globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Fz1N pro začátečníka
15.2.2009 v 16:05
Zdravim, dostal jsem za úkol zjistit, jak je to s tímto motocyklem co se týče vhodnosti pro začátek. Otec si udělal na podzim řidičák a chtěl by si na jaře pořídit tuhle motorku, nejde mu o překonávání rychlostních rekordů a nebude to žádnej střelec, prostě se mu ta motorka strašně líbí. Proto se ptám, doporučili byste mu ji? Děkuji moc za Vaše názory.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Fz1N pro začátečníka

17.2.2009 v 14:24 | Nahoru | #91
já teda nemám rád hodný motorky, např. Hondy, ale myslim, že zrovna třeba ta loňská CB 1000R je na začátečníka sice taky fest silná, je ale silná pěkně plynule lineárně - a ne jako FZ1, která je do 6.000 otáček nesmělá jak šestistovka, pak kopanec a do 12-ti letí (+ nahoře už pak visí na tom plynu i pěkně tvrdě)... navíc je možná hezčí a jednoznačně ovladatelnější i pohodlnější... rozumnýmu začátečníkovi klidně 200 koní, ale JEDNODUŠE ZVLADATELNEJCH

Fz1N pro začátečníka

17.2.2009 v 15:17 | Nahoru | #92
Motorku si vybíráme mimo jiné i podle toho jak vypadá. Jestli se tatíkovi ta FZ1 líbí, tak ať si ji klidně pořídí. Přece jen už má věk na to, aby věděl na co sedá a co to umí. Ze začátku bude mít ruce plné práce a nevědět co dřív, jestli řadit, brzdit apod. ale tohle by ho čekalo na každé motorce ze začátku, s tím rozdílem, že na tom litru by měl být o to víc opatrnější, ale snad je dospělý a uvědomuje si to

edit: musí prostě dostat do sebe určité pravidla jízdy na motorce, kdy brzdit, jak ji vodit do zatáček apod. Ale myslím, že tohle mu je všecko jasné.

Naposledy editováno 17.02.2009 15:22:46

2 reakcí na tento příspěvek Fz1N pro začátečníka

17.2.2009 v 15:25 | Nahoru | #93
Taky jsem začínal loni rovnou na litru (předtim 7 let pauza a předtim 7 let na Simovi a MZ) a šlo to. Šlo to uplně v pohodě, zvlášť si myslim, že ten Fazer (nebo FZ1) jsou na to ideální. Stačí jí nechat bručet v nízkých otáčkách, akcelerace neni světoborná, ovladatelnost je výborná a brzdy vynikající.

Motorka jako taková samozřejmě nebezpečná neni, nebezpečná je ta ruka, která kroutí plynem. Ať si koupí, co se mu líbí, o tom to přeci je, ne?

(reakce na) Fz1N pro začátečníka

17.2.2009 v 17:36 | Nahoru | #94
Shocker> Ci je u ty masiny vyhoda ze aspon nejni tezka a v krizovkach se to este jakztac neco udelat a to same o brzdeni,nejni to tezky hovadko... co je na h. ze to nejni klidny na nerovnostech...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1N pro začátečníka

17.2.2009 v 22:12 | Nahoru | #95

Shocker>Taky jsem začínal loni rovnou na litru (předtim 7 let pauza a předtim 7 let na Simovi a MZ) a šlo to. Šlo to uplně v pohodě, zvlášť si myslim, že ten Fazer (nebo FZ1) jsou na to ideální. Stačí jí nechat bručet v nízkých otáčkách, akcelerace neni světoborná, ovladatelnost je výborná a brzdy vynikající.

Motorka jako taková samozřejmě nebezpečná neni, nebezpečná je ta ruka, která kroutí plynem. Ať si koupí, co se mu líbí, o tom to přeci je, ne?


A nechal ses někdy unést a potahal pořádně za plyn? Zažils někdy krizovku, kterou bys na motorce s 50-ti koníkama nezažil? Jen tak pro info...

(reakce na) Fz1N pro začátečníka

18.2.2009 v 11:21 | Nahoru | #96
kov> Když o tom tak přemýšlím, tak jsem měl jednu z mojí strany nevinnou krizovku nevzniklou tím, že bych jel rychle (dobytek v autě předjížděl v pravotočivý zatáčce kamion, takže viděl kulový a málem mě smetl - kdybych tam jel autem, tak je to jasnej čelní střet). Jednou jsem řešil, že jsem trošku rychleji vjel na horizont a za horizontem byla nejenom celkem prudka zatáčka, ale navíc pěkný díry, takže mě to vyneslo do protisměru, naštěstí to bylo mezi polema, takže provoz nulový....Do zatáček mám ještě respekt a nikdy nepředjíždim tam, kde bezpečně nevidim. Za plyn jsem samozřejmě vzal mnohokrát. Ale i na 11 kW MZ šlo pěkně vzít za plyn a i na ní jsem měl pár krizovek. Samozřejmě, že na tom litru za to vzít můžeš, ale taky nemusíš. Když řídim auto, tak ho taky neženu všude do extremu ne?

Fz1N pro začátečníka

18.2.2009 v 11:58 | Nahoru | #97
gdy to konečně pochopí všichni ti co začínají s mašinama, že začít se dá na čemkoliv, klidně jako první mašinu Busu K8. je to přece fuk. Za předpokladu, že má člověk mozek.
Podstatný je, jestli ji zvládne fyzicky, jestli ji na semaforu do kopce udrží nebo se s ní poroučí na zem. Ale jestli je to 125-250-500-1000 + je přece uplně jedno . Hubu si rozbiješ i na 250,ne? Mozek + fyzické dispozice na váhu daného moto a je to.

1 reakcí na tento příspěvek Fz1N pro začátečníka

18.2.2009 v 16:19 | Nahoru | #98
Za sebe můžu říct ať si toho litra klidně koupí jestli se mu líbí. Fz6 jsem měl tři roky,byla to prakticky má první velká motorka. Ovladatelností byla výborná, výkon naprosto dostačující (když byl dobrý vítr tak po dálnici uháněla až 250) pohodlí a posez jsou také na dobré úrovni. S touhle universální koncepcí jsem byl spokojený tak jsem přesedlal na Fz1-S. S klidným svědomím říkám že Fz6tku může klidně přeskočit aniž by se zvýšila pravděpodobnost toho, že ho z první vyjížďky odvezou funebráci. Fz1 je sice silnější ale není to oproti šestce až zas takový rozdíl jak by se na první pohled mohlo zdát. Reakce na plyn a ovladatelnost jsou u obou příjemně měkké a nikde nečíhá záludný kopanec. Aby fz1 vystrčila své drápy musel by jí hodně ždímat a to pokud má rozum u nezkušeného začátečníka nehrozí. Sečteno podtrženo,je stejně nebezpečná jako fz6.

(reakce na) Fz1N pro začátečníka

18.2.2009 v 19:20 | Nahoru | #99
Jenda87> když je to tak

(reakce na) Fz1N pro začátečníka

18.2.2009 v 19:51 | Nahoru | #100

AgentMlicnak>no ta nová xj od yamahy me naprosto uchvátila :) to jsem cucel jako pero z gauce,jak je pekna



V barcelone v motoshopu uz jsem ji videl nazivo a je jeste krasnejsi nez na fotkach :)

Fz1N pro začátečníka

21.2.2009 v 10:14 | Nahoru | #101
Jak psal Janda...Jestli se ti stane krizovka na 6ce nebo litru, je to jen o situaci a tvém reflexu. Pokud ho máš a víš, co s tím udělat, tak to zvládneš...Pokud ne, muzeš jet i na necem slabším a vyklopíš to. Já začínal na VTR, který mám do teď. Neměl jsem předtím žádný zkušenosti s mašinama, ani řidičák na 50 ccm, žádný zkoušky jezdit na babetě, prostě nic...Měl jsem z toho respekt a před každou zatáčkou najížděl pomalu a postupně přidával (VTR má výhodu, že když tam vlítneš víc, tak ten dvouvál to pěkně ubrzdí). Krizovka se mi stala na ty mašině několikrát a z každé se poučuji. A jak se říká...jezdi tak, aby jsi mašinu pak uklidil do garáže a řekl jsi, že jsis to užil a né, že se mohlo stát hodně špatného...

Peace

Fz1N pro začátečníka

9.5.2011 v 07:33 | Nahoru | #102
Čus,včera jsem si pořídil FZ1 N r.v.2008 , tak mě napadlo zda by se nenašel nějaký dobrák s českým návodem,klidně bych si pro něj i přijel,mohlby mi udělit i nějaké rady.Mám ještě Z 750 r.v.2008,ale to prodávám mému nej kámošovi.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozvody Yamaha FZ1 N Wirri 3 27.3.2024 v 13:16 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N ondra-krajon 14 22.11.2023 v 20:56 Garides
FZ1 N 2009 - rotor a stator - amazon Yamaha FZ1 N luke_87 4 24.8.2023 v 21:42 slejir
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... KulímR1 28 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker


TOPlist