globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč už Suzuki nedělá DL 1000?
10.2.2009 v 16:22
Nevite, proč už Suzuki dělá pouze 650ku? K

Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

10.2.2009 v 19:38 | Nahoru | #31

mohhamed>Kousek>F1na>Kousek> ne tak musim uznat nejaka ta univerzalnost tam je ale na to ze to ma byt enduro tak zadna slava...

A povedztě mi, čo si predstavujětě pod takovým slovom endůro? K
v podstate cokoliv co splnuje euro 3



Úůůůůůůůf, tak to su rad, že se němusim rachat kajsik v blatě. K

Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

26.2.2009 v 19:44 | Nahoru | #32
Je to právě kvůli EURU 3. Motorky se vyrábějí stále, ale litr už v Evropě není možné nově přihlásit, takže buď jetou, nebo počkat na nástupce

1 reakcí na tento příspěvek Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

27.2.2009 v 08:06 | Nahoru | #33
protoženesplnuje EURO 3

Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

27.2.2009 v 08:31 | Nahoru | #34
Myslíte? K

Opravdu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

27.2.2009 v 08:39 | Nahoru | #35

šmudla>protoženesplnuje EURO 3


- to je ten limit, kvůli kterému přestali dělat eSVéčko, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

27.2.2009 v 11:04 | Nahoru | #36
Petr-RSV> není to limit je to emisní norma a protože DL ani SV to nesplnuje tak se prestali vyrábět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

27.2.2009 v 11:28 | Nahoru | #37
šmudla>
aha, bylo by dobré to tu trochu rozvézt, protože spousta lidí (stejně jako já) neví přesně, co to Euro 3 je a které motorky se přestaly vyrábět, protože ho nesplňují. Hlavně tu zmínit SV 1000, protože by si ho hodně lidí rádo koupilo, ale bohužel prý nesplňuje nějaké emisní normy.

(reakce na) Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

27.2.2009 v 12:02 | Nahoru | #38
Petr-RSV> Euro je měna ,a 3 je číslo 3 , tzn v překladu měna 3.
neboli řečeno změna 3 a tzn počet úprav motocyklu po uvedení do výroby.

Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

2.3.2009 v 12:26 | Nahoru | #39
Jsou to CHUJÉ f tym japonsku

1 reakcí na tento příspěvek Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

2.3.2009 v 13:04 | Nahoru | #40
protože to je stejná mrdka jako SV1000.. jinak po výměně sériových výfuků za jakékoliv laďáky nesplňuje Euro3 (a možná ani Euro1) žádná motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

2.3.2009 v 13:23 | Nahoru | #41

Mileek>protože to je stejná mrdka jako SV1000.. jinak po výměně sériových výfuků za jakékoliv laďáky nesplňuje Euro3 (a možná ani Euro1) žádná motorka

Musím s tebou jenom souhlasit, ale u tvého nicku vidím že máš RSV 1000 a VTR 1000 a to jsou teprve mrdky. VTRko znám z vlastní zkušenosti A RSVčko od kamarádů co to měli a rychle se toho zbavili. O tý pixle ČZetě se bavit nechci vůbec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

2.3.2009 v 14:43 | Nahoru | #42
Sahyb> OK, budu kontrovat
tak VTR mrdka je, o tom žádná! Dokonce jsem myslel, že větší už ani být nemůže! ..do doby než jsem sedl na SV1000N.. motorově to jelo líp, to přiznám, ale podvozek a brzdy.. se divím, že to vůbec schválili do provozu na pozemní komunikace no a k RSV se vyjadřovat nebudu, páč srovnávat to s SVéčkem nemá smysl.. ono to vlastně srovnat ani nejde

(reakce na) Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

4.3.2009 v 08:22 | Nahoru | #43
Mileek> No..az na RSV narves 100 kg bagaz a najedes neco pres 100 000 km bez generalky motoru, pak by mne to mozna presvedcilo . Jinak ale to je porad Fiat na 2 kolech....nebo Alfa?? Tak i tak made in Italy. Hlavne at Ti to frci bez drzkopadu

