1) Můj Bandit-skvělej stroj na cestování a na všechno ostatní
2) Motorku na lítání- Silnou, drsnou s spolehlivou motorku, která by mě nikde nenechala nikde stát, ale fakt jela-jezdil bych na ní sólo (sám-na cesty ve dvou bych měl Bandita)
A teď prosím o názory chlapů, kteří tomu opravdu rozumí a mají k tomu co říct, aby mi napsali, co je nejlepší, budu hodně vděčnej-
-kdo k tomu nemá co napsat, ať raději nepíše-na kecy typu: "R1 pyčovole..." fakt nejsem zvědavej...
ne, vážně. Ducny jsou drahý. VTR bych nebral. Když nějakou kapotu, tak rychlou SS a to je jedině 4V, tedy nindžáááá, GSX-R, CBR-RR, R1pyčowoe.
Když jsem měl RSV, tak jsem to drtil 250kmh po rovince, myslel si jak rychle nejedu a za mnou co jel na CBR, tak se mi pak smál, že jsem jel na plnej a on na půl plynu.
Myslím,že tě žádná motorka nikde nenechá, pokud má co potřebuje a nesereš na ni...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 999 x Honda VTR SP 01/02
valo>no řešil jsem stejný problém a koupil Aprilii RSV,chtěl jsem litrový dvouval a RSV to u mě vyhrálo na plny čáře sice Ducati má o chlup silnější motor, ale RSV boduje nejlepším podvozkem, brzdy a designem
to je možná pěkný, ale ducna je ducna, navíc má o mnoho lepší motor. Navíc m na RSV.WV.CZ srovnává ducnu s RSV naokruhu a ducna to vyhrála.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 999 x Honda VTR SP 01/02
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 999 x Honda VTR SP 01/02
Ducati je drahá (jak na pořízení tak i ůdržbu). Na druhou stranu čistej závoďák a kupuje se srdcem. Nevím kolik do toho chceš vrazit. 916-998 je ultra nepohodlná a 999 nebo 1098 už jsou dost drahý. S tím se ale počítá.
Aprilia nebude tak špatná volba na silnici. Bude asi nejpohodlnější a nejlíp ochrání před větrem. Ale prý je to trochu neohrabanej autobus (dle ČMN). Fórum o RSV je zde
Naposledy editováno 15.02.2009 09:38:03
VTR neni tak naročna na udržbu, ale je tam větši spotřeba. Při normalnim ježděni okolo 10litru, když začneš tahat tak to roste až k 15litrum a když ji vytahneš na okruh, tak je to o trochu vic.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 999 x Honda VTR SP 01/02
2 reakcí na tento příspěvek Ducati 999 x Honda VTR SP 01/02
ZbynaBandit>RSV nechci a chci 2V, 4R uz mam... Vim, ze Ducati potrebuje jednou za 5 tis dotahnout a za 10 tis vymenit rozvody, ale co uz... S tou motorkou bych se jezdil hlavne normalne projet, ale diky za rady...
Jednou za 10tis vyměnit půlkruhy a za 20tisíc rozvody.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 999 x Honda VTR SP 01/02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 999 x Honda VTR SP 01/02
ve skratce jim vyšlo že 999 je plnokrevník, čistý sportovní náčiní který je pro ostrou jízdu dělaný a že když člověk ví co jí má dat, ona se odvděčí. japonec že je "user friendly" a samozřejmě že to je litrovej supersport ale s nadsázkou že na tom může jet člověk se zlomenou nohou na nákup
ber italku, ber 999 když pohodářa máš a chceš dravější
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 999 x Honda VTR SP 01/02
ZbynaBandit>miura> rozvodak, ne?
NE
servis Ducati
A tady je cenik v servisu u Ducati.
cenik servisu Ducati
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 999 x Honda VTR SP 01/02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 999 x Honda VTR SP 01/02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Porucha řídící jednotky? Ducati 999 | mar36 | 21 | 1.4.2024 v 09:40 Juraj22 |
VTR bila Honda VTR 1000 SP1 | allexx | 2 | 29.8.2023 v 10:05 babynek |
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | rogyze | 223 | 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s |
Ducati 999 - rozměr zadní pneu Ducati 999, Ducati 999 S | Ivo7 | 25 | 15.4.2023 v 17:40 SLEEPER |
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | Wanislav | 64 | 26.9.2022 v 17:19 assassin |