď tristní usazení krovky) 2) Poddimenzované kabely k baterce 3) Vzlínání oleje 4) Povolování uchycení alternátoru 5) Dobíjení až při vyšších otáčkách (v létě ve městě možnost vyšťavení baterky). Něco se u novějších ročníků už aspoň trochu zlepšilo. Řekl bych, že všechny tyto věci jde vychytat, ale nevím jestli pak už bude na tu mašinu spoleh. Jako rozumný kompromis mám v záloze S4R Monstra, rozum se mě snaží pořád dokopat k Tuonu, ale to už se mi tak nelíbí. Takže pokud někdo máte nějaké bližší info o TNT, budu moc rád, když dáte vědět. Ale prosím jen k věci, odpovědi typu italskou čínu nebrat, kup si japonskou erjednapyčowoe apod. fackt nee. Díky


Naposledy editováno 19.02.2009 13:28:39

Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

21.2.2009 v 19:42 | Nahoru | #91
samozřejmě, ale není na tomto servru regnutý. moto nová (v záruce) a čtyřikrát během cca 3 měsíců v servise. Teď nevím, co přesně s moto bylo, ale údajně kvůli kravinám (nejspíš pojízdná). nakonec moto vráceno zpět k prodejci a obratem zpět i celá suma peněz..

Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

21.2.2009 v 19:45 | Nahoru | #92
třeba jen měl smůlu na určitý kus, i když, jak jsem psal, 4x je celkem dost..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

21.2.2009 v 20:16 | Nahoru | #93
Pete Biggy> Hele nechci vnucovat svoje názory a postřehy asi o tom víš více když budu šťourat do každé mašiny tak vždycky něco najdu je to asi trošku o tom jestli do něčeho ujedeš nebo ne já si myslim že takovýhle tipy motorek je hodně srdcovej když to budu chtít tak nebudu koukat nalevo na pravo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

21.2.2009 v 20:40 | Nahoru | #94
ozzyn> Určitě kus pravdy na tom je, že je to srdeční záležitost a pak se nedívat doleva doprava. Jsem do Cafáče poblázněný, srdcovka to pro mě je, když uvažuju, že půjdu do nové za 300 talířů. Na spotřebu, servis nehledím, když si koupím opičku, tak musím mít i na banány. Jenomže já nejsem sváteční biker, celkem jezdím, takže potřebuju zároveň i motorku, která bude sloužit. Ideální volba by byla mít Cafáče a druhou motorku jako provozní, TNTčko vytáhnout jen ve sváteční dny. To v mém případě ovšem nehrozí.
Ano u každé motorky něco najdeš, když se začneš šťourat, jenomže u toho TNTčka toho je trošku víc. Vem si kolik jich je a kolik nespokojených majitelů. Celkem drsný poměr. Je to holt na zvážení, buď to risknout nebo nee.

Naposledy editováno 21.02.2009 20:41:02

(reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

21.2.2009 v 20:55 | Nahoru | #95
Pete Biggy> Souhlasím ten pohled na to mám asi stejný jinak to moto robert jsem sprznil zatím čus už mě vyhazujou deti mám tady totiž tři baby

2 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

27.2.2009 v 10:11 | Nahoru | #96
Tak to vypadá, že srdce zvítězí a přece jen začnu poslouchat jeden z nej songů od AC/DC V neděli ještě budu mluvit s jedním z majitelů Cafáče, ale ten mi to spíše posvětí, pač je to jeden z těch, co měl šťastnou ruku. Má ho dva roky, naj. 16 tis. km (což je těch mých 8/rok) a prý bez větších problémů. O moc víc info už nejspíš neposbírám a už mi i napsal jeden majitel: "Takovou výstupní kontrolu jako u tebe nemá ta mašina ani z fabriky" Jinak nejspíš dovoz z Británie, tam se nechá koupit zánovní kousek za "rozumné peníz". Tady mám možnost koupit fungláče za 300 kolíků nebo 290 na úvěr, což se stejně ještě o dost víc přeplatí že. A to už poněkud darda. Na druhou stranu se je třeba dívat, že to je motorka už na dlouho, neřku-li na furt. Pokud se to teda nebude totálně sypat. Časem se k ní ještě přikoupí jedna provozní máša a hotovo šmytec

(reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

27.2.2009 v 10:51 | Nahoru | #97
Pete Biggy> Nářez, přeju Ti ať Ti to vyjde a těším se na objektivní dojmy majitele

(reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

27.2.2009 v 14:04 | Nahoru | #98
Pete Biggy> tak teda přeju šťastnou ruku a o to víc se těším na tu jarní jízdu

Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

27.2.2009 v 14:06 | Nahoru | #99
dojemný happy end :)

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

27.2.2009 v 16:40 | Nahoru | #100
tak preju at mas stastnou ruku

jeden ex-demo Cafac

Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

27.2.2009 v 16:48 | Nahoru | #101
Z italů jedině Aprilia.

(reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

28.2.2009 v 14:16 | Nahoru | #102
Londoner> No vím, tento web znám. Proto taky vím, že tam je ještě jedna mnohem zajímavější, prakticky skoro nejetá a cena úplně jinde. Až podezřele nízká. Jenomže už nejspíš nebude. Já už jsem zadal dovozci mou poptávku, dal jsem mu pár tipů a jinak ať se stará sám. Jde o Frankiemoto, neznáte je někdo? Kluci vypadají seriózně, ale kdyby s nimi měl někdo přeci jen konkrétní zkušenost, budu rád za info.

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

28.2.2009 v 18:35 | Nahoru | #103
A co tohle?

(reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

28.2.2009 v 20:18 | Nahoru | #104
hansell> Na tu jsem se byl už dvakrát podívat. Byla by za solidní peníz, celkem o dost jiný než je ještě na těch stránkách. Po technické stránce bude asi zachovalá, ale má bohužel kosmetické vady. Bouraná není, to jsem si komplet prošel, ale spadla na obě strany. Jednou jí majitel postavil do měkkého, probořil se stojánek a žuhla a podruhé ho převážila v garáži. Teda údajně. Ale celkem by to odpovídalo, je mi to celkem i jedno jak to bylo, pro mě je důležité, že to nebylo bourané. Jde tam o podřené oba boční plasty u ventilátoru, jedno zrcátko, spodní lakovaný plast apod...Dalo by se to dát do cajku, ale už to není ono. Je to jak zánovní motorka s kosmetickýma vadama. Nechávám si ji v záloze, ale raději bych nějakou opravdovou voňavku....

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

5.3.2009 v 22:34 | Nahoru | #105
TNT - od vyroby se měnily brzdový hadice - dřeli . pak tu mame stalý chyby elektroniky , jenom to víko co teče jsem dělal dvakrát ,a když prolíná mezi carterama a volaš do beneli na reklamaci tak ti řeknou to je normální tak si to rozpul a přetěsni , no ne že by to nešlo , ale dostaneš za to malo hodin a ještě proč řešit něco v dílně co ma byt ok od výroby. prostě jsme přestali beneli prodávat a přerušili veškerý styky , je to krám postavenej horkou jehlou a naprosto nažraným konstruktérem ------zlatá ducati tam aspoň ví co dělají

Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

5.3.2009 v 22:48 | Nahoru | #106
Hele nevim jeslti to tady nekde nepadlo (cely sem to necet) ale Super Duke by se do tvyho vyberu mohl taky hodit. Charisma mu urcite nechybi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

6.3.2009 v 07:31 | Nahoru | #107
mick-yzf> No o tom cos napsal samozřejmě vím. Ale teď už to mají u nových kusů přetěsněné (a u starší motorky to už taky bude, pač to musel řešit předchozí majitel) a hadice už jsou rovněž OK. Dál je třeba kontrolovat ještě alternátor. Spíš mi jde o tu elektriku. Z té mám celkem vítr. Ale už mám reference od tří spokojených majitelů, kteří by neměnili....
To, že to měli zpočátku "sešité horkou jehlou", je pravda. Ale co se dalo už celkem vyřešili, i zpracování se určitě zlepšilo. Spolehlivost Japonců nebo i Ducárny to ale každopádně mít ještě nebude. Je to prostě buď a nebo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

