globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: HotGrips
 
7.2.2009 v 15:11
Zdar, kdo má zkušenosti se zapojením prosím o radu....

pořídil sem si vyhřívaná rokojetě od OXFORD a nedaří se mi je zapojit aby správně fungovali.
Při zapojení přímo na baterku mi fungují bez problému (na baterce jsem naměřil na prázdno 14,5V a při zapnotých Grips je 14,3V)Chtěl bych Grips připojit za klíček,našel sem někde za klíčkem 14,5V ale jak zapnu ohřívání tak se rozsvítí dioda ale po chvilce zhasne - zhasne tak rychle že nedokážu naměřit změnu napětí(chová se to jako kdyby tam bylo vysoké napětí, ale není) .Při zapojení přímo na baterku mi napětí za klíčkem poklesne na 13,7V a na baterce mi zůstane 14,3V.

Nevíte kde je problém?Špatné místo připojení?nestabilní napětí? Grips by měl podle návodu fungovat od 12V a vypne se při 11,5V(kdyby bylo malé napětí tak by dioda pětkrát zablikala ale mě pouze zhasne). Typický provozní stav by měl být mezi 13,5V a 14,3V

díky za radu

HotGrips

7.2.2009 v 16:18 | Nahoru | #1
Já mám Saito ale koukni sem

http://www.motorkari.cz/forum

a pak sem

[url=

Naposledy editováno 07.02.2009 16:23:57

1 reakcí na tento příspěvek HotGrips

7.2.2009 v 17:21 | Nahoru | #2
Zapoj to přímo na baterku přes relátko. Relátko spínej šťávou ze spínačky která je funkční jen při zaplym zapalování.

(reakce na) HotGrips

14.2.2009 v 09:56 | Nahoru | #3
dave-lister> diky moc, za tip, to relátko se mi zdá jako dobrej nápad

HotGrips

15.2.2009 v 22:17 | Nahoru | #4
Podle mě je tohle nejjednoduší jak to zapojit tak aby nic nevyhořelo a taky aby to bylo chráněný před nenechavcema na parkovišti. Ty hefty žerou nějakou ampéru a kdybys to napojil na nějakej drát ve spínačce tak by se na tom drátu mohla tavit izolace. Proto raději na baterku a spínat relátkem aby to jelo jen se zaplym zapalování. Taky to je ochrana pro tebe abys to nenechal omylem zapnutý.

HotGrips

15.2.2009 v 22:33 | Nahoru | #5
já jsem oxfordy napojil přímo na baterku. Pokud mám baterku nabitou a mám kolem těch 12.8V, tak se mi vyhřívání zapne jen když nastartuju a dává to tam víc šťávy.. Jinak to jen zabliká a konec.

Konkrétně u oxfordů bych se vykašlal na nějaké relé a dal to přímo na baterku.

HotGrips

16.2.2009 v 17:42 | Nahoru | #6
RadoTP: A co když ti to nějakej nenechavec zapne na parkovišti? A to pokaždý když slezeš z motorky tak to vypináš? Jednou zapomeneš a vysaje ti to baterku.

HotGrips

16.2.2009 v 17:58 | Nahoru | #7
Je to jak píše Rado TP, i já to tak mám. Ty Oxfordy mají v sobě nějakou kontrolu, že pokud klesne baterka pod 11,8 V, tak se vypnou samy.

HotGrips

16.2.2009 v 20:59 | Nahoru | #8
Mates Picco: Ale kdokoli je může bez klíčku zapnout.....

1 reakcí na tento příspěvek HotGrips

16.2.2009 v 22:22 | Nahoru | #9
To může, ale pokud klesne to napětí, tak se vypnou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HotGrips

20.2.2009 v 20:01 | Nahoru | #10
Mates Picco> to je všechno pravda, jak je víc nabitá baterka tak to jde zapnout i při vypnutém motoru. Relé jsem ještě nekoupil, ale přijde mi lepší vypnout všechno klíčkem, než čekat než se mi nyštaví baterka na 11,8v pro starter by to nemuselo být to nejlepší.
Ještě trochu popřemýšlím přímo u motorky, ale asi dám relé

HotGrips

20.2.2009 v 20:09 | Nahoru | #11
Zrovna dnes jsem zkoušel motorku po cca 3 týdnech nastartovat kdy jsem je nechal ty gripy zapnuté na vypnuté motorce a nastartoval jsem úplně bez problémů, i když to bylo znát, točilo to asi 2 vteřiny . Motorku mám v garáži kde se netopí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HotGrips

20.2.2009 v 21:00 | Nahoru | #12

Márty cbr 900>Mates Picco> to je všechno pravda, jak je víc nabitá baterka tak to jde zapnout i při vypnutém motoru. Relé jsem ještě nekoupil, ale přijde mi lepší vypnout všechno klíčkem, než čekat než se mi nyštaví baterka na 11,8v pro starter by to nemuselo být to nejlepší.
Ještě trochu popřemýšlím přímo u motorky, ale asi dám relé



Když přijedu domu, tak je většinou vypnu, je to otázka vteřiny :). A pro případ že bych zapomněl nebo to nějaký nenechavec někde zapnul, tak si to samo ohlídá voltáž.. :)

Sice to má limit na 11.8, ale mně to nejde zapnout ani když mám baterku nabitou na 12.2. Jedině až ji mám nastartováno, tak potom se to zapne.

(reakce na) HotGrips

21.2.2009 v 00:43 | Nahoru | #13
RadoTP> chlapi vy mě serete, vy mě stad aji přesvěčíte že relé není potřeba !!!

HotGrips

21.2.2009 v 01:19 | Nahoru | #14
Tak záleží na tobě, ale já osobně jsem se nechtěl srát s nějakym relé a tak jsem to dal přímo na baterku

2 reakcí na tento příspěvek HotGrips

21.2.2009 v 07:57 | Nahoru | #15
Má pravdu, předsedo . Mám Hein Gericke, což jsou v podstatě Oxfordy II, a napěťová ochrana funguje bezvadně. Myslím, že je dokonce vyšší, než těch 11,5 jak píšou. Možná bych to zvažoval u karbece, ale u stříkačky přímo na baterku a nesrat se s tím . K

(reakce na) HotGrips

1.7.2009 v 12:37 | Nahoru | #16
Zakoupil jsem a koumal jak to zapojit. Původně jsem uvažoval nad koupí relátka,ale nakonec jsem se na to vykašlal. Psal jsem do firmy a odpověděli my takto...

To prevent the battery of the vehicle from being discharged when the engine of the vehicle is turned off, the
Heat Controller has sophisticated software that will automatically switch off all power to the HotGrips before
the battery voltage becomes too low to restart the vehicle.
This voltage is set at 11.5Volts. However, please ensure that you remember to switch off the Hotgrips before
leaving the vehicle particularly if the vehicle is then connected to a battery charger or optimiser. A battery
charger will charge at up-to 14.4 Volts and therefore may prevent the switch from automatically switching off.
It could be dangerous to leave Hotgrips turned on and unattended particularly if the switch is on the
maximum setting as the grips may become too hot. In rare cases the grips could overheat.

tak jsem to zapojil napřímo a zatim no problem. Jednou jsem to zapoměl vypnout a po 4 hodinách nastartoval v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HotGrips

1.7.2009 v 12:38 | Nahoru | #17
Kousek>
jsi odepsal o dvě minuty dřív než já... :)

(reakce na) HotGrips

1.7.2009 v 12:59 | Nahoru | #18

Verguenza>Kousek>
jsi odepsal o dvě minuty dřív než já... :)



O dvě minuty a čtyři měsíce. K
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist