pořídil sem si vyhřívaná rokojetě od OXFORD a nedaří se mi je zapojit aby správně fungovali.
Při zapojení přímo na baterku mi fungují bez problému (na baterce jsem naměřil na prázdno 14,5V a při zapnotých Grips je 14,3V)Chtěl bych Grips připojit za klíček,našel sem někde za klíčkem 14,5V ale jak zapnu ohřívání tak se rozsvítí dioda ale po chvilce zhasne - zhasne tak rychle že nedokážu naměřit změnu napětí(chová se to jako kdyby tam bylo vysoké napětí, ale není) .Při zapojení přímo na baterku mi napětí za klíčkem poklesne na 13,7V a na baterce mi zůstane 14,3V.
Nevíte kde je problém?Špatné místo připojení?nestabilní napětí? Grips by měl podle návodu fungovat od 12V a vypne se při 11,5V(kdyby bylo malé napětí tak by dioda pětkrát zablikala ale mě pouze zhasne). Typický provozní stav by měl být mezi 13,5V a 14,3V
díky za radu
http://www.motorkari.cz/forum
a pak sem
[url=
Naposledy editováno 07.02.2009 16:23:57
1 reakcí na tento příspěvek HotGrips
Konkrétně u oxfordů bych se vykašlal na nějaké relé a dal to přímo na baterku.
1 reakcí na tento příspěvek HotGrips
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HotGrips
Ještě trochu popřemýšlím přímo u motorky, ale asi dám relé
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HotGrips
Márty cbr 900>Mates Picco> to je všechno pravda, jak je víc nabitá baterka tak to jde zapnout i při vypnutém motoru. Relé jsem ještě nekoupil, ale přijde mi lepší vypnout všechno klíčkem, než čekat než se mi nyštaví baterka na 11,8v pro starter by to nemuselo být to nejlepší.
Ještě trochu popřemýšlím přímo u motorky, ale asi dám relé
Když přijedu domu, tak je většinou vypnu, je to otázka vteřiny :). A pro případ že bych zapomněl nebo to nějaký nenechavec někde zapnul, tak si to samo ohlídá voltáž.. :)
Sice to má limit na 11.8, ale mně to nejde zapnout ani když mám baterku nabitou na 12.2. Jedině až ji mám nastartováno, tak potom se to zapne.
2 reakcí na tento příspěvek HotGrips
To prevent the battery of the vehicle from being discharged when the engine of the vehicle is turned off, the
Heat Controller has sophisticated software that will automatically switch off all power to the HotGrips before
the battery voltage becomes too low to restart the vehicle.
This voltage is set at 11.5Volts. However, please ensure that you remember to switch off the Hotgrips before
leaving the vehicle particularly if the vehicle is then connected to a battery charger or optimiser. A battery
charger will charge at up-to 14.4 Volts and therefore may prevent the switch from automatically switching off.
It could be dangerous to leave Hotgrips turned on and unattended particularly if the switch is on the
maximum setting as the grips may become too hot. In rare cases the grips could overheat.
tak jsem to zapojil napřímo a zatim no problem. Jednou jsem to zapoměl vypnout a po 4 hodinách nastartoval v pohodě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HotGrips
jsi odepsal o dvě minuty dřív než já... :)