Asfaltak: Přesně tak.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
...jestli myslíš tu 250 TR/SM.Už jsem tady o tom mluvil,...myslím, že si Yuki pěkně nakakala do bot.S tím TR-kem 125 si udělali celkem dobrou reklamu, páč je to povedená motka.Jenže oni nástupce TR/SM 125 vzali z jiný fabriky, která za QingQi Motors kvalitou pokulhává,...dali tomu také název Yuki a tváří se, že je to nástupce TR/SM 125.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Ta 250-tka je z jiné fabriky než QingQi, kvalitou o dost horší a to je špatně,...když to má být nástupce tý 125.Chtěl bych vidět toho, kdo u Yuki vymýšlí tu strategii?Vidím to tak, že jo to o tom, že vydělali rachlý prachy na těch dvácovejch SM/TR-kách,...ale napadlo je, že další motky by mohli z Číny pořídit levněji-z jiný fabriky.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Prostě strategie na pí..u!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Nechápu, proč nešli do té krásné 250 od QingQi Motors, která je vlastně tím pravým nástupcem 125 TR/SM.No prostě češi,...vydělat hned a co nejvíc.Nedomyslej to, že zase to jméno, co si získali tou řadou 07-08 TR/SM 125, s motorkou horší kvality, která má být nástupcem, zase hezky rychle ztratí.!Tohle fakt nechápu.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Už vidím, jak většina lidí u nás, vůbec nepochopí, že za to nemůže Čína, ale strategie čaského "businessmana".