6.3.2009 v 12:06 | Nahoru | #108
Pete Biggy> no tak ti přeji aspoň hodně štěstí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

6.3.2009 v 13:48 | Nahoru | #109
mick-yzf> Jo dík, nejprve musím ještě prodat svoje RSVéčko. Celou dobu jsem ho držel kámošovi, co porád chodil a fňukal ať mu ho prodám a teď, když už došlo na lámání chleba a opravdu jsem se rozhodl ho prodat, tak couvnul. Že mu to doma nepovolí a blablabla.... No škoda mluvit, nas.al mě. Teď se ještě moc nehýbe trh a navíc ji nehodlám dát za pár šlupů, co se tu prodává kdejaká dovezená skládačka. Takže myslím, že to tak hned nebude.
Jinak ty děláš v D-motu? Jestli jo, tak právě od vás jsem dostal kontakt na jednoho z těch spokojených majitelů Cafáče.

(reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

8.3.2009 v 01:43 | Nahoru | #110
Pete Biggy> nene v D-motu ne , dělam v TSS- technical sports v české u brna

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

6.4.2009 v 17:14 | Nahoru | #111
Zdravím,

nevím ,jestli už si se rozhodl. Jezdím na TNT Sport Evu. Koupil jsem ježděné od dovozce s plnou zárukou v únoru 2008. Měla najeto cca 4.000 km a do podzimu jsem zvládl pře 13.000 km (je v tom 1 x Itálie přes Alpy). Dovozci ji vrátil prodejce z Moravy TSC, nebo tak nějak (byl tady i jeho příspěvek). Jako důvod vrácení prvního majitele byl únik oleje (běžná záležitost, tedy u Benelli :()a dření předních brzdových lanek o blatník. Olej uniká, rosení ve spoji skříně motoru, ale v množství na rysce neznatelné a do prvního servisu na 11.000 km jsem nemusel dolévat ani kapku. Při velkém servisu byl vyměněn alternátor (asi preventivně, žádné problémy jsem nezaznamenal). Dále bych upozornil na slabý pohyblivý kloup zrcátek (na plachtu zapomeň, ihned praskají), lze reklamovat ale peníze na jiná zrcátka jsem nevydobyl !To je ode mně k závadám. V porovnání s Japoncema to stačí, ale to je skutečně daň za exkluzivitu a jedinečnost. Buď se s tím smíříš nebo raději S4R,kterou ale za odpoledne určitě potkáš! Jinak servis je docela drahý (na 11 tis to bylo za asi za 11.500,-Kč). Další servis je za příjemných 10.000 km, nevím ale za kolik.Spotřeba taky dost vysoká, v průměru jezdím za 10,5 l, tu Itálii jsem jel za 8,5 (ostatní z party tankovali každé moje druhé tankování) když jedeš trochu víc ostře, tak počítej z 12 až 13 litry.
No ale když ji miluješ, není co řešit. Jede nádherně, podvozek a brzdy perfektní. Ještě pozor-doplňky skoro žádné mimo originál příslušenství neseženeš-takže zase je to o penězích. Kufry textilní pár za 10,5 tis,......ale zase výfuk dělá Viper (Sk) od cca 7,5 do 9 tis, originál od Terminoni za 12 až 16 tis.
Takže chceš mít něco extra, co jen tak nepotkáš : hurá do Benelli (a máš někde blízko servis, tim lépe), ale jinak bych dost rozmýšlel.
Měj se a hodně šťstných km, kdyby si něco potřeboval, piš.Já bych znova neváhal a šel do ní, ale ne za plnou cenu!

(reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

6.4.2009 v 21:56 | Nahoru | #112
mops> Zdar.
Dík moc za info. Já už se dávno rozhodl, mám objednaného nového Café Racera z Británie za velmi solidní cenu. Teda, ne jakože by to bylo pro mě málo peněz, naopak, ale s ohledem na to, že tři čtyři roky z5 stála o nějakých 90% víc, tak to je supr. Teď ještě musím prodat svou Aprilku, šel jsem proti svým zvyklostem, kupovat dříve než mám prodáno, ale měl jsem strach, že libra zase vyletí. A taky že pomalu jo, trefil jsem prakticky letošní dno. Nicméně teď musím jít s RSVéčkem dost dolů oproti původně požadované částce. Problém je, že v naší republice nikdo neocení poctivé km, pravidelný servis a celkový stav motorky. Raději "ušetří 20táců" a pak se nestačí divit, co že to koupil...
Jinak se spotřebou jsem smířený, jen doufám, že netrefím zrovna pondělní či páteční kus....Největší strach mám z elektriky. Olej hodlám měnit rozhodně dříve než co 10 tisíc, pár TNTček už se kouslo a dle rady jednoho majitele budu měnit častěji-v 1 tis. km, pak v 5 a 10 tis. km. Posléze co sezónu ( u mě cca 6-8 tis. km). Servis mám bohužel trošku z ruky, D-moto v Brně (i když už skončili s prodejem, pořád servisujou). Mám tady 45 km od baráku Blablu, ale nevím nevím, moc důvery nenacházím. Mám už konkrétní představu, co na moto dám a jak by měla ve finále vypadat-lemy ráfků, eloxov. blbůstky, alarm, KN filtr, samodoma plexi.... To je však běh na dlouho trať. Výfuk budu časem dávat nejspíš Devil nebo Mivv Duo. Zvažuju i QuatD, nejsou však reference, takže spíš jeden z těch dvou prvních.

Takže brachu, díky ti moc za info, kdybych něco konkrétního potřeboval, ozvu se. Teď už mám objednáno, info jsem sháněl stěží, nebylo vždy jen pozitivní, nicméně jsem mluvil s 5 spokojenými majiteli a to rozhodlo. Ty jsi teď už 6!!!!

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

31.5.2009 v 21:38 | Nahoru | #113
tak jak to s tebou vypadá ? už máš Benelli ?

(reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

1.6.2009 v 19:31 | Nahoru | #114
eaerbr> psssst

Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

1.6.2009 v 20:45 | Nahoru | #115
Ital to teda je ale k Benelli to má daleko copak rozhodlo?

Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

2.6.2009 v 07:05 | Nahoru | #116
Jestli myslíš to RSVéčko, tak to je má bývalá

Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

2.6.2009 v 10:22 | Nahoru | #117
Já bych to viděl na Tuono, TNT s námi jezdí a nic moc, jede to jako kráva, to jo, ale má to malou nádrž a neskutečně žravý. Osobně - Tuono, ideální kompromis a krom toho je to vítěz většiny testů (do příchodu CB100R).

Ale ten Cafe Racer, když ho člověk v tý zlatý vidí ... srdeční záležitost

Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

2.6.2009 v 10:54 | Nahoru | #118
Co s Tuonem, když můžeš mít Benelli !

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

7.6.2009 v 22:09 | Nahoru | #119
Tak už je konečně doma! Že to ale trvalo a nemělo to zrovna lehký průběh. Info a dojmy psát nebudu, protože jich bohužel zatím moc není. Prostě není čas...Doufám ale, že stihnu to dát na SPZky do Italmota, takže pokud to klapne, rád se uvidím se všemi příznivci špaget a pizzy

(reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

7.6.2009 v 23:01 | Nahoru | #120
Pete Biggy> gratulace
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
125ccm chopper Cafe racer Cruiser Benelli TNT 1130 Café Racer bermud86 4 17.8.2018 v 17:02 bermud86
Koupě Benelli TNT 1130 Cafe Racer Benelli TNT 1130 Café Racer kuzmič 24 28.6.2016 v 08:30 supitarpetr
saze z výfuku Suzuki GSX-R 750, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR 1... janyh 25 10.9.2015 v 07:54 FiZzeR
Viskozita a její změna [1, 2] Triumph Daytona 675, Benelli TNT 1130 Café Racer, Be... janyh 50 21.11.2012 v 21:38 z-x-r
barva benelli cafe racer Benelli TNT 1130 Café Racer romcaholandsko 13 4.8.2012 v 19:38 romcaholandsko


TOPlist