1 reakcí na tento příspěvek Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

4.3.2009 v 08:26 | Nahoru | #44
Cimz tady taky zaroven mistoprisazne a cestne prohlasuju, ze Strom je ten pravy Strom pouze v litru a kam se hrabe nejaky ten pulmotor. Az vytahnu jeden pist , pak to pojede teprve stejne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

4.3.2009 v 08:45 | Nahoru | #45
BRUTUSSS>Ses nám nějak rozkecal? K

(reakce na) Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

5.3.2009 v 07:55 | Nahoru | #46
Kousek> To vis chlope, par mesicu premyslim ...a pak to prijde!!

Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

27.2.2011 v 11:28 | Nahoru | #47
dl1000 se ještě pořad vyrabi akorat nesmi do eu kvuli euro2 jinak do světa pořad putuje je to pořadna mašina ne žadny varan

1 reakcí na tento příspěvek Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

27.2.2011 v 11:46 | Nahoru | #48
No já sem slyšel eště jiný důvod.Prý menší Stromek je obratnější aspon pro ty menší z nás no a samo aj pro Japonce .Takže se prý prodává líp no.Také sem uvažoval o větším,ale su rád že ho mám enem s "půlmotorem" ikdyž na ten sem zas slyšel nějaké fámy o životnosti .Nevíte o tom někdo,něco?Jinak ale dobrý Cenduro to je

1 reakcí na tento příspěvek Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

27.2.2011 v 11:50 | Nahoru | #49
Jo a já jsem zase slyšel, že jawa letos uvede supersport, který bude přímo konkurovat BMW S 1000RR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

27.2.2011 v 12:20 | Nahoru | #50

c.j. píše: Jo a já jsem zase slyšel, že jawa letos uvede supersport, který bude přímo konkurovat BMW S 1000RR


Jjjjo
A ve vítkovicích budem dělat raketoplány

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

27.2.2011 v 13:05 | Nahoru | #51

aifel202 píše: Jjjjo
A ve vítkovicích budem dělat raketoplány



A v šestce nebo v lytru? K

(reakce na) Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

27.2.2011 v 13:06 | Nahoru | #52

Boda píše: No já sem slyšel eště jiný důvod.Prý menší Stromek je obratnější aspon pro ty menší z nás no a samo aj pro Japonce .Takže se prý prodává líp no.Také sem uvažoval o větším,ale su rád že ho mám enem s "půlmotorem" ikdyž na ten sem zas slyšel nějaké fámy o životnosti .Nevíte o tom někdo,něco?Jinak ale dobrý Cenduro to je



Jj, trpajzlycy sou sfyně, ty vám vlezou všude. K

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

27.2.2011 v 13:08 | Nahoru | #53

Kousek píše: A v šestce nebo v lytru? K


997ccm, ale třý fálec s dfuma sfýčkama

(reakce na) Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

27.2.2011 v 13:18 | Nahoru | #54

aifel202 píše: 997ccm, ale třý fálec s dfuma sfýčkama



To se nechytne, to je drahe na servys. K

1 reakcí na tento příspěvek Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

27.2.2011 v 14:55 | Nahoru | #55
nesplnila normu EURO 3

(reakce na) Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

27.2.2011 v 15:01 | Nahoru | #56
šmudla> cože? jak je to možné?

Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

27.2.2011 v 18:05 | Nahoru | #57
No ja....v Ju es ejj se prodava litr furt..

Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

27.2.2011 v 18:08 | Nahoru | #58
páč je to nepovedená mrdka

(reakce na) Proč už Suzuki nedělá DL 1000?

1.3.2011 v 18:02 | Nahoru | #59
VlastíkPlamínek> z sv ne ale z tl 1000
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist